Flashback bygger pepparkakshus!
2010-04-02, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kingeling1000
Alt. 2 Jag och en polare lyckas ragga med oss 2 19-åringar ner i båten i Stockholms skärgård på Midsommardagen. I båten sover redan 3 av våra polare så vår plan är att leka lite på akterdäck under kapellet. Jag börjar hångla med den ena, knullar henne ganska ordentligt medans polarn har lite svårt att komma igång då han är DYNGRAK! Jag frågar den andra tjejen, som är RIKTIGT fin, om hon vill vara med men hon säger nej, för hon vill ha honom.

Full och lite vågad som man är sliter jag på vinst och förlust upp kameran och tar lite bilder. Funkar kanon. Slår över till "film" mode och filmar när tjejen jag är med suger mig tills jag kommer i hennes mun.
Sen ligger vi och snackar en stund och DÅ kommer den andra tjejen över... lägger sig ovanpå den tjejen jag var med och börjar porra sig. Hon är dock inte så sugen längre, men jag är ju inte sen på att ta för mig och snart sitter tjej nummer 2 och rider av mig, precis bredvid sin kompis. Jag säger åt henne att komma och vara med men hon vill inte. då säger jag att vill hon inte vara med får hon hålla i kameran och det gör hon så gärna!

Så fick jag på film när jag knullar stående bakifrån, hur HON ber mig köra upp kuken i analen på henne istället medans hon BER om att jag ska knulla henne hårdare.
Hon var HELT galen. Har även på film när hon ber mig spotta henne i ansiktet medan jag knullar henne i missionären. Detta medans hennes kompis FILMAR henne!
Filmen avslutas med att jag spottare henne i ansiktet medan hon hon tar deep throatar mig och jag sprutar henne i ansiktet... Låter också helt galet, men det ÄR sant.

Har jobbat STENHÅRT på att få knulla henne igen, men det har aldrig blivit läge... suck...

Jag hoppas att du har kvar filmen
Citera
2010-04-02, 18:37
Medlem
StickyKittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Haha! Trycka ned? Känner man sig nedtryck av en sådan simpel sak kommer man få problem i livet.

Åh, en sån klassiker "Tar någon illa upp så är det den personens fel, hö hö hö". Den har man inte hört sen mellanstadiet

Sen var det ingen som påstods känna sig nedtryckt. Det påpekades bara att det var din avsikt, vilket är ganska uppenbart.
Citera
2010-04-02, 20:17
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StickyKitten
Åh, en sån klassiker "Tar någon illa upp så är det den personens fel, hö hö hö". Den har man inte hört sen mellanstadiet

Sen var det ingen som påstods känna sig nedtryckt. Det påpekades bara att det var din avsikt, vilket är ganska uppenbart.

Haha! Eh vad är ditt mål med inlägget överhuvudtaget? Du vill få mig att känna mig lite barnslig samt en aning bortgjord om man analyserar ditt inlägg... Men vad ger det mig? För vem var inlägget?

Haha!
Citera
2010-04-03, 10:26
Medlem
gustenss avatar
en full brud
Citera
2010-04-03, 11:01
Medlem
StickyKittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Haha! Eh vad är ditt mål med inlägget överhuvudtaget? Du vill få mig att känna mig lite barnslig samt en aning bortgjord om man analyserar ditt inlägg... Men vad ger det mig? För vem var inlägget?

Haha!

Haha, jag inbillar mig knappast att du skulle ta till dig något av mitt inlägg, eller av de andras, men man kan ju inte låta folk härja hur som helst för det Spänna musklerna och klanka ner på andras sexupplevelser sådär... prima hävdelsebehov. "Jag säger bara vad jag tycker hö hö".. Klassiker, som sagt
Citera
2010-04-03, 18:06
Medlem
SinXs avatar
Kan berätta om vad som hände en polare för ca 5 år sedan.

Han var inne på någon bar och hade fått tag på någon rätt skanky hoe. De drog iaf därifrån och hon släpade med honom till baksidan av stadskyrkan, där det finns en rätt lite kyrkogård. På en gravsten kräver slampan att de ska knulla. Denna kille kände sig nästan utnyttjad efteråt, och hade rollerna varit omvända hade det nästan klassats som våldtäkt. Det var inte direkt så att hon gav honom så många alternativ. Visade sig att hon var något lägre befäl inom militären. I detta fall var det hon som knullade honom, och inte tvärt om. Han fick ta emot både örfilar och nedvärderade ord.
Citera
2010-04-05, 01:56
Medlem
LasseNorrs avatar
Också ett trekantsfall eftersom min brud drar med sig brudar hem.

I allafall hade hon o den andre varit på nån såndärn bloggfest (hatar bloggar själv) och den här bruden vi kan kalla Elin är nån såndär större bloggare som skriver om dittan & dattan men hon är strikt med att inga bilder ska florera på henne. Hon ser ju helt OK ut, stora bröst, blond, rakad fitta men hade aldrig uppfattat att hon var sådär då hon är tvärtemot när hon är som vanligt.

I allafall så skulle jag upp o jobba o klockan närmade sig 3, in kommer Elin och drar ner bh´n och försöker få mig att ta på hennes bröst, det slutar med att Elin hänger o klänger på mig och smiskar mig på stjärten då jag låg på mage. Försökte t.om få hon att gå ut o leka med tjejen istället då jag ville sova. Själv var man ju så jävla trött och var inte alls sugen, tills flickvännen travar in och dom där 2 sätter igång. Gick nog inte mer än 2-3min så stod jag naken och undrade vart jag skulle klämma mig in. men fan vilket trevligt det var.

