2009-12-13, 19:37
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Har provat runkbås en gång i min hemstad. Många år sedan nu. En porrvideobutik hade öppnat och man ville gå in och se, och kanske köpa hem någon film som verkade schysst. När jag kom till kassan fråga killen om jag ville köpa eller titta? Det var först då jag ens blev medveten om att fenomenet runkbås ens fanns.

Samma sak gäller posering på Strippklubb. Det har jag också provat en gång när Strippan frågade och jag undrade lite förvånat vad som var skillnaden på privatdans och posering.

Både runkbås och posering innebär dock väldigt sunkiga miljöer, och det kändes inte speciellt givande för något man lika gärna kan göra hemma.

Strippklubb har jag besökt ett par gånger till, då för att välja privatdans. Det har varit väldigt varierande utbyte av det. I ett fall har det varit ganska dyrt med en tjej som inte var vidare attraktiv, I ett annat var det billigare, med en riktigt snygging som spenderade mer eller mindre hela dansen i famnen på en, vilket jag inte tror var tillåtet men jag klagar inte.

Sen kan man undra varför man går på strippklubb istället för att gå ut på krogen och ragga upp någon. Det är nog så att man inte alltid orkar med spelet med kvinnor. Strippklubbar får man nog se som alternativet till att sitta hemma och surfa porr, snarare än alternativet att ragga ONS.
Citera
2009-12-13, 19:41
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Sen kan man undra varför man går på strippklubb istället för att gå ut på krogen och ragga upp någon. Det är nog så att man inte alltid orkar med spelet med kvinnor. Strippklubbar får man nog se som alternativet till att sitta hemma och surfa porr, snarare än alternativet att ragga ONS.

Jag har haft tankar på att besöka stripphak ett par gånger men har aldrig blivit av. Främst skulle jag gå dit enbart i syfte för att slippa inleda en massa jävla konversationer och dylikt, bjuda tjejen på dricka i baren som på krogen. Tycker det låter betydligt mer lockande att bara få glo lite än att kämpa med att få någon i säng.
Citera
2009-12-14, 18:23
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
.

En del har så pass frånstötande yttre och inre egenskaper att det är omöjligt att hitta någon på normalt sätt. Inte heller prostituerade tar sig an hur äckliga människor som helst. Således återstår möjligheten att betala för att titta.
Citera
2009-12-14, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leprasjukling
En del har så pass frånstötande yttre och inre egenskaper att det är omöjligt att hitta någon på normalt sätt. Inte heller prostituerade tar sig an hur äckliga människor som helst. Således återstår möjligheten att betala för att titta.

Det är väl troligen så. Annars är det obegripligt att någon betalar för att runka till en strippa, när man kan få en hora för samma pris eller t.o.m. billigare.
Citera
2009-12-15, 01:06
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thermobarisk
Det är väl troligen så. Annars är det obegripligt att någon betalar för att runka till en strippa, när man kan få en hora för samma pris eller t.o.m. billigare.

Beror ju väldigt mycket på hur Strippan och Horan ser ut, och vad man är ute efter. Lagen finns ju också som en faktor om man inte åker utomlands.
Citera
2009-12-15, 02:00
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Lagen finns ju också som en faktor om man inte åker utomlands.

Känns väl snarare så att lagen inte bidragit till så värst mycket egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in