Har en bekant som har mytoman tendenser. Vi kan kalla honom Otto.
Läste på Otto´s Linkedin sida att :
Han jobbat som
Professionell tennisspelare...
Enligt mitt förmenande så innebär det tennistouren.. annars lär man inte kunna försörja sig på det. Skall fråga honom hur det var möta Edberg, McEnroe, Borg etc... Killen kan slå några grundslag det är allt.
Även på Linkedin, läst på
Handels Detta ha ofta upprepats i lika sammanhang. " När jag gick på Handels, bla, bla, bla, " Så vad gör Mullret ? Mailar och frågar Handelshögskolan. " Ingen Otto har gått på handels.... Rent ljug... Däremot gymansium med handelsinriktning, 2-3 år..
När jag
jobbade på Handelsbanken så gjorde jag "sätt kryss i valfri ruta" Innebärande extrajobb i kassan...
Men karriären slutade inte där utan peakade som
IT CHEF på SAS Otto har lättare dyslexi man det hindrar inte honom... 80 papp i månaden är lönen. Märkligt han slutade för bli telefon nasare...
Otto har att förtälja att han minsann känner flera i
SAS styrelse så han brukar råda dem i olika sakfrågor...
Efter läst hela denna tråd så ser man att pengar, makt, bekanta, bedrifter, jobb,märkliga sjukdomar, sexuella bedrifter är mytomanens grundpelare. Så även för Otto. Hans dating innefattar kändisar som man helst inte skall diskutera öppet utan mycket hysh-hysh..
Polisanmälningarna Otto har flera värdeförmål hemma. Vid en fest försvann ett vykort. Genast ringde vår Otto till en av festdeltagarna och föranmälde att hon skulle bli polisanmäld...
Mycket tal om polisanmälningar blir det från Ottos mun.
Vid konfrontation kring en av Ottos dumheter blev han sur och gick. Sedermera fick jag höra jag
misshandlat honom och han sagt upp bekantskapen. Tur var så fanns vittne som kan intyga att allt gick lugnt till vid sagda tillfälle.