Den kåtaste brud jag vet.... Det är jag det. De som känner mig mindre bra brukar bli förvånade när de ser vad som händer när jag blir lite på lyset och tänder till.
Anekdoter... Ja, inte vet jag. Grejen är att jag plockar inte en random kille, liksom. Oftast är det ju någon man åtminstone spanat in lite sedan tidigare - så det blir ju inget i stil med: Jag sög av en okänd neger på en bar i Pamplona....
Här har vi en: Jag och min kille (som f.ö. var ett svin) var på Kanarieöarna med fyra kompisar, tre par på resa - så himla gulligt. En av kvällarna blev det jävligt hårt festande med både det ena och det andra och alla utom jag och min kompis kille somnade stenhårt i lägenheten.
Lite omtöcknad av festande, sol och dansande som jag var hade jag ingen lust att gå och lägga mig utan att ha fått knulla lite så jag smög in till honom när han stod på muggen och borstade tänderna i bara kalsongerna. Jag började klänga och gnida mig mot honom som en löpsk jävla katt. Han blev skitstressad och trodde att de andra skulle vakna och märka något men jag hade liksom bestämt mig.... stackars pojke.
Eftersom hans enda argument var att de andra skulle märka något plus att han hade jordens ribba så väste jag i hans öra att han skulle få komma i min stjärt och drog till med att jag aldrig haft en så stor och härlig kuk i stjärten innan. Jag kände att han gav med sig så jag gled ner och sög honom och sedan knullade vi mot tvättfatet (vaginalt). Han hann aldrig till stjärten innan det gick för honom...
Som tur är skötte han det jävligt snyggt dagen efter och så vitt jag vet anade ingen vad som hänt och jag har aldrig berättat det för någon innan idag. Jag är fortfarande jävligt bra kompis med hans dåvarande tjej. För övrigt är det något som jag alltid går igång på, tjejkompisars killar....