2015-10-31, 16:12
Medlem
Låter gött. Själv har jag börjat få lite panik då mina tabletter börjar ta slut. Har nog 1.5 mg kvar.

Köpte en drös Xanor 2 mg-stavar för 2-3 år sedan, har räckt fram tills nu, mestadels för att jag enbart tar det vid behov, å då max 1 mg.

Gissar på att tabletterna som är kvar räcker i ca. 2 månader till, sedan får jag klara mig utan det privilegiet.

Min läkare vill inte skriva ut då hon inte tycker det är rätt väg att gå med att ha tabletter lagrade i reserv.

Gött för alla er andra som fått utskrivet!
Citera
2015-10-31, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvspenat

Flertalet får det inte på recept utan köper det på nätet.
Citera
2015-10-31, 17:11
Medlem
asfaltgosses avatar
Jag har kommit över ett gäng Ksalol 1 mg
men tycker det är dåligt tryck i dem. Tog tre tillsammans med ett gäng öl utan märkbar effekt. Hur många vågar man peta i sig egentligen?
Citera
2015-10-31, 17:42
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5finger
Flertalet får det inte på recept utan köper det på nätet.

Så är det oftast!
Citera
2015-10-31, 17:44
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asfaltgosse
Jag har kommit över ett gäng Ksalol 1 mg
men tycker det är dåligt tryck i dem. Tog tre tillsammans med ett gäng öl utan märkbar effekt. Hur många vågar man peta i sig egentligen?
6 st. Fungerar inte det så höj med 1mg åt gången. Men kom ihåg på benso vet man aldrig hur beng man är innan det är för sent och du däckar eller kanske gör nåt tokigt, vem vet.

Ha det så kul
Citera
2015-10-31, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
6 st. Fungerar inte det så höj med 1mg åt gången. Men kom ihåg på benso vet man aldrig hur beng man är innan det är för sent och du däckar eller kanske gör nåt tokigt, vem vet.

Ha det så kul

Känns som det kan gälla andra substanser oxå LR....

Öl, urk... ta nått starkare så blir det roligare :-)
Citera
2015-10-31, 17:57
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraminkatt

Vad menar du amigo? min hjärna går trögt nu. Ganska bengväck
Citera
2015-10-31, 18:19
Medlem
asfaltgosses avatar
Ok testar att kasta i mig ett par till, tack för svar
Citera
2015-10-31, 18:27
Medlem
asfaltgosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraminkatt

Jag har inget roligara hemma så får nöja mig med folköl och det är ju ingen höjdare :-)
Citera
2015-10-31, 18:36
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Låter nice det ! Om du får svårt att nodda rök ett par jointar också så ska du se att du börjar nodda. Jag röker alltid när jag tar sub och bens och det fungerar lika klockrent varje gång.

Blir nog trevligt, just dragit i mig 2mg sub, 4mg ksalol och 7mg lorazepam. Av ren nyfikenhet, skulle någon som helt saknat tolerans kunna dö av dessa mängder? Frågar som sagt bara av ren nyfikenhet, jag vet att jag inte kommer dö i sömnen och skulle jag göra det så skulle det vara något av det bästa som hänt mig det här året.

Tyvärr så tvingas jag lämna urinprover och sub och benso får jag utskrivet så det är det enda jag kan mysa på. Helst av allt hade jag rökt och helt skippat opiaterna. Då hade jag även dragit ned på benson (nu är jag ju inte fysiskt beroende av benso men ialf) för kunde jag röka hade jag inte heller behövt ta dem för min ångest lika ofta som nu. Men tyvärr eftersom det här landets narkotikapolitik och lagar är ett jävla skämt kan jag i dagsläget inte röra CB. Jag kan supa mig dyngrak varje dag om jag skulle vilja det, för det är ju accepterat i vårat härliga land

Citat:
Ursprungligen postat av korvspenat
Låter gött. Själv har jag börjat få lite panik då mina tabletter börjar ta slut. Har nog 1.5 mg kvar.

Köpte en drös Xanor 2 mg-stavar för 2-3 år sedan, har räckt fram tills nu, mestadels för att jag enbart tar det vid behov, å då max 1 mg.

Gissar på att tabletterna som är kvar räcker i ca. 2 månader till, sedan får jag klara mig utan det privilegiet.

Min läkare vill inte skriva ut då hon inte tycker det är rätt väg att gå med att ha tabletter lagrade i reserv.

Hur många köpte du egentligen? Och menar du att 1.5mg kommer räcka i två månader eller har du skrivit fel? Jag säger som de andra, behöver du/vill ha men inte får av läkaren så köp den svarta marknaden. Tyvärr blir man rövknullad av priserna om man jämför med apotekspriset men sånt är livet, man får ialf sina piller.
Citera
2015-11-01, 09:46
Medlem
Vilka jävla doser alla verkar ta. Hur/varför tar ni så mycket? Har aldrig tagit mer än 0.5mg xanor i terapeutiskt syfte vid ett o samma tillfälle och det dödar svår ångest om man nu har det. Kanske är jag som är känslig iofs. Äter regelbundet.
Citera
2015-11-01, 09:48
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discoHITLER
Vilka jävla doser alla verkar ta. Hur/varför tar ni så mycket? Har aldrig tagit mer än 0.5mg xanor i terapeutiskt syfte vid ett o samma tillfälle och det dödar svår ångest om man nu har det. Kanske är jag som är känslig iofs. Äter regelbundet.
Dom knarkar dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in