2007-12-18, 14:05
Medlem
Belle de jours avatar
Alla har behov att fylla.
Vissa kommer för att bara få prata lite med tjejerna, andra för att dem behöver
få utlopp för sin sexualitet, dels genom film dels genom runkbås alt posering.

Vissa är fruktansvärt ensamma och kanske inte har nån att prata med då kan det vara så att en dans och en kopp kaffe är väldigt mkt värt. Som gäst spelar juh ens yttre preferenser ingen roll, alla blir uppmärksammade och behandlade på samma sätt. Vilket man inte bli "ute i verkligenheten".

Om man sen väljer runkbås alt posering så är det juh för att få utlopp för sin lust, Vissa runkar hemma, andra har inte den chansen att runka hemma. Eller kanske inte ens vill utan hellre tillfredställer sig med tjejen, som faktiskt finns på riktigt och som han kan prata med.
Citera
2007-12-20, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berwald
Bränner en månadslön om året på striptease och har gjort så de senaste 10 åren. Jag är däremot helt ointresserad av porr och skulle aldrig gå in i ett äckligt runkbås. Skulle gärna slippa betala för att titta men mitt utseende gör det omöjligt för mig att hitta någon som som vill ha med mig att göra frivilligt och jag är inte beredd bryta mot sexköpslagen, skulle dessutom vara förnedrande att betala för att bli av med oskulden. Så för sådana för mig, losers ,omega-hannar eller vad man vill kalla oss med lägst status, är strippklubbar enda lagliga möjligheten att komma någon nära.

Det är lagligt att köpa sex utomlands, även i Sverige fast på ett annat sätt. som vanligt att man betalar högre skatt köper du en prostituerad i Amsterdam så kostar det 50 euro= CA 500 Kr. köper du här i Sverige är priset kanske samma tills staten får reda på, då får du betala ca 3000 kr böter=skatt. så om du vill undvika komma till rättegång och väcka åtal osv när du ska köpa sex i Sverige då får du ha skatten i fickan och så på första polis förhöret erkänn att du har köpt sex och glömt att betala skatt och att du är redo att betala det med en gång. förundersökningen läggs ned efter du har betalt skatten eller är duktig på att snacka till dig= snackat skit eller vara duktig på att ljuga. det kan jag garantera dig. vilket gör att du blir en laglig man.
Citera
2007-12-20, 18:54
Bannlyst
Patio måste vara en väldigt kall fisk om han verkligen skulle ha en så avspänd attityd till något så traumatiskt som att bli tagen av polis för ett så stigmatiserande brott. Vore intressant om någon med erfarenhet av att bli tagen av polisen för brott mot sexköpslagen kunde berätta hur det var, hur polisernas betedde sig, omständigheterna eunt om etc.
Citera
2007-12-23, 05:42
Medlem
buffalos avatar
Vad är adressen till det där källarförrådet, och vad har du för filmer?
Citera
2007-12-29, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Alla vi har ju olika favoriter och ju äldre man blir desto fler får man upp och gillar, bland dom mer kändare namnen är Briana Banks, Sky Lopez, Asia Carrera, Alexa Rae, Teagan Presley, Cody Lane, Tory Lane, Cherokee, Chloe Jones (dog i hepatit 2002 tyvärr), Tanya Hansen och svenska Vanessah favoriter. Mestadels är de flesta av dessa favoriter sedan långt bak i tiden men dom fungerar ännu.
.

OJ, tack för det! Där hamnade jag i finfint sällskap juh
Citera
2007-12-29, 23:58
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Nej, det är inte bra betalt att jobba i porrvideobutik. Inte alls. Mycket svarta pengar, ingen anställningstrygghet, etc. Men man får se det som en språngbräda för att komma vidare i branchen så som jag har gjort.

Torka spermakladd är inte värre än att torka pensionär i röven - det har jag också yrkesarbetat med att göra inom hemtjänsten...
Jag undrar mest varför du har ett barn som avatar?
Är det kanske din dotter?
Citera
2008-01-03, 00:20
Medlem
håller med dig gammalhårdrockare
Citera
2008-01-05, 18:06
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Mååna:

Tack!
Citera
2008-02-01, 08:37
Medlem
Belle de jour:

Citat:
Vissa är fruktansvärt ensamma och kanske inte har nån att prata med då kan det vara så att en dans och en kopp kaffe är väldigt mkt värt. Som gäst spelar juh ens yttre preferenser ingen roll, alla blir uppmärksammade och behandlade på samma sätt. Vilket man inte bli "ute i verkligenheten".

Du verkar ha erfarenhet av detta. Kan du inte berätta lite mer? Jag blev väldigt nyfiken. Detta fenomen fascinerar mig helt enkelt. Jag förstår det helt enkelt inte. Jag skulle känna mig ohyggligt förnedrad om jag gick till ett dylikt etablissemang, om jag nyttjade horor osv. Förutom då att att naturligtvis även skulle vara ytterst genant.
Citera
2008-02-01, 11:03
Bannlyst
Naturligtvis är det förnedrande att tvingas betala för något andra människor får vara med om gratis. Utan att vara respektlös mot kvinnor skulle jag vilja jämföra med mat. Det är förnedrande och genant att leta efter mat i soptunnor men jag lovar dig GH om du vore tillräckligt hungrig skulle du också göra det.
Citera
2008-02-01, 11:32
Medlem
ArneArneArneArn:

Du har en poäng där, det har du.
Citera
2008-02-02, 19:03
Medlem
Maaths avatar
Var på sex-show i Amsterdam med ett gäng polare i somras. Precis som en del har sagt så är det en rolig grej att se på lite live sex och att man ska bli sprängkåt och gå hem och runka är inte det primära. Vi tyckte mest det var sjukt och hade jävligt skoj åt bruden som rökte med musslan. Imponerande minst sagt..

Den som varit på red light district i Amsterdam kan fan inte haft annat än kul, rekommenderar alla att åka dit o bara gå o kolla på folk som rör sig på gatan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in