2008-06-14, 21:29
Medlem
Mr Coffees avatar
Fattar inte vad det är som är så svårt att begripa. Du (GH) måste väl ändå stött på andra tillfällen där människor gillar andra saker än du själv gör?

Jag gillar inte att köra kuken i andra män men startar inte en tråd med rubriken: "Köra kuken i män, vad är egentligen vitsen?"

Kan du inte bara göra en post med företeelser du inte tycker om och så kan någon mod klistra den?
Citera
2008-06-24, 07:35
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Mr Coffee:

Citat:
Fattar inte vad det är som är så svårt att begripa. Du (GH) måste väl ändå stött på andra tillfällen där människor gillar andra saker än du själv gör?

Öh... Har jag missuppfattat något eller? Är inte detta ett debattforum där människor med olika åsikter om dittan och dattan möts, skriver och debatterar om detta?
Citera
2008-06-24, 10:36
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Jag gillar inte att köra kuken i andra män men startar inte en tråd med rubriken: "Köra kuken i män, vad är egentligen vitsen?"

Kan du inte bara göra en post med företeelser du inte tycker om och så kan någon mod klistra den?

Klockrent inlägg!
Citera
2008-07-28, 19:35
Medlem
Mr Coffee:

Citat:

Varför inte? Sedan så är det ju en viss skillnad på homosexuella och horbockar. Få gillar horbockar, därför är sexköp ett mycket intressant ämne att diskutera.
Jag tror att det är många som undrar vad som rör sig i dessa mäns huvuden.
Citera
2008-08-02, 12:07
Medlem
Men det är ju hur ballt som helst att glo på folk som knullar! Oavsett det är på film live eller att lyssna genom väggen...blir kåt av bara tanken...mmmmmmmm. Om inte annat kan man ju kika på showen, bli kåt utav bara fan, fortsätta dricka bira o sen gå hem o dänga på tjejen i samma stil. DET är grejer det!
Citera
2008-08-31, 20:38
Bannlyst
Var kan man hitta ett runkbås i new york?? eller striklubbar eller horor?
Citera
2008-09-02, 03:33
Medlem
mb_2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoderyoo
Var kan man hitta ett runkbås i new york?? eller striklubbar eller horor?

48W 33d street. Empire erotica.

Annars är det bara att traska längst 8th avenue. Hittar du inte porrbutiker och peepshows där så är du blind. Försök exempelvis att gå ner från 42nd street på 8th avenue så borde du hitta en eller två ställen...
Citera
2008-09-02, 21:42
Bannlyst
Tack tack.. Kommer nu blir jag glad..Porr är bara en utav grejerna i new york..
Citera
2009-10-29, 15:51
Medlem
Citat:
Porr är bara en utav grejerna i new york..

Va fan, åker du till New York för att sitta och hissa skinn i ett slaskigt runkbås? Är det många som gör så? Turistbuss med svensk guide: Om ni tittar till vänster ser ni Frihetsgudinnan, lite längre upp ligger Harlem, där bor det en massa negrer och till höger nere i källaren kan man titta på porrfilm och runka kuk i ett litet bås. Vi gör en timmas uppehåll!
Citera
2009-10-29, 16:18
Medlem
Winniemontanas avatar
Just striptease tycker jag är väldigt läckert att se på.
Jag gillar dans med och nakna, vackra kroppar. Det är otroligt kittlande för ögat och fantasin att se någon röra sig och teasa publiken om de är bra på de.
Jag är lite av en voyer och beundrar det som är vackert, konst, människor, dans, natur m.m
Citera
2009-10-29, 23:34
Medlem
Argumentet "man får ju bara titta, inte knulla" är en gengångare i denna debatt och jag förstår resonemanget.

Frågan måste lämpligen vara "Varför tycker DU om att gå på strippklubb" istället för att utgå ifrån egna preferenser, om du nu ärligt vill veta istället för att moralisera.

Personligen ser jag på striptease på ungefär samma sätt som jag ser på vilken annan typ av uppträdande som helst. Jag förstår faktiskt inte varför folk gillar att gå på konserter då jag föredrar att njuta musik för mig själv, men jag accepterar att alla inte tänker som jag gör. Jag gillar helt enkelt att se på kvinnor i alla möjliga former, och det gör sig bäst av allt live. För mig är det en frågan om visuell underhållning, och det är absolut inte nödvändigt att avsluta det hela med utlösning. Måhända är jag lite underligt sammanskruvad, men striptease handlar för mig mest av allt att njuta av estetiken i den kvinnliga kroppen utan att för den sakens skull tvunget knulla henne.

Jag gillar att spela ishockey, men det är också kul att titta på en match där jag inte själv får spela.

Edit: Ska ställa mig enig i att konceptet "runkbås" gör mig lite smått illamående men det finns uppenbarligen tillräckligt många som gillar dem så vem är jag att döma?
Senast redigerad av Nicolai 2009-10-29 kl. 23:39.
Citera
2009-11-08, 16:04
Medlem
Nicolai:

Citat:
om du nu ärligt vill veta istället för att moralisera.

Men om man nu ärligt både vill veta och moralisera? Och vad är det för fel med att ha moral?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in