2015-12-19, 04:32
Medlem
onekinds avatar
Xanor för nybörjare, 3mg + 2st starköl. Vad händer?

Prackat i mig 3mg Xanor nu sedan en timme tillbaka ungefär och i samband med det svept 2 starköl.

Ni som innehar expertis kring det här, vad kan jag tänka mig uppleva då jag inte har någon som helst tolerans, varken för alkoholen eller xanorn. Börjar känna mig lite lugn bara just nu, men har jag något mer att se fram emot?

Mvh
Citera
2015-12-19, 04:40
Avslutad
Nja, roligare än sådär blir det inte skulle jag nog säga.
Citera
2015-12-19, 04:41
Medlem
endaghenderdets avatar
Om du inte tål mycket så tror jag bara att du antingen håller dig i det lugnet eller somnar...
Citera
2015-12-19, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Jäklar vilket drag där var i Frontin 1mg blir dessa istället för ksalol hädanefter och för 9kr st är det wunderbar!

Andra gången jag tog benzo så var det Frotin 1 mg jag fick tag i, köpte 4 st. Med ADHD och dåligt tålamod så tryckte jag i mig dom medans jag väntade på bussen hem. Väl i bussen så inväntade jag mig ruset och började precis känna att det började smyga på.

Vet inte riktigt vad som hände men bussresan slutade med att jag hör busschauffören prata med mig och säger något i stil med "Ska du av här? detta är slutstationen" Hade jag ögonen öppna men var helt borta eller hade jag bara somnat?

Nu när jag väl skriver inlägget så kommer jag på att det var nog tur att jag skulle till just den bussens slutstation när klockan var väldigt sen och det knappt fortfarande går några bussar alls.
Senast redigerad av betman123 2015-12-19 kl. 08:49.
Citera
2015-12-19, 08:09
Medlem
Citat:
Jäklar vilket drag där var i Frontin 1mg blir dessa istället för ksalol hädanefter och för 9kr st är det wunderbar!

Instämmer, dom va galet bra
Citera
2015-12-19, 09:58
Medlem
C-3POs avatar
Tråden Xanor för nybörjare, 3mg + 2st starköl. Vad händer? infogad.

/Mod
Citera
2015-12-19, 20:48
Medlem
onekinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onekind
Prackat i mig 3mg Xanor nu sedan en timme tillbaka ungefär och i samband med det svept 2 starköl.

Ni som innehar expertis kring det här, vad kan jag tänka mig uppleva då jag inte har någon som helst tolerans, varken för alkoholen eller xanorn. Börjar känna mig lite lugn bara just nu, men har jag något mer att se fram emot?

Mvh

Slutade med att efter en timmes inmundigande lade jag mig med laptopen i sängen. Var klarvaken, en viss antydan till trött. Hann se ett klipp på youtube på 4 minuter innan jag vaknar upp direkt (så som i att jag knappt uppfattat att jag sovit) ca. 7-8h senare av att datorn fortfarande är på, rakt framför mig. Hett så in i helvete pga datorn så jag dunsar den i golvet och somnar om ca. 2h ytterligare. Går sedan till jobbet där jag är lite skön/lugn på något sätt, pyttepyttelite problem med balansen t.ex. när jag tar på mig strumpan. Det var på något sätt "skönt"/"lugnt" att jobba.

Inte mer än att det var "skumt okej" på något sätt. Haha...
Citera
2015-12-20, 11:02
Avslutad
Blir ett gäng nu mot bakfylleångesten.
Citera
2015-12-21, 01:09
Medlem
KringExs avatar
Köpte ett gäng Mano 1 mg, färgen är lila. Ser ut som amerikanska fotbollar.
Vart kommer dom ifrån? Bra Tryck i dom? Dom smakar Alprazolam men inte sådär jättestarkt
Citera
2015-12-21, 03:22
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Köpte ett gäng Mano 1 mg, färgen är lila. Ser ut som amerikanska fotbollar.
Vart kommer dom ifrån? Bra Tryck i dom? Dom smakar Alprazolam men inte sådär jättestarkt

Från Thailand tydligen. Lite porösa. 1 mg ska det vara men jag skulle vilja påstå snarare 0,5 mg
Citera
2015-12-21, 04:11
Medlem
Vill aldrig hylla saker men Frontin 1mg bugar jag o bockar för! tack för at jag fick parata av mig
Citera
2015-12-21, 04:27
Medlem
Citat:
Vill aldrig hylla saker men Frontin 1mg bugar jag o bockar för! tack för at jag fick parata av mig

Stämmer in återigen synd dom är så sällsynta nu för tiden bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in