2007-12-07, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
Måste bara utveckla lite..
Älskar hennes känslighet och finstämdhet, men hon har också den där näpna ombytligheten som gör att hon kan prata känslor och fälla en tår ena sekunden, för att nästa sekund bara vilja ha en fet balle som pumpar henne i rumpan! Förstår ni vad jag menar?
Jag ser det på henne..
Haha tycker bara du verkar grovt jävla skadad!

Jävligt skön sångerska faktist. Hoppas hon vinner. Tror fan att jag ska titta på finalen ikväll.
Citera
2007-12-07, 18:29
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expertpessimist
Det är ju därför Marie SKA vinna.
Så hon får göra "dussinmusik".

Amanda däremot bör få göra sin egen grej inte sjunga "skit" och bli styrd!

Exakt! Håller med dig fullständigt. Därför kommer jag rösta på Marie ikväll.
Citera
2007-12-07, 18:35
Medlem
Bergsgets avatar
Jag tänker alltid på Patsy Stone när jag ser Amanda
http://newsimg.bbc.co.uk/media/image...6_patsy203.jpg
(aka Joanna Lumley från tv serien Helt Hysteriskt)

Speciellt en scen där Edina (motspelerskan) bjuder henne på chips och hon säger att hon inte ätit sen 1974. När hon sen äter så har hon glömt hur man sväljer fast föda så hon försöker tugga och få i sig snacksen som fåglar gör när de ska skaka ner något i sin långa halsar.
Amanda är lika mager som Patsy och festar antagligen lika hårt också
Amanda är Patsy Stones barnbarn.

http://i4.photobucket.com/albums/y11...atsy_stone.jpg
Citera
2007-12-07, 19:21
Medlem
din_kompiss avatar
Håller också med. Om Amanda vinner ikväll så kommer hon inte få göra sin egna musik och då kommer hon glömmas bort inom ett halvår. Kommer rösta på Marie i finalen ikväll bara av den anledningen. Blir första gången någonsin jag röstar på idol
Såg på Nyhetsmorgon i morse också där programledaren sa något i stil med att Amandas styrka var hennes personlighet medans Maries styrka var rösten
Citera
2007-12-07, 19:25
Medlem
din_kompiss avatar
Just det! glömde det viktigaste!! Kvällsposten skrev idag om att det fanns bilder på när Amanda festade som hon inte ville kom ut.. så var hittar man dem?
Citera
2007-12-08, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av din_kompis
Just det! glömde det viktigaste!! Kvällsposten skrev idag om att det fanns bilder på när Amanda festade som hon inte ville kom ut.. så var hittar man dem?

Word. Är ju bilder från Bilddagboken.se så det borde ju finnas nån länk tycker man..
Citera
2007-12-08, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av behrens
Word. Är ju bilder från Bilddagboken.se så det borde ju finnas nån länk tycker man..
Bilderna fanns på expressen.se. Inte ett dugg att höja på ögonbrynen för. En tonårsbrud med en ölflaska i näven. Wow...
Citera
2007-12-08, 10:41
Medlem
Civile99s avatar
Sämsta jävla skvallertråd jag sett. 90% av inläggen består av skitsnack som "Hon är snygg jag vill ligga med henne/hon är ful, sjunger kasst/bra, hon KANSKE knarkar". Seriöst om ni inte har något att tillföra skriv inget.
Citera
2007-12-08, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jefvul
Bilderna fanns på expressen.se. Inte ett dugg att höja på ögonbrynen för. En tonårsbrud med en ölflaska i näven. Wow...

Mycket möjligt, men fortfarande kul att hitta hennes privata bilddagbok...
Citera
2007-12-08, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jefvul

Mycket möjligt, men fortfarande kul att hitta hennes bilddagbok....
Citera
2007-12-15, 00:13
Medlem
Stoxozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakkapelit
Är det bara jag som tycker hon är lik puma swede?
Kanske inte bysten då.

haha, tack för att du sa de, ja har faktist inte tänkt på de innan men hon e faktist riktigt lik!! förutom kroppen då. Men i ansiktet har dom rätt lika drag
Citera
2007-12-18, 15:01
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/i...ticle910516.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här