Flashback bygger pepparkakshus!
2007-10-31, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vilken idiot fittsaften/juicen eller vad du vill kalla det.

Hon var inte direkt renlig eller fräsch i fittan så att säga.Som du kankse har märkt så
kan även tjejer fån nån sorts smegma.

Jag hade kunnat knulla på den negerhonan om hon duschat innan

Har tyvärr ingen anekdot som når upp till det presenterade materialet här ovan.
Citera
2007-10-31, 21:21
Medlem
tapirs avatar
Min KK är fruktansvärt kåt av sig ibland. Vet inte om det beror på att jag är så sjukt snygg, men det kan mycket väl vara det. När vi var på en lång biltur, har inte pratat på två timmar, så klappar jag henne på axeln och hon vänder sig mot mig, ger mig en mördarblick och säger "gör inte så". jag svara, vadå med ett leende och hon säger att hon är så sjukt kåt och om jag fortsätter blir hon tvungen att stanna bilen för att våldta mig. Men det vågade jag inte! Så vi gick hem till mig istället och rundade av.

Edit: jag tror det var stolsvärmen.
Citera
2007-10-31, 21:24
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vilken idiot fittsaften/juicen eller vad du vill kalla det.

Hon var inte direkt renlig eller fräsch i fittan så att säga.Som du kankse har märkt så
kan även tjejer fån nån sorts smegma.

hahaha, du knullar en så pass vidrig brud, och du kallar mig idiot där går gränsen!
Citera
2007-11-06, 03:36
Medlem
Jobbade på en party-[PHP][/PHP]ö som bartender.
Runt tiosnåret kommer en glad norskjänta in i baren och beställer en shot. Efter cirkus 5 min frågar hon om jag vill följa med henne.¨
Eftersom jag är tvungen att stå i baren tackar jag för erbjudandet men ber henne återkomma senare.
Sagt och gjort, hon kommer några timmar senare och vi kopulerar.
Får dagen efter reda på att under tiden hon var "borta" blev hon dubbelteamad av två biljettförsäljare var hon svalde bägges.
Så var inte lika kul dagen efter då jag borstade tänderna 20ggr samt fick ge dem 50kr var..

Överhuvudtaget var alla brudar som satt kvar och väntade till stängningsdags (06.00)den sommaren rätt kåta...

På min 21 årsdag sov en tjejkompis över. Vaknade av att hon sög av mig och svalde satsen. Tittade sedan glatt upp och sa grattis. Tack sa jag.
Citera
2007-11-06, 10:04
Medlem
Den kåtaste brud jag vet.... Det är jag det. De som känner mig mindre bra brukar bli förvånade när de ser vad som händer när jag blir lite på lyset och tänder till.

Anekdoter... Ja, inte vet jag. Grejen är att jag plockar inte en random kille, liksom. Oftast är det ju någon man åtminstone spanat in lite sedan tidigare - så det blir ju inget i stil med: Jag sög av en okänd neger på en bar i Pamplona....

Här har vi en: Jag och min kille (som f.ö. var ett svin) var på Kanarieöarna med fyra kompisar, tre par på resa - så himla gulligt. En av kvällarna blev det jävligt hårt festande med både det ena och det andra och alla utom jag och min kompis kille somnade stenhårt i lägenheten.

Lite omtöcknad av festande, sol och dansande som jag var hade jag ingen lust att gå och lägga mig utan att ha fått knulla lite så jag smög in till honom när han stod på muggen och borstade tänderna i bara kalsongerna. Jag började klänga och gnida mig mot honom som en löpsk jävla katt. Han blev skitstressad och trodde att de andra skulle vakna och märka något men jag hade liksom bestämt mig.... stackars pojke.

Eftersom hans enda argument var att de andra skulle märka något plus att han hade jordens ribba så väste jag i hans öra att han skulle få komma i min stjärt och drog till med att jag aldrig haft en så stor och härlig kuk i stjärten innan. Jag kände att han gav med sig så jag gled ner och sög honom och sedan knullade vi mot tvättfatet (vaginalt). Han hann aldrig till stjärten innan det gick för honom...

Som tur är skötte han det jävligt snyggt dagen efter och så vitt jag vet anade ingen vad som hänt och jag har aldrig berättat det för någon innan idag. Jag är fortfarande jävligt bra kompis med hans dåvarande tjej. För övrigt är det något som jag alltid går igång på, tjejkompisars killar....
Citera
2007-11-06, 10:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av *amadena*
Den kåtaste brud jag vet.... Det är jag det. De som känner mig mindre bra brukar bli förvånade när de ser vad som händer när jag blir lite på lyset och tänder till.

Anekdoter... Ja, inte vet jag. Grejen är att jag plockar inte en random kille, liksom. Oftast är det ju någon man åtminstone spanat in lite sedan tidigare - så det blir ju inget i stil med: Jag sög av en okänd neger på en bar i Pamplona....

Här har vi en: Jag och min kille (som f.ö. var ett svin) var på Kanarieöarna med fyra kompisar, tre par på resa - så himla gulligt. En av kvällarna blev det jävligt hårt festande med både det ena och det andra och alla utom jag och min kompis kille somnade stenhårt i lägenheten.

Lite omtöcknad av festande, sol och dansande som jag var hade jag ingen lust att gå och lägga mig utan att ha fått knulla lite så jag smög in till honom när han stod på muggen och borstade tänderna i bara kalsongerna. Jag började klänga och gnida mig mot honom som en löpsk jävla katt. Han blev skitstressad och trodde att de andra skulle vakna och märka något men jag hade liksom bestämt mig.... stackars pojke.

Eftersom hans enda argument var att de andra skulle märka något plus att han hade jordens ribba så väste jag i hans öra att han skulle få komma i min stjärt och drog till med att jag aldrig haft en så stor och härlig kuk i stjärten innan. Jag kände att han gav med sig så jag gled ner och sög honom och sedan knullade vi mot tvättfatet (vaginalt). Han hann aldrig till stjärten innan det gick för honom...

Som tur är skötte han det jävligt snyggt dagen efter och så vitt jag vet anade ingen vad som hänt och jag har aldrig berättat det för någon innan idag. Jag är fortfarande jävligt bra kompis med hans dåvarande tjej. För övrigt är det något som jag alltid går igång på, tjejkompisars killar....

en riktigtr dirty flicka här
Citera
2007-11-06, 10:29
Medlem
MickMocks avatar
Citat:

Alltid härligt med kåta, svekfulla, rasistiska tjejer, särskilt om dom inte har nåt emot att ta den i tvåan
Citera
2007-11-06, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickMock
Alltid härligt med kåta, svekfulla, rasistiska tjejer, särskilt om dom inte har nåt emot att ta den i tvåan
Är det något jag inte är så är det rasistisk. Du får ta mitt ord på det...
Citera
2007-11-06, 10:50
Bannlyst
@amadena;
nu när vi har en kåt flicka på tråden, kan du inte berätta lite mer äventyr och bus du varit med om?
Citera
2007-11-06, 11:36
Medlem
Kojaks avatar
Citat:

Hehe, rolig historia, men en del personer har fan ingen aning om vad en bra vän är.
Citera
2007-11-06, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirFlaw
@amadena;
nu när vi har en kåt flicka på tråden, kan du inte berätta lite mer äventyr och bus du varit med om?
You wish!
Citera
2007-11-06, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Hehe, rolig historia, men en del personer har fan ingen aning om vad en bra vän är.
Det är inget jag är stolt över, men om jag bara ska gå och lägga band på mig hela livet så blir det ju knappast ett roligt liv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in