Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-11-02, 23:36
  #13
Medlem
Konrad Haifas avatar
Wallhammers finaste!

Skall ta mod till mig och bjuda honom på pizza och bärs på hans närmsta krog snart...
2007-11-02, 23:37
  #14
Avstängd
LOKO_MOTIVs avatar
Skåk - dePaul

Tack för all kunskap, tips och goda råd du bistått oss med!
2007-11-02, 23:45
  #15
Medlem
Quorthons avatar
En av de få forumiter som är väldigt kunnig inom sitt område utan att för den skull bli självgod och dryg. Hatten av...

Dock så är det inte första gången en sån här tråd ser dagens ljus. Den kommer att låsas
2007-11-03, 09:27
  #16
Medlem
ZätaGustavs avatar
Klart att den kommer att låsas om ni inte ser till att fylla den med den efterfrågade varan: Tips från dePaul som ni gjort till era egna.

Så först och främst: Vad lär er av dePaul i konkreta ord? Därefter hyllningar... Eller kritik. Eller tips till dePaul.

Nu tar jag till kraftuttrycken för att minska risken för missförstånd.

VAD HAR NI LÄRT ER AV dePaul?

Tanken är att få en liten guide till hur man kan se på mat utifrån ett proffsperspektiv....

/ZÄTA - trådkonstruktör
2007-11-03, 19:39
  #17
Medlem
ratboness avatar
..fast jag tycker allt han e lite dryg..
2007-11-03, 21:28
  #18
Medlem
SwedishPlayboys avatar
No way...

Citat:
Ursprungligen postat av ratbones
..fast jag tycker allt han e lite dryg..

Dina inlägg hör hemma i knarktråden...
2007-11-03, 21:28
  #19
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Snälla...

lås inte denna tråd, det finns inte så många på FB som är så engagerade och ödmjuka som dePaul.

Trots sitt stora kunnande så drar han sig aldrig för att berömma oss amatörer när vi postar ett recept...

2007-11-05, 15:15
  #20
Medlem
Tjohildas avatar
Ja han är suveraän!

Av honom har jag bl a lärt mig att inte ha olja i marinaden. Samt hur även till synes enkel mat kan bli gourmetmat, med rätt behandling och rätt råvaror. Han sätt att göra hamburgare t ex. Det har jag provat, och Donken kan gå och hänga sig bakom ett skjul efter det. Har som mål att prova något av alla hans kinesiska recept snart...
2007-11-05, 16:40
  #21
Medlem
OliTs avatar
Ja, dePaul är precis som alla andra som deltar och bidrar i diskussionerna väldigt uppskattad. Men vi tillåter hur som helst inte trådar som hyllar någon enskild användare.

Jag låser tråden.

/Moderator
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback