Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-11-02, 19:36
  #1
Medlem
ZätaGustavs avatar
I min mycket begränsade värld har dePaul stuckit ut som en synnerligen sansad och seriös person. Dessutom i fullsändig avsaknad av prestige och självupptagenhet. Lägg därtill att han är oerhört kunnig och pedagogisk. Långt ifrån flashback-normen allså.

Är de inte dags att hylla dePaul med att vi talar om för honom (du är väl av manligt kön, eller?) vad vi har lärt oss av mästaren?

Själv bidrar jag med ett okoberinlägg angående sallad:

Citat:
Har testat de flesta kombinationer av era recept och visst funkar de. Men de som till syven och sist är bäst är de som är allra minst komplicerade. Dvs de som innehåller en, två eller högst tre huvudingredienser.
2007-11-02, 19:54
  #2
Medlem
Schrails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZätaGustav
I min mycket begränsade värld har dePaul stuckit ut som en synnerligen sansad och seriös person. Dessutom i fullsändig avsaknad av prestige och självupptagenhet. Lägg därtill att han är oerhört kunnig och pedagogisk. Långt ifrån flashback-normen allså.

Är de inte dags att hylla dePaul med att vi talar om för honom (du är väl av manligt kön, eller?) vad vi har lärt oss av mästaren?

Själv bidrar jag med ett okoberinlägg angående sallad:
Redan funnits en sådan här tråd som dock blev låst men anledningen att det inte handlade om mat.
2007-11-02, 20:02
  #3
Medlem
Såklart det handlar om mat, dePaul är själva synonymen till mat och kringliggande ämnen!
2007-11-02, 20:19
  #4
Medlem
tetZIXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schrail
Redan funnits en sådan här tråd som dock blev låst men anledningen att det inte handlade om mat.

Intressant. Tydligen var det däremot "tillåtet" att låta en tråd fortlöpa länge om restaurangpersonals ev. ariska härkomst eller om en viss restaurang frekventeras av "kultufrämlingar". Fniss.
2007-11-02, 21:26
  #5
Medlem
jugges avatar
Ja killen duker ju upp i nästan alla mattrådar. och med bra svar.
Undra vem han e..
Kock Eller.
2007-11-02, 21:29
  #6
Medlem
grens avatar
Innan tråden kastas eller låses, så får jag bara instämma! Mången krediter!
2007-11-02, 21:46
  #7
Avstängd
Konfuciuss avatar
Näpp... Paul gör mig tjock
2007-11-02, 21:53
  #8
Medlem
Cohibas avatar
Bra initiativ!

dePaul är en tillgång och alltid läsvärd och kunnig.

FB:s matguru -
2007-11-02, 22:08
  #9
Medlem
quaertys avatar
Som sagt, förra tråden låstes ganska omgående. Hyllningstrådar är väl förbjudna antar jag. Men en mer relevant fråga är: var håller DePaul hus? Han har inte varit här sen tidigt i morse. Dags att börja oroa sig kanske?
2007-11-02, 22:26
  #10
Medlem
agree
2007-11-02, 23:26
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quaerty
Som sagt, förra tråden låstes ganska omgående. Hyllningstrådar är väl förbjudna antar jag. Men en mer relevant fråga är: var håller DePaul hus? Han har inte varit här sen tidigt i morse. Dags att börja oroa sig kanske?


Jag vet från säker källa att dePaul knappast lär dyka upp på ett par veckor faktisk.
Annars kan jag bara hålla med trådskaparen-dePaul är helt klart forumbäst på alla sätt och vis.
2007-11-02, 23:33
  #12
Medlem
Schrails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyNobell
Jag vet från säker källa att dePaul knappast lär dyka upp på ett par veckor faktisk.
Annars kan jag bara hålla med trådskaparen-dePaul är helt klart forumbäst på alla sätt och vis.
Tell me more tell me more! *nynar på en låt från Grease*
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback