Håller också med. Om Amanda vinner ikväll så kommer hon inte få göra sin egna musik och då kommer hon glömmas bort inom ett halvår.
Är egen musik den lokala karaokebaren?
Det enda hon kunde göra var att apa efter Maja i Sounds och Gwen Stefani.
Betvivlar starkt att hon kommer att kunna släppa ett "unikt" album på egen hand.
Sökte efter 19:åriga Amandor i Skåne län på Helgon.net och den enda som fanns kallar sig för "Kaptain". Tycker det ser ut att vara hon men helt säker är jag inte.
Dagbok med en hel del inlägg, bilder och (i skrivande stund) 5114 gästboksinlägg att kolla igenom för den som är intresserad av henne.
Sökte efter 19:åriga Amandor i Skåne län på Helgon.net och den enda som fanns kallar sig för "Kaptain". Tycker det ser ut att vara hon men helt säker är jag inte.
Dagbok med en hel del inlägg, bilder och (i skrivande stund) 5114 gästboksinlägg att kolla igenom för den som är intresserad av henne.
ja det är hon. på galleriet sitter hon i knät på en snubbe med. dagboken är dock från 05 mest, ett skrivet 06.
Måste bara utveckla lite..
Älskar hennes känslighet och finstämdhet, men hon har också den där näpna ombytligheten som gör att hon kan prata känslor och fälla en tår ena sekunden, för att nästa sekund bara vilja ha en fet balle som pumpar henne i rumpan! Förstår ni vad jag menar?
Jag ser det på henne..
Väl sagt. Tror bestämt att du har rätt i det du säger också. Hur många här tror att hon har en riktigt tajt fitta? Jag tror det. Är nog ingen större skillnad på fittan och skitan på den tjejen inte
Jag skulle tro att det läcker ut hemmagjorda porrbilder på tösen snart
Den här tjejen tar för sig ordentligt när det är party det kan jag lova. Både på det ena och det andra viset. Roligt att hon är en riktig kändis nu för tiden.
vad menar du med Både på det ena och det andra viset ?? o.0
Och hur går det i Idolfinalen på fredag mellan Picasso, som sägs ha gökat offentligt i Big Brother, mot Amanda som ryktas ha tagit sig final med hjälp av lite väl mycket kärlek från juryn? Hmm. Breitholtz hade ju svårt att hålla fingrarna i styr för ett par år sedan o kladdade på en av adepterna (och Swartling har ju sitt förflutna med Jennifer Brown t ex) och den här gången lär det ha hänt igen. IGEN. Amanda. Breitholtz. Ingen vågar skriva det. Bara här står det. Eller?
Amanda och hennes band vann Afrikapriset i Musikdirekt i år, vilket innebär att de ska åka till något land i Afrika för att spela på någon tillställning. Ett ganska gött pris. Om jag har fattat det rätt ska detta gigget infalla på våren nästa år.
Strax efter vinnsten spelade Amanda och hennes band i Lund, men Amanda var så satans full att hon i princip inte kunde genomföra spelningen och bandet blev skitsura på henne. Uppenbarligen var det inte första gången det hände heller. Kort därefter hamna hon i Idol och för ett tag sedan hade hon sagt till Sydsvenskan (tror jag) att hon inte planerade att inte gigga mer med sitt gammla band utan flytta till Sthlm och go solo. Dvs. Lämna bandet åt att styra upp hela Afrikagrejen med en ny vokalist och antagligen låta ganska mycket sunkigare än om hon hade varit med.
Det kan hända att den här informationen blivit förvrängd på vägen till mig. Det låter lite för korkat för att vara sant så jag antar att det här inte stämmer helt. Det kanske bara är fragment ur detta som är sant men det är i alla fall ett löst rykte och det är ju inte helt tråkigt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!