Jag har en kompis som ljuger och ljugit om det mesta.
Tex som:
1 Att hans föräldrar dog i bilkrasch när han var liten (jag har själv pratat med dem i telefon)
2 Hans styvfarsa slår honom. Och att det är pga det han mår dåligt och cuttar sig.
3 Han är typ världens bästa hacker och har hackat sig in i polisregistret och raderat alla bevis mot honom om att han hackat sig in i banken och snott alla pengar därifrån.
4 Att han tävlar i illegala bil race på nätterna som han vunnit i flera gånger.
5 Att han alltid är trogen , (det stämmer. Han är "trogen" mot ca 20 olika tjejer..

)
6 Hade skickat massa nya spel med kopior av varje till mig i julklapp och en 30 timmar lång porrfilm, vilka såklart aldrig kom fram.
7 Han hade byggt en hoverboard till mig som kan flyga. -Hur flyger den då? Han: Jaa den har väldigt starka fläktar på undersidan"
8 Han är en "
professionell deejaay " med mycket hög inkomst.
9 Har länsat samtliga guldsmyckes affärer i staden. "Hur?" -"Det var öppet. Bara att gå in"
10 Hade cancer och skulle dö om 2 veckor (det var för 2 år sen)
11 Han skulle råna ica med några kompisar med några ak47 och rånarluvor på sig och frågade om jag ville hänga med.
12 Dricker läkarsprit varje helg.
13 Har gett mig en bränd skiva med fable 2 till pc.
14 Går till kyrkan för att be till djävulen, "för att då får jag krafter" haha.
Med mera med mera.
Plus på det att han dessutom är världens kleptoman och stjäl allt han kommer med fingrarna över. Allt från gummiband till mobiler. Vilket också gjort honom portförbjuden från de flesta affärer han varit inne i.