Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-30, 07:19
  #325
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Willy-45
Betyder det att standardfrågan här FB, Om hon tar den i tvåan därmed är besvarad???


Enligt säkra flashbackkällor
Citera
2014-11-30, 16:30
  #326
Medlem
Moltas666s avatar
Hon har en underlig figur kan jag meddela dom som inte sett henne avklädd. Fula ben och en kropp som inte ser proportionell ut.
Citera
2014-11-30, 16:46
  #327
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Hon har en underlig figur kan jag meddela dom som inte sett henne avklädd. Fula ben och en kropp som inte ser proportionell ut.

Och med det så har du sett henne avklädd?
Nej, nu får du ge dig för jag är rätt säker på att du inte sett henne avklädd, utan som väldigt vanligt med dina inlägg så lyser hat, bitterhet och avundssjuka igenom.

Och för övrigt så tycker jag att hon och Orup är dom två som gjort mest avtryck i årets Så mycket bättre.
Citera
2014-11-30, 18:18
  #328
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Och med det så har du sett henne avklädd?
Nej, nu får du ge dig för jag är rätt säker på att du inte sett henne avklädd, utan som väldigt vanligt med dina inlägg så lyser hat, bitterhet och avundssjuka igenom.


Avundsjuka? Hur går det till när en man är avundsjuk på en kvinnas dåliga figur?



Jodå, jag (och många med mig) har sett henne i bikini t ex.
Citera
2014-11-30, 18:35
  #329
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Avundsjuka? Hur går det till när en man är avundsjuk på en kvinnas dåliga figur?



Jodå, jag (och många med mig) har sett henne i bikini t ex.

Bästa Moltas; Jag vet ju inte om du är man eller kvinna och ibland så verkar det som du är kvinna.

Och med avklädd är inte detsamma som i bikini, det kan vara stor skillnad.
Citera
2014-11-30, 22:27
  #330
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Lägg ner tjafset nu för fan, ta det i PM om nödvändigt.

/Moderator
Citera
2015-02-03, 11:51
  #331
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deSilvestra
Pallade inte läsa igenom hela tråden, så detta kanske redan har kommit fram, men om inte:

Jag har, från tämligen säkra källor, fått höra att hon har en förkärlek för att bli älskad "comme les cathars". Åtminstone hade hon det då hon var ihop med en viss Umeå-vegan.

Och ja, att bli älskad "comme les cathars" betyder precis det ni tror att det betyder.

Citat:
Ursprungligen postat av Willy-45
Betyder det att standardfrågan här FB, Om hon tar den i tvåan därmed är besvarad???
Ett tidigt inlägg i tråden:

(FB) Skvaller om Amanda Jenssen från Idol 2007
Citera
2015-02-03, 12:00
  #332
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Bilder länkas och diskuteras i MPK. OT raderat.

/Moderator
Citera
2016-06-22, 12:21
  #333
Medlem
längesedan jag hörde något om denna kvinnan.
vart håller hon hus? har hon lagt ner musiken eller hon tar bara det lite passivt just nu?
Citera
2016-06-22, 19:20
  #334
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sesame
längesedan jag hörde något om denna kvinnan.
vart håller hon hus? har hon lagt ner musiken eller hon tar bara det lite passivt just nu?

Hon håller på, men emellanåt försvinner hon från TV och media för att skriva och göra musik.

Kan tänka mig att framåt hösten kommer en ny CD
Citera
2017-05-22, 18:25
  #335
Medlem
0174Affes avatar
Det är väldigt tyst om Amanda, någon som vet vad hon gör nu för tiden?
Citera
2018-02-17, 00:19
  #336
Medlem
Började precis börjat titta på Justice League, hållt länge på den filmen pga. uppgivenhet hur ALLT nytt är så uppradat och PK. Men jag har inget annat att kolla på så låt oss ge skiten en chans.
Bam! Om det inte är Amanda Jenssen som sjunger vid typ 6 min innan så borde det vara hon, stil på musik och röst är ju helt galet?!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback