2021-08-19, 19:55
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ja jag antar det, nångång måste vara första gången!

Finns även bra shoppar "ovan jord" s a s. Är så jävla glad att slippa gatutjafset, ok - kunde landa med 100 ikto till ok pris men efter en hel kväll av jidder kring Sergels eller Medis... nä fy fan, tacka vet jag rasslet i postlådan!

On topic; upplevde (trots att jag käkar Z och ikto) alpra som svår att kliva av, den tillsammans med nitrazepam mest "spritnära" benson IMHO.
Citera
2021-08-19, 19:58
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neweclipse
- - - Alltid bäst att ta så lite du behöver för önskad effekt (förebygga toleransutveckling samt blir billigare ).

Det klokaste som sagts på den "här sidan Julafton" som Kurtan brukade säga. Alpra dessutom jävligt lätt att börja "okynneskäka" och "flöddra" på - mycket högre missbrukspotential än andra benso, t ex klona.
Citera
2021-08-19, 20:29
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja lugnet är den sederande effekten. Den har alla bensodiazepiner i stort sett men jag håller med att Xanor är överskattad även om den är mycket bra. Har den själv på recept nu som jag bytte mot Temesta då jag tycker Temesta är betydligt mer beroendeframkallande samt ger ett trevligt rus vilket Xanor inte gör.

Ruset är som Diazepam/Alprazolam och Zolpidem kombinerat. Den medicinska effekten är helt unik skulle jag säga och påminner om alla dessa kombinerat.

Tar 20 minuter för effekt. Men passa dig för fake-piller om du tänkte köpa. Att få den utskrivet är mycket svårt då den svenska psykiatrin anser den vara betydligt mer beroendeframkallande än Xanor.

Håller med. Det är för att den har en hypnotisk effekt som ej Alprazolam har.
Citera
2021-08-19, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Det klokaste som sagts på den "här sidan Julafton" som Kurtan brukade säga. Alpra dessutom jävligt lätt att börja "okynneskäka" och "flöddra" på - mycket högre missbrukspotential än andra benso, t ex klona.
Lorazepam och Flunitrazepam samt Midazolam har högst imo. Minst är Klonazepam.
Citera
2021-08-19, 21:35
Medlem
yournotlikemes avatar
Återigen dessa spanska Aristo 2mg är helt fantastiska. De är precis lika bra som U94 svenska stavar så får ni tag på såna tveka ej att köpa!
Citera
2021-08-19, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Håller med. Det är för att den har en hypnotisk effekt som ej Alprazolam har.
Korrekt.
Citat:
Återigen dessa spanska Aristo 2mg är helt fantastiska. De är precis lika bra som U94 svenska stavar så får ni tag på såna tveka ej att köpa!
Väldigt väldigt bra. Köp EJ Stavar!!!
Citera
2021-08-20, 17:21
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Korrekt.

Väldigt väldigt bra. Köp EJ Stavar!!!

Verkligen inte. Stavar är till 99% nu för tiden mjöliga kopior med allt möjligt i från Fentanyl till annat. Däremot dessa Aristo är så jävla bra om ni kommer över dem.
Citera
2021-08-21, 09:01
Medlem
Citat:

Fått tag på dessa och Jävlar va hårt dom slår. Riktigt goa
Citera
2021-08-21, 11:19
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Fått tag på dessa och Jävlar va hårt dom slår. Riktigt goa

Ja de är verkligen helt fantastiska. Var tveksam när jag fick de men efter jag smält 2mg i munnen så jävlar vad den slog på.
Citera
2021-08-21, 12:26
Medlem
Ja fan vad man saknar Spaniens benzoutbud jämfört med Sthlms..
Citera
2021-08-21, 14:10
Medlem
Citat:
Ja de är verkligen helt fantastiska. Var tveksam när jag fick de men efter jag smält 2mg i munnen så jävlar vad den slog på.

Känns som riktiga svenska stavar. Riktigt bra är dom.
Citera
2021-08-21, 14:28
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Känns som riktiga svenska stavar. Riktigt bra är dom.

Japp. Fruktansvärt bra, blev väldigt förvånad när jag provade de först. Sånt jävla tryck och vilken skillnad mot tex. "blå". En sån 2mg känns som 4 st. "blå".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in