2020-11-24, 17:02
Medlem
jo exakt så tänkte jag också. är de inte någon scam då eller? tabletterna är ljus blåa och står apzm 1. de ja kan hitta närmast på google bilder är alprazolam stada som liknar så.. vet inte om de är tillåtet att lägga in bilder här
Citera
2020-11-24, 17:53
Medlem
KillingSpres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panipani
Tjena, köpte mig en burk "Xanax" 1mg, tänkte yes vad nice riktiga xanax. Sen öppnar man burken så är det ljus blåa tabletter som det står apzm 1, då tänkte jag nu har jag inte fått rätt. Sen efter lite research så är de nog Alprazolam Stada, är detta mer vanligt nu? De kom 100stk tabletter i en liten burk. Scams eller vad säger man?

Får väl pröva dom och återkomma med svar....

Det är vanligt idag. Även Xanax 0,5mg burkar, innehållandes 0,5mg Alprazolam Stada.
Ingen aning om dom är äkta, för dom fungerar bra. Men hört från olika håll att dom är hemmapressade, men bra pressade.
Citera
2020-11-24, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillingSpre
Det är vanligt idag. Även Xanax 0,5mg burkar, innehållandes 0,5mg Alprazolam Stada.
Ingen aning om dom är äkta, för dom fungerar bra. Men hört från olika håll att dom är hemmapressade, men bra pressade.

Jo lite svårt att veta om dem är äkta eller fake, i guess. Men om dom är hemmapressade, hur gör dem då? Kan de vara farligt att ta dem?

Trist att höra att sånt är vanligt i dagens läge... Känns mer lönt att köpa blister isånafall.
Citera
2020-11-25, 08:23
Medlem
slakta.valpars avatar
Citat:
Jo lite svårt att veta om dem är äkta eller fake, i guess. Men om dom är hemmapressade, hur gör dem då? Kan de vara farligt att ta dem?

Trist att höra att sånt är vanligt i dagens läge... Känns mer lönt att köpa blister isånafall.

Det låter precis som Stada alpra. Jag misstänker att de är hemmapressade då det finns ett par vendors på FS som säljer just dessa lösa för väldigt lågt pris. De jag testade dog jag inte av, så det lär inte vara någon större fara. Men du bör ju ta ett snack med din langare för du har ju blivit tokblåst, misstänker att du betala en del för dem då du trodde du skulle få Xanax.
Citera
2020-11-25, 08:52
Medlem
KillingSpres avatar
Citat:

Farligt och farligt, större risk att dom inte innehåller rätt mängd utan är underdoserade.
Men jag tycker dom håller bättre kvalite än Ksalolen. Men det är kanske en smaksak.
Prova med en halv och känn efter skulle jag väll rekommendera
Citera
2020-11-25, 15:31
Medlem
Krackhauss avatar
Finns det verkligen inga give aways för att avgöra om ksalol i blister är legit eller fulpress?
Köpte en bunt häromdagen efter ett par års uppehåll. De smakar som jag minns och effekten är väl som den ska. Det som får mig att undra är pga. att de var pissbilliga. Nästan halva priset mot vad jag betalade förr.
Citera
2020-11-25, 23:28
Medlem
daoenmedbaoens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krackhaus
Finns det verkligen inga give aways för att avgöra om ksalol i blister är legit eller fulpress?
Köpte en bunt häromdagen efter ett par års uppehåll. De smakar som jag minns och effekten är väl som den ska. Det som får mig att undra är pga. att de var pissbilliga. Nästan halva priset mot vad jag betalade förr.
6 kartor Ksalol + ett extra blister med 10 stycken i ligger just nu på 600 kr i staden där jag bor, vilket jag anser vara billigt. Bara haft upplevelsen av att verkligen kunna se på pillerna och kartorna att det varit hemmapress typ en gång, och t.om då var ruset och smaken som den skulle. Får dock samma känsla som dig, att mycket Ksalol egentligen bara är hemmapress och att de använder just det märket för att det varit familjärt länge - bara att vi inte har samma "fentanyl-xanax" problem som bl.a USA har.
Citera
2020-11-26, 00:27
Medlem
Hur lätt blir jag beroende av alprazolam? Jag har adhd och skulle säga att jag är ganska beroende av alkohol och nikotin. Blir lätt beroende av saker. Har fått utskrivet 0.25mg alprazolam för första gången (40 tabletter). Psykiatrikern säger att jag ska ta en på morgon och kväll (max trappa upp till 4 tabletter om dagen). Han har sagt att han kan öka dosen och skriva ut mer om ett tag. Har inte använt bensos förut, förutom en period för typ 5 år sen då jag experimenterade och festade på etizolam. Det är skönt att få benso då jag går igenom en helvetesperiod och en manisk fas utlöst av en SNRI som läkaren ville att jag skulle ta..

