Citat:
Ursprungligen postat av
Argzon
På tal om de serbiska små blå jävulskapen (säger det med tuff kärlek, jag älskar dom). I alla fall, här om veckan fick jag tag i ett gäng som var i lösvikt och lyxade till det lite mitt i veckan.
Jag tog 3-4mg xanor under tiden 1600-2200 cirkus och drack 2 folköl under dessa timmar också. Jag antar att jag runt kl.22 får för mig att tappa upp ett bad (vet faktiskt inte ens om jag var i det öht...). Och det enda jag minns efter det är att jag vaknar upp i vardagsrummet runt halv nio på soffan iklädd kalsonger och en kortare vinterjacka. Mycket märkligt, de måste ligga på över 1mg/st...
Man kan inte tro att dom små rackarna ska kunna golva en så jävla enkelt, det slår ju aldrig fel.
Haha, de är lömska de små jäklarna
Satt och söp till det hemma igår kväll. Drack 7 50cl starköl + ett sexpack folköl. När jag var på de sista folkölen så tänkte jag att jag skulle lyxa till det lite och boosta ruset så knaprade i mig 1mg. Då var väl klockan runt 11 på kvällen, sen minns jag inget mer. Vaknade i morse, hade ont på diverse ställen men annars verkade allt i sin ordning.
Gick upp o skulle kolla till mitt alpra stash, det visade sig att jag knaprat i mig 5mg till. Hade haft telefonkontakt med en vän som också söp till det, senaste samtalet var runt 5 imorse - Så runt 6 timmars total minneslucka
Inget jag gör om i alla fall. Vem vet vad man kan få för sig, man har ju läst skräckhistorierna..
Använder dessutom alpra i medicinskt syfte men ibland ''råkar'' man flöddra till det.
Aja, släpp bakfylleångesten i alla fall då jag vaknade upp benzad och är i skrivande stund fortfarande lite mysig.