2008-07-20, 16:49
Medlem
din_kompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Trivs du med dig själv och sitta och fantisera?
Kan du inte bara berätta hur du vet att det var någon i Antillas band? För jag har hört av andra kompisar också nu som var på P&L att det ryktades om att hon delat rum med json..
Citera
2008-07-20, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av din_kompis
Kan du inte bara berätta hur du vet att det var någon i Antillas band? För jag har hört av andra kompisar också nu som var på P&L att det ryktades om att hon delat rum med json..
Jag bara vet helt enkelt. Så allt skitsnack om att det skulle vara Json kan du sopa tillbaka i fantasin på dina polare.
Citera
2008-07-20, 19:51
Medlem
Randall flagg du vet inte ett skit verkar det som.. min info är 100%.. i alla fall.. kanske hon varit med 2 stycken då??? inte vet ja, men json är sant..
Citera
2008-07-20, 20:08
Bannlyst
jaha, randall flagg är ute och cyklar igen.
Citera
2008-07-20, 20:24
Medlem
Jag tycker Amanda ser ut som ett morfinluder. Är det någon som kan bekräfta mina misstankar?
Citera
2008-07-20, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knasen_
Randall flagg du vet inte ett skit verkar det som.. min info är 100%.. i alla fall.. kanske hon varit med 2 stycken då??? inte vet ja, men json är sant..
Lustigt och min är 100% och jag vet att din inte är det.
Citera
2008-07-20, 22:17
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyWolf
Jag tycker Amanda ser ut som ett morfinluder. Är det någon som kan bekräfta mina misstankar?

Nej. Däremot Amfetamin.
Citera
2008-07-21, 13:09
Bannlyst
Kr. Ant. räcker det väl med att jag säger, om det är någons band.
Det var en närstående till honom/ hans band som är min källa.
Citera
2008-07-27, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skronken
Kr. Ant. räcker det väl med att jag säger, om det är någons band.
Det var en närstående till honom/ hans band som är min källa.

Jaha och vem är det då enligt din källa, namn för fan?
Och vem är json?
Citera
2008-10-06, 05:42
Medlem
din_kompiss avatar
Någon som vet om Amanda Jenssen fixat en bostad ännu eller hur bor hon i Stockholm numera? Var ju snack ett tag om att hon inte hittade en lägenhet alls . Eller har hon tvningats flytta tillbaka till Skåne? Som artist har hon ju svalnat en smula nu även om det inte är i klass med andra deltagare som varit med i Idol.
Citera
2008-10-06, 11:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av din_kompis
Någon som vet om Amanda Jenssen fixat en bostad ännu eller hur bor hon i Stockholm numera? Var ju snack ett tag om att hon inte hittade en lägenhet alls . Eller har hon tvningats flytta tillbaka till Skåne? Som artist har hon ju svalnat en smula nu även om det inte är i klass med andra deltagare som varit med i Idol.

Min morsa bodde i samma trapp som henne och den där Daniel som också var med i Idol, på Kocksgatan på söder i Stockholm. Vet inte om dem bor kvar nu dock.

Jag minns att det var ett par veckor efter hon gått ut i tidningen om att hon var hemlös.
Citera
2008-11-28, 08:21
Medlem
din_kompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ponnyhest
end of gossip?

För tillfället är det tunt men snart är det Grammisgalan där Amanda är nominerad och den efterfesten brukar vara ganska vild. Hon är singel vad jag vet och hon brukar hoppa från en pojkvän till en annan och brukar nog inte gå utan sex speciellt länge. Jag skulle inte bli överaskad om hon har sex med någon halvkändis på grammisgalans efterfest. Sen undrar jag om hon är helt drogfri nu? finns ju en del rykten om att hon exprimenterat lite med amfetamin i Skåne innan hon blev känd men de kanske hon slutat med nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in