2019-09-08, 16:26
Medlem
scheelinos avatar
Xanor o tjack, skönt? Ta dom ut varandra?

Frågan har säkert ställt flera gången men min mobil krånglar i kan inte leta.

Skrev i amfetamin tråden också, så mod får ta bort om nödvändigt.
Behöver snabba svar, därför.
Citera
2019-09-08, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scheelino
Xanor o tjack, skönt? Ta dom ut varandra?

Frågan har säkert ställt flera gången men min mobil krånglar i kan inte leta.

Skrev i amfetamin tråden också, så mod får ta bort om nödvändigt.
Behöver snabba svar, därför.

Jag använder xanor och jag tycker det balanserar upp det bra då jag har lätt att börja få ångest/noja på enbart AMF. Men jag tar lite xanor för annars tror jag den till slut trycker ner tacket. Brukar avsluta ett rus om jag behöver det och höjer då dosen till jag känner mig lugn. Så med lite balans är det bra
Citera
2019-09-09, 01:47
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppet321
Jag använder xanor och jag tycker det balanserar upp det bra då jag har lätt att börja få ångest/noja på enbart AMF. Men jag tar lite xanor för annars tror jag den till slut trycker ner tacket. Brukar avsluta ett rus om jag behöver det och höjer då dosen till jag känner mig lugn. Så med lite balans är det bra
Aah okej, har också riktigt lätt att få oro, nojja, ångest osv av amfetamin, därför ja undrade om xanor vore ett försök att testa. Men isf 1-2mg höga isf, vill inte förstöra tjack ruset!

Tack för svar!
Citera
2019-09-09, 06:36
Medlem
Rätt mycket "apzm 1" STADA som verkar röra sig i Skåne nu. Hört både ris och ros.

Era erfarenheter?
Citera
2019-09-10, 00:18
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Rätt mycket "apzm 1" STADA som verkar röra sig i Skåne nu. Hört både ris och ros.

Era erfarenheter?
Jag fick lustigt nog en burk som det stod ”Xanax” och ”Upjohn” på etiketten. Varan var tillverkad i USA stod det. Innehållet var dock rektangulärovala tabletter med brytskåra och texten apzm 1 på. ”apzm” används inte på amerikanska piller, därför är det garanterat fejk, verkar dock ge hyfsad effekt. Givetvis inte lika starka och bra som riktiga alprazolam, men ändå.
Citera
2019-09-10, 01:21
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scheelino
Aah okej, har också riktigt lätt att få oro, nojja, ångest osv av amfetamin, därför ja undrade om xanor vore ett försök att testa. Men isf 1-2mg höga isf, vill inte förstöra tjack ruset!

Tack för svar!

Bara att prova sig fram. Drar man mycket och blir toktjackad kan det vara skönt att ta udden av, om man nu inte vill bli maxad av tjacket. Kan hända att man tar en till! I ditt fall med oro, noja och ångest underlättar det nog fint! Som sagt förut, att landa på är dom också perfekt!

Hur gick det förresten?

Övrigt, brunt och Alpra går som hand i handsken, någon som upplever annat?
Citera
2019-09-10, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987

Era erfarenheter?
Jag köper aldrig stada. Däremot, orion eller pfizer. De två är de bästa.

Nästan så jag föredrar Orion framför originalet. Jag upplever orion har en smulare snabbare påslag. Men det kan givetvis vara placebo... Med Orion får man en frän burk på köpet 😀
Citera
2019-09-10, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
Jag fick lustigt nog en burk som det stod ”Xanax” och ”Upjohn” på etiketten. Varan var tillverkad i USA stod det. Innehållet var dock rektangulärovala tabletter med brytskåra och texten apzm 1 på. ”apzm” används inte på amerikanska piller, därför är det garanterat fejk, verkar dock ge hyfsad effekt. Givetvis inte lika starka och bra som riktiga alprazolam, men ändå.

Haha ja, exakt det som uppkommit här med. Aldrig ens sett dom burkarna och verkar ej finnas på Google heller och sen ligger det STADA tabletter i dom med. 😂 confused. Ska tydligen funka iaf och smaka alpra men upplevs aningen svagare av folk som du själv säger.
Citera
2019-09-10, 06:57
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Bara att prova sig fram. Drar man mycket och blir toktjackad kan det vara skönt att ta udden av, om man nu inte vill bli maxad av tjacket. Kan hända att man tar en till! I ditt fall med oro, noja och ångest underlättar det nog fint! Som sagt förut, att landa på är dom också perfekt!

Hur gick det förresten?

Övrigt, brunt och Alpra går som hand i handsken, någon som upplever annat?
Det gick kanon! Va helt underbart att blanda några xanor under dagen när man va tjackad! Tog bort stissigheten, oron, nojan o ångesten, exakt som vi pratade om
Gillar inte tjack egentligen, men med benso till va de som ett helt annat rus! De va underbart
Citera
2019-09-10, 16:02
Medlem
5 mg ksalol första gången!

Tjena! Har nu intaget 5 mg ksalol för första gången, aldrig provat benzo innan, och det jag undrar är om jag kan ta mer eller eventuellt blanda med alkohol?
Citera
2019-09-10, 16:03
Medlem
Zigarettens avatar
Inget jag rekommenderar, då 5mg ksalol är en jävligt hög dos för någon utan tolerans.
Se till att ha någon nykter polare med dig så att du inte hittar på massa dumheter för har du otur så kommer du få en blackout som det är redan.
Citera
2019-09-10, 16:04
Medlem
Har inte tagit alla samtidigt utan mellanrum på ca 2 timmar? Vilket är ganska lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in