Av alla trekanter vi brukar ha på helgerna så är hon en av de som lämnade mest klösmärken på min kropp och vissa var ordentligt djupa
När hon red mig så satte hon båda händerna vid ljumsken / magen och stack ner naglarna och ökade farten.
Inte för att jag tänder på smärta men det är sjukt härligt när man verkligen ser på tjejen att hon blir som ett vilddjur

Betyg 7 av 10
Min flickvän är givetvis den enda som får 10 av 10
Senast redigerad av LasseNorr 2010-04-05 kl. 01:58.
Citera
2010-04-05, 03:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kingeling1000
Kan fan inte välja, ni får avgöra!
Alt. 2 Jag och en polare lyckas ragga med oss 2 19-åringar ner i båten i Stockholms skärgård på Midsommardagen. I båten sover redan 3 av våra polare så vår plan är att leka lite på akterdäck under kapellet. Jag börjar hångla med den ena, knullar henne ganska ordentligt medans polarn har lite svårt att komma igång då han är DYNGRAK! Jag frågar den andra tjejen, som är RIKTIGT fin, om hon vill vara med men hon säger nej, för hon vill ha honom.

Full och lite vågad som man är sliter jag på vinst och förlust upp kameran och tar lite bilder. Funkar kanon. Slår över till "film" mode och filmar när tjejen jag är med suger mig tills jag kommer i hennes mun.
Sen ligger vi och snackar en stund och DÅ kommer den andra tjejen över... lägger sig ovanpå den tjejen jag var med och börjar porra sig. Hon är dock inte så sugen längre, men jag är ju inte sen på att ta för mig och snart sitter tjej nummer 2 och rider av mig, precis bredvid sin kompis. Jag säger åt henne att komma och vara med men hon vill inte. då säger jag att vill hon inte vara med får hon hålla i kameran och det gör hon så gärna!

Så fick jag på film när jag knullar stående bakifrån, hur HON ber mig köra upp kuken i analen på henne istället medans hon BER om att jag ska knulla henne hårdare.
Hon var HELT galen. Har även på film när hon ber mig spotta henne i ansiktet medan jag knullar henne i missionären. Detta medans hennes kompis FILMAR henne!
Filmen avslutas med att jag spottare henne i ansiktet medan hon hon tar deep throatar mig och jag sprutar henne i ansiktet... Låter också helt galet, men det ÄR sant.

Har jobbat STENHÅRT på att få knulla henne igen, men det har aldrig blivit läge... suck...
Jovisst, det låter sannolikt ._. du har säkert ''tappat bort'' eller ''slängt filmen av misstag''
Citera
2010-04-06, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fanlolcool
Jovisst, det låter sannolikt ._. du har säkert ''tappat bort'' eller ''slängt filmen av misstag''

Troligen har han det, men man kan hoppas att man har fel och att filmen dyker upp någonstans...
Citera
2010-04-06, 13:22
Medlem
HHAlex010s avatar
Nu var det inte jag som var den som satte på, mer på samma villkor om nåt. För ett antal år sedan träffade jag en kille på en klubb, vi bägge med sjuhelvetes självförtroende givetvis med tillskott av alkohol. Han följde med mig hem och vi förde en väldigt upphetsande dispyt vilket slutade i en vild sexakt. Minns att jag försöker krypa ifrån honom och han tar ett ordentligt tag i mina höfter och sliter mig tillbaks... resten är i ett blurr Tittade på han på morgonen där han låg i soffan och ser hur hela hans hals är aningen blåröd. Vi träffades senare och tror vi bägge såg det som en rätt häftig upplevelse och han fick använda halsduk/polotröja ett tag för att undvika massförfrågning .

Har inte haft en sådan upplevelse igen, men ler vid tanken .
Citera
2010-04-06, 14:30
Medlem
MT-LBs avatar
När jag var 19 år umgicks jag i samma kretsar som en 40-årig man. Efter många om och men bjöd han hem mig till sitt hus. Vi drack några öl och sedan satte han på en gang bang porrfilm. Något förvånad blev jag men tog chansen... Efter denna mycket lovande inledning knullade han skiten ur mig i sängen. Efter en stund frågade han mig om han fick knulla mig i röven. Jag var inte jättesugen eftersom han inte hade något glidmedel. Då skuttar karln upp ur sängen, ut i köket och hämtar en flaska olivolja. Det funkade alldeles utmärkt. Han var absolut den kåtaste jag har knullat med (innan jag träffade min man).
Citera
2010-04-06, 14:57
Medlem
sebbeharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MT-LB
När jag var 19 år umgicks jag i samma kretsar som en 40-årig man. Efter många om och men bjöd han hem mig till sitt hus. Vi drack några öl och sedan satte han på en gang bang porrfilm. Något förvånad blev jag men tog chansen... Efter denna mycket lovande inledning knullade han skiten ur mig i sängen. Efter en stund frågade han mig om han fick knulla mig i röven. Jag var inte jättesugen eftersom han inte hade något glidmedel. Då skuttar karln upp ur sängen, ut i köket och hämtar en flaska olivolja. Det funkade alldeles utmärkt. Han var absolut den kåtaste jag har knullat med (innan jag träffade min man).

Får känslan av att du är en man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in