Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-29, 00:39
  #1
Medlem
din_kompiss avatar
Någon som har något saftigt skvaller om Amanda Jenssen från årets Idol? Hon har tydligen haft många pojkvänner o någon kanske är här på FB?

Hon kanske inte är tillräckligt stor för en egen skvallertråd?
Citera
2007-10-29, 02:40
  #2
Medlem
hakkapelits avatar
Är det bara jag som tycker hon är lik puma swede?
Kanske inte bysten då.
Citera
2007-10-29, 06:51
  #3
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakkapelit
Är det bara jag som tycker hon är lik puma swede?
Kanske inte bysten då.

Vem är puma swede?
.
Citera
2007-10-29, 07:21
  #4
Medlem
Bowens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Vem är puma swede?
.
http://www.pumaswede.com/
Citera
2007-10-29, 07:38
  #5
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowen
http://www.pumaswede.com/

Hehe, tackar tackar! Ja nu vet alla vad jag INTE tittar på. Hade ingen aning om att vi har berömda svenska porrstjärnor heller.

OnT: Lite likt var det nog allt för jag lov att erkänna.
.
Citera
2007-10-29, 08:40
  #6
Avstängd
M.I.As avatar
Har inget skvaller om tjej ifråga men jag tycker hon är riktigt ball och verkar ha skinn på näsan. Hon har ju snoppat av Jihde ett par gånger utan att han ens fattade det ha ha ha. Hoppas hon blir något stort inom nöjesbranschen, gillar henne.
Citera
2007-10-29, 09:46
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av din_kompis
Någon som har något saftigt skvaller om Amanda Jenssen från årets Idol? Hon har tydligen haft många pojkvänner o någon kanske är här på FB?

Hon kanske inte är tillräckligt stor för en egen skvallertråd?
Jag trodde först hon var flata när Swartling flirtade med henne i ett program och hon svarade "nja jag tror inte det skulle funka så bra mellan oss, det är inte dig det är fel på utan mig".
Eller så gillar hon helt enkelt inte tjockisar som börjar varje mening med
"öööööääää"
Citera
2007-10-29, 10:16
  #8
Avstängd
Fireflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jag trodde först hon var flata när Swartling flirtade med henne i ett program och hon svarade "nja jag tror inte det skulle funka så bra mellan oss, det är inte dig det är fel på utan mig".
Eller så gillar hon helt enkelt inte tjockisar som börjar varje mening med
"öööööääää"
Hahaha! Sweet! Det där är så störande, i årets säsong hade det dessutom SMITTATS till Kischti och Daniel som också satt och ööööhhhhhhmmm:ade.
Citera
2007-10-29, 23:52
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jag trodde först hon var flata när Swartling flirtade med henne i ett program och hon svarade "nja jag tror inte det skulle funka så bra mellan oss, det är inte dig det är fel på utan mig".
Eller så gillar hon helt enkelt inte tjockisar som börjar varje mening med
"öööööääää"
Hon skulle gott och väl kunna vara lesbian med tanke på att hon är sjukt lik The Sounds flatan http://www.polarmusicprize.com/newSi...eremony035.JPG
Var helt hundra på att det var hon först
Citera
2007-11-18, 01:49
  #10
Medlem
din_kompiss avatar
Hej igen.
Jag gör en fuling och bumbar min egen tråd Är de ingen som har nått skvaller om Amanda Jenssen? ingen gammal klasskamrat, f.d pojkvän, onenightstand eller nån som jobbar med produktionen av Idol 2007 som har nått att berätta? är inte så intresserad av idol i övrigt men Amanda Jenssen fångar mitt intresse
Citera
2007-11-18, 03:33
  #11
Medlem
jagblirgalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av din_kompis
Hej igen.
Jag gör en fuling och bumbar min egen tråd Är de ingen som har nått skvaller om Amanda Jenssen? ingen gammal klasskamrat, f.d pojkvän, onenightstand eller nån som jobbar med produktionen av Idol 2007 som har nått att berätta? är inte så intresserad av idol i övrigt men Amanda Jenssen fångar mitt intresse

Stalking på gång eller?
Citera
2007-11-18, 05:57
  #12
Medlem
tycker hon e lik big brother-jessica, både till utseende och till viss del rösten
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback