Känner två mytomaner. Den ena killen är en utav mina bästa vänner. Som tur är så har lögnerna minskat med åldern när det gäller han.
Min vän kallar vi för mytoman1 och den andre killen för mytoman2
Mytoman 1
Han hade köpt aktier för flera tusen kronor i H&M. Dock så förlorade han alla pengarna på aktierna när tsunamin i Thailand kom år 2004.
År 2004 så var han bara 8 år
Samme kille har även haft en shottävling med en Big Brother deltagare, antalet shots var 20 st var. Förloraren skulle även betala för alla shotsen. Min vän förlorade givetvis tävlingen och skulle egentligen betala 17 000 kr, men bartendern tyckte att han ställde till med en bra show, därav behövde han bara betala 13 500 kr.
Mytoman 2
En gång så körde han till Jönköping på 17 minuter i sin saab 900. (Tar ca 50 min om man ligger i 120 Km/H nästan hela vägen) Ja ni fattar osannolikheten
Just denna killen är inte känd som någon storsupare eller någon som festar. Iallafall, vi firade nyår ihop ett år.
Kl 12:00 på nyårsdagen så var han vaken och verkade inte bakfull alls. När jag frågade honom hur mycket han hade druckit så svarade han ett helt flak öl. Han skröt om det rätt rejält den dagen, även inför andra. Givetvis så trodde jag inte på detta, så jag började att fråga folk från festen om det verkligen kunde stämma. Efter allt frågande så uppenbarade det sig att han bjudit bort ca 16 öl den kvällen. 🤔