Båda mina två närmaste ica-affärer har inte haft röda polly på en vecka eller så..
Har även hört från andra källor att de röda pollysarna är spårlöst försvunna?
Produktionsfel? Tagit bort dem ur sortimentet?
Lånar tråden då det i grunden handlar om cloetta,var fan har mina knasen tagit vägen???
I varenda affär dom funnits innan har dom tagits bort,men det var ju en klassiker!!Så kan väl dom inte göra,har ju ätit dom sedan urminnes tider.
Ser ngn knasen i sin affär så hojta till,jag letar men tror dom försvunnit för gott.
Lånar tråden då det i grunden handlar om cloetta,var fan har mina knasen tagit vägen???
I varenda affär dom funnits innan har dom tagits bort,men det var ju en klassiker!!Så kan väl dom inte göra,har ju ätit dom sedan urminnes tider.
Ser ngn knasen i sin affär så hojta till,jag letar men tror dom försvunnit för gott.
Här finns knasen. Vill du jag ska köpa och skicka ett par paket?
Jag som hade glömt Knasen, brukade köpa de som munchies för några år sedan men inte sett till de sedan dess. Mmm har inte sett till röda pollys på ett bra tag, de var oxo en klassiker men skulle tro att de finns lite här och var.
Jag känner igen problemet. Förra veckan var det totalbrist på den röda Pollypåsen i den Lokala ICA-butiken. Då passade jag på och besöka en annan ICA-butik, bara för att mötas av samma hemska syn. INGA RÖDA POLLYPÅSAR!
Men, nu har de kommit tillbaka tack och lov. Men man undrar ju vad som har hänt när de är borta i en dryg vecka!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!