2018-12-17, 17:26
Medlem
SpYRaLs avatar
Äkta Ksalol ser ut såhär:

http://i63.tinypic.com/p6l4n.jpg
Citera
2018-12-17, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpYRaL

Dom kartorna jag fått på senaste har sett annolundare ut på baksidan, kanske var fejk. Men fick effekt av dom iaf.
Citera
2018-12-17, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notbert
Dom kartorna jag fått på senaste har sett annolundare ut på baksidan, kanske var fejk. Men fick effekt av dom iaf.
Har för mig att dom nya bensedinen med utgångsdatum (2022) har lite annorlunda färg samt karta än vad dom gamla hade, kanske är samma med ksasolen.
Citera
2018-12-18, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notbert

Hur såg dina ut då? Stod det inte beograd?
Citera
2018-12-19, 17:44
Medlem
KringExs avatar
Citat:

Hur vet du att dom är äkta?
Citera
2018-12-20, 01:22
Medlem
jamesdeanforadays avatar
10st ksalol, 1mg och två 3.5or, 50cl. Farligt? Tänker på andningsdepp. Ingen koll hur mycket 10mg är egentligen.

Tolerans? Normalt sett 10mg i veckan aldrig mer än det.
Citera
2018-12-20, 10:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
10st ksalol, 1mg och två 3.5or, 50cl. Farligt? Tänker på andningsdepp. Ingen koll hur mycket 10mg är egentligen.

Tolerans? Normalt sett 10mg i veckan aldrig mer än det.
Inte andningsdepp på 10 mg alprazolam. Dock kan du bli jävligt väck och skada dig på andra sätt.
Citera
2018-12-21, 03:11
Medlem
shponglads avatar
Har ett par tusen blåbär under dom sista 3 åren från allehanda håll och kanter och som alla vet så kan dom variera något i styrka etc.

Men efter ha fått mitt urin skickat på analys 2 ggr nu ett par veckor sedan och sett va dom har innehållit så kommer jag hålla mig borta.

Ur minnet så va det förutom metaboliter från alprazolamet även midazolam,temazepam, oxazepam samt något mer.

Jag ska försöka få en utskrift imorgon på testresultatet så postar jag det här om någon tvivlar.

Och då har jag endast ätit ksalol i karta standard galenika sorten som finns överallt.

Om dom gör såna ihopkok av benzos så finns ingen garanti att dom inte börjar blanda in andra ämnen som fentanylstavarna som cirkulerade ett tag.
Citera
2018-12-21, 08:44
Medlem
Citat:

Är dem äkta 1mg alpra är min tollerans åt helvete. Och så illa tror jag inte det är. Kan lätt dra i mig en karta av dem du länkar och vara fullt funktionell. Då tillsamans med ikto och sub.

Detta händer inte när jag får svenska alpra.
Citera
2018-12-21, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Hur såg dina ut då? Stod det inte beograd?

Nej det stod inte beograd på dom
Citera
2018-12-21, 15:02
Medlem
melk0rs avatar
Hej,

Jag har en fråga gällande Xanor. Igår drack jag en hel del mängd och dum som jag var fick jag så tog jag emot två Xanor efter att ha konsumerat en hel del starksprit. Jag har endast gjort liknande en gång tidigare och vaknade upp idag med världens minnesluckor. Sprang in i en ny granne i huset som bjöd över mig och det blev en del amfetamin och kola också.

Min fråga är ifall det är gångbart att dricka alkohol dagen efter eller om att benzon som ligger kvar i kroppen kommer att påverkas vid eventuellt alkoholintag idag. Är egentligen inte sugen på att dricka men kan hända att det blir så då jag har en tillställning som jag gärna vill medvara på.

Kan väl tillägga att jag dagligen intar Mirtazapin också.
Senast redigerad av melk0r 2018-12-21 kl. 15:05.
Citera
2018-12-21, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melk0r
Hej,

Jag har en fråga gällande Xanor. Igår drack jag en hel del mängd och dum som jag var fick jag så tog jag emot två Xanor efter att ha konsumerat en hel del starksprit. Jag har endast gjort liknande en gång tidigare och vaknade upp idag med världens minnesluckor. Sprang in i en ny granne i huset som bjöd över mig och det blev en del amfetamin och kola också.

Min fråga är ifall det är gångbart att dricka alkohol dagen efter eller om att benzon som ligger kvar i kroppen kommer att påverkas vid eventuellt alkoholintag idag. Är egentligen inte sugen på att dricka men kan hända att det blir så då jag har en tillställning som jag gärna vill medvara på.

Kan väl tillägga att jag dagligen intar Mirtazapin också.
Alprazolam har kort halveringstid är väll bara googla? Mirtazapinet vet du väll redan hur du reagerar på tillsamans med alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in