Jag har inte följt läkarens rek att ta varje dag, då jag är lite rädd att bli beroende av skiten. men idag tog jag 0.75mg. Vad tror ni? jag orkar inte ha massa utsättningssymptom efter ett tag.
Citera
2020-11-26, 18:11
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av premiumlager
Hur lätt blir jag beroende av alprazolam? Jag har adhd och skulle säga att jag är ganska beroende av alkohol och nikotin. Blir lätt beroende av saker. Har fått utskrivet 0.25mg alprazolam för första gången (40 tabletter). Psykiatrikern säger att jag ska ta en på morgon och kväll (max trappa upp till 4 tabletter om dagen). Han har sagt att han kan öka dosen och skriva ut mer om ett tag. Har inte använt bensos förut, förutom en period för typ 5 år sen då jag experimenterade och festade på etizolam. Det är skönt att få benso då jag går igenom en helvetesperiod och en manisk fas utlöst av en SNRI som läkaren ville att jag skulle ta..

Jag har inte följt läkarens rek att ta varje dag, då jag är lite rädd att bli beroende av skiten. men idag tog jag 0.75mg. Vad tror ni? jag orkar inte ha massa utsättningssymptom efter ett tag.

Det har ju korstolerans med alkohol så om du redan är alkoholiserad så blir tillvänjningen snabb. Det vore bättre med tex stesolid då utsättningen sker långsammare.
Fattar inte varför en läkare skriver ut benzo till en alkoholist? Vet din läkare om ditt alkoholproblem?
En alprazolam avtändning är bland det värsta som finns skulle jag tro.
Jag har bara gått igenom milda avtändningar efter att gått på låga doser under några veckor / månader.
Avtändningen är lång som fan. Tar flera veckor innan man känner sej bättre.

Ät max 2ggr per vecka och drick ingen alkohol alls så klarar du dej KANSKE.
Citera
2020-11-26, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Det har ju korstolerans med alkohol så om du redan är alkoholiserad så blir tillvänjningen snabb. Det vore bättre med tex stesolid då utsättningen sker långsammare.
Fattar inte varför en läkare skriver ut benzo till en alkoholist? Vet din läkare om ditt alkoholproblem?
En alprazolam avtändning är bland det värsta som finns skulle jag tro.
Jag har bara gått igenom milda avtändningar efter att gått på låga doser under några veckor / månader.
Avtändningen är lång som fan. Tar flera veckor innan man känner sej bättre.

Ät max 2ggr per vecka och drick ingen alkohol alls så klarar du dej KANSKE.

Tack som fan för förvarningen. Nej jag är fortfarnade funktionell så vill inte göra det svårare för mig att få min adhd medicin.
Senast redigerad av premiumlager 2020-11-26 kl. 22:48.
Citera
2020-11-28, 21:28
Medlem
Btw, någon här i forumet som smugglat sig över typ 300 alprazolam tabletter ifrån annat land med flygplan till Sverige nån gång?
Citera
2020-11-29, 10:02
Medlem
EastCoastWays avatar
Vilken enorm skillnad det är på Xanor vs krka! Eller Orion. Orion var bland det sämsta jag testat.

Xanor har snabbare påslag och är mer potent än det generiska skräpet dom erbjuder som alternativ

Jag förstår att det kvalitets testas och att det ska vara exakt samma ämne
Och att folk älskar att säga att det är placebo effekten

Så helvete heller

Den sitter dessutom i längre vilket är guld värt när man ska klara av en halv dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in