2015-08-07, 22:30
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicodemus8
Tugga sönder dom o ha kletet under tungan ett tag sen svälj det.
Sant! Men knappast värt det pga smaken.
Citera
2015-08-08, 11:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Hur göt man med Xanor depot 2mg för att få bäst effekt och att bli flöddrad?

Köp en pillerkross på apoteket, krossa mellan två skedar, bryt i smådelar, gnag i minibitar med framtänderna, använd fantasin. Du blir nog bäng ska du se!
Citera
2015-08-08, 14:32
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuckaRuckaAli
Sant! Men knappast värt det pga smaken.
Äsch! Man vänjer sig tillslut av smaken.
Citera
2015-08-08, 14:51
Medlem
Nicodemus8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Äsch! Man vänjer sig tillslut av smaken.

Man gör ju det tycker nästan det smakar gott tillslut då vet man att dom funkar när man känner den beska smaken.
Citera
2015-08-08, 15:20
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Man gör ju det tycker nästan det smakar gott tillslut då vet man att dom funkar när man känner den beska smaken.

Så är det! Jag klarade inte av smaken av Alprazolam förr. Ska inte säga att jag tycker att det är gott men jag gillar smaken eftersom att man vet den goda effekten som kommer
Citera
2015-08-08, 17:52
Medlem
populopiduss avatar
Xanor mot bakfyllan FTW! Lite högre dos än vanlig medicinsk (pga färre GABA-receptorer att binda till sedan alkoholintaget) sen är man fit for fight.

Stesolid tycker jag inte alls om att ta när jag är bakfull. Blir bara trött och ännu mer irriterad etc.
Citera
2015-08-08, 18:02
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Precis! Man förknippar smaken tillslut av att man vet att man kommer må fin fint.
Citera
2015-08-08, 23:45
Medlem
champagne-showerss avatar
fast jag inte har tolerans så gör xanor inte något speciellt för mig, har dock ingen direkt ångest heller.
Är det alltså helt onödigt för mig att knapra lite alpra? tänker ju att 3-4 mg borde göra mig skön men jag vet fan ärligt inte om jag ens märker av dom =)
Citera
2015-08-09, 05:43
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av champagne-showers
fast jag inte har tolerans så gör xanor inte något speciellt för mig, har dock ingen direkt ångest heller.
Är det alltså helt onödigt för mig att knapra lite alpra? tänker ju att 3-4 mg borde göra mig skön men jag vet fan ärligt inte om jag ens märker av dom =)
Lite småskön kommer du bli. Tro inte att du ska bli för skön på dom bara så du fortsätter knapra i dig på hoppet att du bli dunderskön. Slutar oftast i minnosluckor bara
Citera
2015-08-09, 09:12
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:

Givetvis kommer du känna av dem om du inte hinner slockna innan dess. Ta gärna en öl eller två till det också. Även en liten rökare om du nu använder sådant.

De som säger att det inte är rusgivande och endast är ämnat för ångest och dylikt är fulla av båg. Alla slags bensodiazepiner ger någon form utav rus. Av vissa riktigt härliga, av andra endast en trevlig träff med John Blund.

Du kan nog glatt knapra i dig, väldigt härligt med den här vingliga känslan att dras åt ett håll vara allmänt slapp i kroppen.
Citera
2015-08-09, 15:31
Medlem
champagne-showerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Givetvis kommer du känna av dem om du inte hinner slockna innan dess. Ta gärna en öl eller två till det också. Även en liten rökare om du nu använder sådant.

De som säger att det inte är rusgivande och endast är ämnat för ångest och dylikt är fulla av båg. Alla slags bensodiazepiner ger någon form utav rus. Av vissa riktigt härliga, av andra endast en trevlig träff med John Blund.

Du kan nog glatt knapra i dig, väldigt härligt med den här vingliga känslan att dras åt ett håll vara allmänt slapp i kroppen.

Visst jag sov jävligt bra efter 4st, sov cirka 10 timmar. Men det var inte det jag är ute efter haha. Hur lång tid tar det för ksalolen att kicka för er? Lite mer efterbliven kan jag erkänna att jag känner mig men ändå inget riktigt rus. Svårt att förklara, iallafall så mår man ju inte sämre
Slapp i kroppen blir jag mycket mer på bara diazepam.
Känns bara som att jag inte riktigt hittat den där sköna anledningen med alpra.
Citera
2015-08-09, 15:38
Medlem
Nicodemus8s avatar
Citat:
Visst jag sov jävligt bra efter 4st, sov cirka 10 timmar. Men det var inte det jag är ute efter haha. Hur lång tid tar det för ksalolen att kicka för er? Lite mer efterbliven kan jag erkänna att jag känner mig men ändå inget riktigt rus. Svårt att förklara, iallafall så mår man ju inte sämre
Slapp i kroppen blir jag mycket mer på bara diazepam.
Känns bara som att jag inte riktigt hittat den där sköna anledningen med alpra.

Alpra är först och främst mot panikångest diazepam har en muskelavslappnande effekt som inte alpra har, därför känns diazepam skönare om man inte lider av svåra panikångest attacker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in