2018-12-04, 23:45
Medlem
Har nu blivit av med xanoren och ska äta stesolid i 1 månad(inne på andra veckan), schemat ser ut såhär: 2 st under 2 veckor sen 1 st under 2 veckor, sen är benzon helt borta. Haft xanoren 1 år 1 månad, började med 3mg om dagen, sen 1.5mg om dagen och nu 0.75mg i 3 månaders tid(har tagit extra under tiden). När xanoren togs bort förra veckan så var man väll lite borta i huvet, inge sömn(sömnparalys, mardrömmar, vakna upp nojjig att nån är i rummet osv), ingen aptit, glömde bort ord och kunde inte riktigt prata ordentligt. När stesoliden sen tas bort, kan de bli värre? Har ju varit på låg dos under dom här 3 månaderna så det "värsta" pågår nu som jagnhoppas intr håller i sig ett tag till.
Citera
2018-12-10, 13:52
Medlem
FatMouzes avatar
Tänkte på en grej, fått tag i en näve xanor, stoppade i mig 3mg direkt och känner mig härlig, om jag känner tolerans efter ett par gånger, kan jag ha en paus på typ nån vecka och bli flummig på 3mg igen eller behöver man öka dosen ändå?
Citera
2018-12-11, 01:43
Medlem
Vill ta xanor, 0-5mg varannan dag i medicinskt syfte. Det man hört kring benzo är;
"Har du ångest kommer du ha mindre/ingen ångest när du tagit benso. Sen när ruset är slut kommer du ha mer ångest än du hade till att börja med"

Är det nödvändigtvis så? Hade tänkt använda medicinen som ett hjälpmedel och endast hjälpmedel. Grovjobbet är ju något jag får göra och inte medicinen. Tänkte när det känns som värst kan man komma iväg till gymmet / gå sin promenad ändå, som inte hade varit möjligt utan (?)
Citera
2018-12-11, 05:24
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpYRaL
Det är inprincip verkningslöst om man ej har ångest.

Jag tycker GW sa en rätt bra sak om Valium men samma princip här.
"när jag vill få tyst i huvudet, så tar jag en vit tablett och då handlar det helt plötsligt inte om mig längre."

Summerar bensodiazepiner rätt så bra.

Det har du helt rätt i, grejen primärt är att bli av med inre demoner för en stund, inte för att uppnå berusning. Dessutom är Xanor bensodiazepinernas crack, fungerar snabbt och slår hårt, med avtändning från helvetet..
Citera
2018-12-11, 07:41
Medlem
GunnarSparrs avatar
Kan man ta 20mg Stesolid inför ett tatuering eller blöder man mer då? Alkohol är inget alternativ.
Citera
2018-12-11, 10:56
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunnarSparr
Kan man ta 20mg Stesolid inför ett tatuering eller blöder man mer då? Alkohol är inget alternativ.

Ja, det kan du göra. Du kommer inte blöda mer
Citera
2018-12-11, 13:46
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Någon med koll här?

Står det Belgrad på de nya kartorna? Alltså "Galenika a.b Belgrad" typ. För jag haffade en karta Ksalol där det står endast "Galenika a.b" tror jag, men tyckte de såg ut som äkta kartor och smakade beskt fast har smakat beskare.. Så skulle tippa på att det kanske var 0,6-0,7 mg i dom.

Hur som, det jag undrar är om man ska passa sig för kartor där det inte står Belgrad på baksidan? Visst alla utan den texten kanske bara är en gammal "batch" typ. Jag vet inte?

Tack på förhand boys n girls

På min karta står det Galenika a.d
Inte a.b
Citera
2018-12-11, 15:27
Medlem
Käkat kasol i 5månader minst 3mg om dagen om inte mer ska man sluta tvärt eller trappa ner steg vis?
Citera
2018-12-11, 15:28
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttwig
Käkat kasol i 5månader minst 3mg om dagen om inte mer ska man sluta tvärt eller trappa ner steg vis?

Trappa ner. Helst med Stesolid
Citera
2018-12-12, 06:33
Medlem
SpYRaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Det har du helt rätt i, grejen primärt är att bli av med inre demoner för en stund, inte för att uppnå berusning. Dessutom är Xanor bensodiazepinernas crack, fungerar snabbt och slår hårt, med avtändning från helvetet..

Jotack, jag har ej vågat hoppa av dem ännu. Har cirka 50st 1mg kvar, som jag ska köra på och några Iktorivil hemma som jag tänkt fasa ut det med.
Citera
2018-12-13, 14:37
Medlem
KringExs avatar
Någon mer än jag som blir väldigt hungrig vid intag av bensodiazepiner? Speciellt Alprazolam höjer min aptit rejält
Citera
2018-12-13, 17:51
Medlem
Sterios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Någon mer än jag som blir väldigt hungrig vid intag av bensodiazepiner? Speciellt Alprazolam höjer min aptit rejält

Samma här, blir sjukt hungrig på alpra, och har cravings på mjölkprodukter ?😂.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in