Citat:
Ursprungligen postat av Berwald
Bränner en månadslön om året på striptease och har gjort så de senaste 10 åren. Jag är däremot helt ointresserad av porr och skulle aldrig gå in i ett äckligt runkbås. Skulle gärna slippa betala för att titta men mitt utseende gör det omöjligt för mig att hitta någon som som vill ha med mig att göra frivilligt och jag är inte beredd bryta mot sexköpslagen, skulle dessutom vara förnedrande att betala för att bli av med oskulden. Så för sådana för mig, losers ,omega-hannar eller vad man vill kalla oss med lägst status, är strippklubbar enda lagliga möjligheten att komma någon nära.
Det är lagligt att köpa sex utomlands, även i Sverige fast på ett annat sätt. som vanligt att man betalar högre skatt

köper du en prostituerad i Amsterdam så kostar det 50 euro= CA 500 Kr. köper du här i Sverige är priset kanske samma tills staten får reda på, då får du betala ca 3000 kr böter=skatt. så om du vill undvika komma till rättegång och väcka åtal osv när du ska köpa sex i Sverige då får du ha skatten i fickan och så på första polis förhöret erkänn att du har köpt sex och glömt att betala skatt och att du är redo att betala det med en gång. förundersökningen läggs ned efter du har betalt skatten eller är duktig på att snacka till dig= snackat skit eller vara duktig på att ljuga. det kan jag garantera dig. vilket gör att du blir en laglig man.