• 1
  • 2
2007-11-01, 15:32
Medlem
Djungelvråls avatar
Båda mina två närmaste ica-affärer har inte haft röda polly på en vecka eller så..
Har även hört från andra källor att de röda pollysarna är spårlöst försvunna?
Produktionsfel? Tagit bort dem ur sortimentet?

Jag klarar inte av blåa pollys
Citera
2007-11-01, 16:12
Bannlyst
Kollade Cloettas hemsida, den ska finnas kvar. Kolla i andra affärer.
Citera
2007-11-01, 16:24
Medlem
Funcadelics avatar
Fråga personalen om produkten är restnoterad hos ICA, det låter som om det är det som är problemet.
Citera
2007-11-01, 22:03
Medlem
tfvbhy9,82s avatar
Ska försöka kolla imorn vad som hänt med snasket.
Citera
2007-11-02, 08:40
Medlem
Bluebeast72s avatar
Lånar tråden då det i grunden handlar om cloetta,var fan har mina knasen tagit vägen???
I varenda affär dom funnits innan har dom tagits bort,men det var ju en klassiker!!Så kan väl dom inte göra,har ju ätit dom sedan urminnes tider.
Ser ngn knasen i sin affär så hojta till,jag letar men tror dom försvunnit för gott.
Citera
2007-11-02, 11:18
Medlem
WerteXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Lånar tråden då det i grunden handlar om cloetta,var fan har mina knasen tagit vägen???
I varenda affär dom funnits innan har dom tagits bort,men det var ju en klassiker!!Så kan väl dom inte göra,har ju ätit dom sedan urminnes tider.
Ser ngn knasen i sin affär så hojta till,jag letar men tror dom försvunnit för gott.
Har sett dom här iallfall.
Citera
2007-11-02, 14:08
Medlem
CrackCrickets avatar
Jag sitter på all röd polly och bror min på all knasen!

Nä, men seriöst, ska fråga chefen nästa gång jag jobbar.
Citera
2007-11-02, 16:43
Medlem
HjarterDams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72

Här finns knasen. Vill du jag ska köpa och skicka ett par paket?
Citera
2007-11-02, 18:07
Medlem
Jag köpte röda polly idag, så nog finns dom kvar
Citera
2007-11-02, 18:16
Medlem
Dope-Es avatar
Jag som hade glömt Knasen, brukade köpa de som munchies för några år sedan men inte sett till de sedan dess. Mmm har inte sett till röda pollys på ett bra tag, de var oxo en klassiker men skulle tro att de finns lite här och var.
Citera
2007-11-02, 18:21
Medlem
Tenses avatar
På senare tid har det kommit nya smaker av Polly. Kanske är det därför det råder brist på just röda Polly i hela landet?
Citera
2007-11-02, 19:34
Moderator
Popesizes avatar
Jag känner igen problemet. Förra veckan var det totalbrist på den röda Pollypåsen i den Lokala ICA-butiken. Då passade jag på och besöka en annan ICA-butik, bara för att mötas av samma hemska syn. INGA RÖDA POLLYPÅSAR!

Men, nu har de kommit tillbaka tack och lov. Men man undrar ju vad som har hänt när de är borta i en dryg vecka!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in