2018-12-21, 16:23
Medlem
SpYRaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knockaround
Är dem äkta 1mg alpra är min tollerans åt helvete. Och så illa tror jag inte det är. Kan lätt dra i mig en karta av dem du länkar och vara fullt funktionell. Då tillsamans med ikto och sub.

Detta händer inte när jag får svenska alpra.

Hahaha, snälla... Du ska inte knarka om du redan är dum i huvudet.

Jag får avtändning efter 12h på dessa, och oavsett om jag har 1mg av dessa eller 1mg Xanor så går det bort. Tar jag två känner jag ett rus.
Citera
2018-12-21, 22:09
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Har på senare tid blivit väldigt sugen på öl när jag stoppat i mig några ksalol (1mg) aldrig fler än 4-5. Men hört det är rätt riskabelt.
Hur riskabelt är det att dricka max 2 liter öl på den mängd?
Tagit ksalol sporadiskt en längre tid. Dock aldrig blandat med alkohol.
Citera
2018-12-21, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
Har på senare tid blivit väldigt sugen på öl när jag stoppat i mig några ksalol (1mg) aldrig fler än 4-5. Men hört det är rätt riskabelt.

Rent fysiskt är det ingen fara, men du kan hitta på dumheter och då kan vad som helst hända.
Citera
2018-12-21, 22:40
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Rent fysiskt är det ingen fara, men du kan hitta på dumheter och då kan vad som helst hända.

Du syftar angående låga mängden? Har haft max 2 snefyllor I mitt liv. Blir bara lugn och pratglad av alkohol. Likadant när jag blandat det med ksalol. Så jag är inte orolig. Hört historier bland annat läst här på fb. Men jag är inte den typen.
Citera
2018-12-21, 22:47
Medlem
Citat:
Du syftar angående låga mängden? Har haft max 2 snefyllor I mitt liv. Blir bara lugn och pratglad av alkohol. Likadant när jag blandat det med ksalol. Så jag är inte orolig. Hört historier bland annat läst här på fb. Men jag är inte den typen.

Precis. 5mg alpra plus ett par liter stark bira dör man inte av. Så länge du inte går ut och typ ramlar ned på tågrälsen eller något annat korkat.
Citera
2018-12-21, 23:18
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Precis. 5mg alpra plus ett par liter stark bira dör man inte av. Så länge du inte går ut och typ ramlar ned på tågrälsen eller något annat korkat.

Okej tack för hjälpen
Citera
2018-12-22, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpYRaL
Hahaha, snälla... Du ska inte knarka om du redan är dum i huvudet.

Jag får avtändning efter 12h på dessa, och oavsett om jag har 1mg av dessa eller 1mg Xanor så går det bort. Tar jag två känner jag ett rus.
Gratulerar du har fortfarande tollerans ännu som en riktig färsking.
Citera
2018-12-22, 17:19
Medlem
Citat:

Det som kan hända är att du får minnesluckor och inte har den blekaste aning om vad du hittat på
Citera
2018-12-23, 01:15
Medlem
Dennisdenkos avatar
Citat:

Det är som nedanstående citering säger!
Alkohol förstärker effekten av benso!
Det kan vara livsfarligt men det behöver bara lite höger mängder alkohol och benso...

Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Det som kan hända är att du får minnesluckor och inte har den blekaste aning om vad du hittat på
Citera
2018-12-23, 12:58
Medlem
SpYRaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knockaround
Gratulerar du har fortfarande tollerans ännu som en riktig färsking.

Skönt är väl det? Så man inte ser så jävla nerpundad ut som du förmodligen gör.
Citera
2018-12-23, 20:38
Medlem
Citat:

Ja, han skrev ju grattis? Tror han var allvarlig.

Min tolerans har gjort att numera inte får någon effekt på xanor eller annans benso för den delen. Har genom åren plöjt igenom massor med 100pack av diverse benzo, vilket min hjärna vant sig vid. Vilket kanske är bra , då jag slipper leta rus där då jag varit fri från det sedan juli.
Citera
2018-12-25, 14:31
Medlem
Citat:
Ser inte nederpundad ut. Är en funktionell missbrukare. Fräsch och stilig 👌 Då hade jag nog inte kunnat jobba kvar i samma bransch. Med kontorsnissar och konferanser, möten med mera. Har hög tollerans bara. Men blåbär aka ksalol skiljer sig markant mot Xanor från apoteket.
Min personliga erfarenhet.

Och ja jag var seriös. Skönt för dig ligga på låga doser. Bra jobbat. Finns ingen anledning att ta mer än vad som behövs.
Senast redigerad av Knockaround 2018-12-25 kl. 14:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in