2007-12-09, 00:35
Medlem
Nej, det är inte bra betalt att jobba i porrvideobutik. Inte alls. Mycket svarta pengar, ingen anställningstrygghet, etc. Men man får se det som en språngbräda för att komma vidare i branchen så som jag har gjort.

Torka spermakladd är inte värre än att torka pensionär i röven - det har jag också yrkesarbetat med att göra inom hemtjänsten...
Citera
2007-12-09, 00:41
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman

Jag kan förstå att lukten inte var så skön för er renhållningsarbetare, men jag tror ändå att du hade det lättare än jag

Du det tror jag också...
Citera
2007-12-09, 00:50
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Nej, det är inte bra betalt att jobba i porrvideobutik. Inte alls. Mycket svarta pengar, ingen anställningstrygghet, etc. Men man får se det som en språngbräda för att komma vidare i branchen så som jag har gjort.

Torka spermakladd är inte värre än att torka pensionär i röven - det har jag också yrkesarbetat med att göra inom hemtjänsten...

Tror fan jag hellre torkar färsk sperma än att torka vidriga gamlingar i röven! När sperman skall till att torkas har ju i alla fall sädeslämnaren försvunnit ur bilden.
Citera
2007-12-09, 02:08
Medlem
Citat:

Far man fraga var i branschen du befinner dig nu?
Citera
2007-12-09, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Far man fraga var i branschen du befinner dig nu?

Visst. Jag jobbar i butik fortfarande, men har mer ansvar för inköp, sortiment, ekonomi, mm. Mindre kundkontakt, även om jag faktiskt ibland tar ett pass i kassan och torkar sperma i runkbåsen.
Citera
2007-12-10, 01:12
Medlem
Jag formodar att du har last den har bloggen om att hyra ut porrfilm.

http://www.improvresourcecenter.com/mb/tpcs1.php

Du kanske skulle skriva nagot liknande?
Citera
2007-12-13, 20:54
Bannlyst
strippklubbar-nödvändigt ont för sådana som jag

Bränner en månadslön om året på striptease och har gjort så de senaste 10 åren. Jag är däremot helt ointresserad av porr och skulle aldrig gå in i ett äckligt runkbås. Skulle gärna slippa betala för att titta men mitt utseende gör det omöjligt för mig att hitta någon som som vill ha med mig att göra frivilligt och jag är inte beredd bryta mot sexköpslagen, skulle dessutom vara förnedrande att betala för att bli av med oskulden. Så för sådana för mig, losers ,omega-hannar eller vad man vill kalla oss med lägst status, är strippklubbar enda lagliga möjligheten att komma någon nära.
Citera
2007-12-14, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berwald
Bränner en månadslön om året på striptease och har gjort så de senaste 10 åren. Jag är däremot helt ointresserad av porr och skulle aldrig gå in i ett äckligt runkbås. Skulle gärna slippa betala för att titta men mitt utseende gör det omöjligt för mig att hitta någon som som vill ha med mig att göra frivilligt och jag är inte beredd bryta mot sexköpslagen, skulle dessutom vara förnedrande att betala för att bli av med oskulden. Så för sådana för mig, losers ,omega-hannar eller vad man vill kalla oss med lägst status, är strippklubbar enda lagliga möjligheten att komma någon nära.

Menar du att du inte kan dejta en omegahona? Eller ar du ointresserade av sadana?
Citera
2007-12-14, 08:20
Medlem
HAHA. Betala för Alfa hona eller data Omega hona? Ja det är frågan.

Personligen gillar jag strippklubb och privat posering då och då, fast jag kan få tjejer på "vanligt" sätt och fast jag inte är rädd att bryta mot sexköpslagen. Får återkommande kunder tror jag man söker nåt annat när man går på strippklubb. Man söker rollen som voyeur och betalar för att just få objektifiera kvinnokroppen på scenen. Själv njuter jag av att runka bakom en glasruta till en kvinna som visar upp sig. Det är varken bättre eller sämmre än samlag. Bara annorlunda och inte ett substiutt.
Citera
2007-12-14, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av penisen
HAHA. Betala för Alfa hona eller data Omega hona? Ja det är frågan.

Särskilt då dejting inte är direkt gratis och knappast garanterar du ens får klämma lite. Visst, det är kanske inte alls lika dyrt, men man vet ju vad man får innan iallafall.
Citera
2007-12-15, 16:36
Bannlyst
äckel!

om ni had sett hur jag ser ut hade ni föstått att ingen ens s.k. omegahona vill ha en så´n som jag. och utan sådana som jag skulle porr- och sexindustrin kollapsa.
Citera
2007-12-15, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berwald
om ni had sett hur jag ser ut hade ni föstått att ingen ens s.k. omegahona vill ha en så´n som jag. och utan sådana som jag skulle porr- och sexindustrin kollapsa.

Du behover en psykolog i forsta hand och porr och striptease i andra hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in