2008-12-06, 22:11
Medlem
actionbents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Momus
och sen ville jag bara tillägga att Jysk inte alltid ansvarar för kvalitén av varan, då många leverantörer istället gör det!
Och det är därför det kan ta en väldans tid ibland då det blir missnöje.
Det är inte bara "ge tillbaka pengar, skicka ny soffa"....
det måste gå hela vägen, och så fungerar det.

Butiken ansvara alltid för varan mot kunden, om sen butiken återförsäkra sig mot tillverkaren är inte intersant för kundens del, felaktiga varaor ska repareras/bytas/återköpas inom rimlig tid av butiken.
Citera
2008-12-06, 22:12
Medlem
Memnoks avatar
Alltså, vem fan köper grejer på Jysk om de inte har y-namn och är totalt blåsta? Vad fan förväntar ni er i kvalitet när ni går in på ett dylikt tattarställe?
Citera
2008-12-06, 22:48
Medlem
eskimås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Alltså, vem fan köper grejer på Jysk om de inte har y-namn och är totalt blåsta? Vad fan förväntar ni er i kvalitet när ni går in på ett dylikt tattarställe?

Precis!

De "folket" som köper grejer på jysk är så korkade så de förtjänar att bli blåsta på sina prylar.

Hurfan kan man ens gå in i den butiken
Citera
2008-12-06, 22:54
Medlem
Snurrens avatar
Ok dom är ett budgetställe, men jag köpte deras dyraste bäddmadrass (9 cm latex + ull) och den är helt underbar. Personalen var helblåst både när jag beställde den och hämtade den, det var ett himla hallabaloo faktiskt, men jag fick hem den och en skönare bäddmadrass kan jag inte tänka mig. Med andra ord kan dom ha riktigt bra grejer.
Citera
2008-12-06, 22:57
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Alltså, vem fan köper grejer på Jysk om de inte har y-namn och är totalt blåsta?
Utöver Johnny och Ronny så är det blattar och underklasskvinnor som handlar där.
Citera
2008-12-06, 23:03
Medlem
Eliza CTs avatar
Det finns både ock. Vi har handlat en del som varit bra och vi fick direkt från lagret dagen efter och hemkört till dörren. Precis som vi hade bokat upp.
Mvh
Citera
2008-12-06, 23:48
Medlem
pongos avatar
Jag har faktiskt jobbat på Jysk för många år sedan, tror jag lyckades vara anställd några månader tills jag blev rasande över behandlingen av någon sån där prao (inte skolprao), han var väl inte den skarpaste kniven i stället så att säga.
Butikschefen var otroligt taskig mot han, och jag hade väl stört mig lite på hennes dryga attityd. Jag kontaktade HK angående detta och att människa satt och rökte som en borstbindare på kontoret inne i butiken. Nu hade väl kärringen gått laget runt med nötterna (danskar) så det blev ett herrans liv, då jävlar letade jag upp alla brister och fel jag kunde tänka på.

Det resulterade i att jag vart ju uppsagd fort, men innan fickjag dit fack, arbetsskyddsverket (eller vad det heter) och kärringen blev förflyttad hörde jag efteråt.
Det fina var att det sk. lagret var så pass farligt att verket var nära att förbjuda arbete om det inte fixades omgående.
ja jösses vilket jävla företag.

Muppen fick ivartfall upprättelse och fick ett annat arbete via AF/Kn

Nä bojkotta skiten
Citera
2011-05-24, 13:59
Medlem
Handla aldrig ifrån jysk. Bor i Luleå och var in npå jysk en gång med morsan. Bara när jag klev in tänkte jag "vafan är det här för jävla ställe?" Allt var inträngt på hyllor och hittade ingenting av kvalite. Och så var det någon efterbliven personalgubbjävel som inte hälsade. Jag kom dit för att köpa en kontorstol men dom såg ut som vrak. Vi köpte en grej men när vi stod i kassan så var det nån uppsättning på disken med olika grejer som vi stod och kollade på. Så slynan i kassan lossades ignorera oss, man fattade ju att hon såg oss. jävla hora..
Citera
2011-05-24, 19:28
Medlem
Continental Ops avatar
dom rear ju på sortimentet med 30-50 procent typ varannan vecka så att tjacka nåt till fullpris här är det inte tal om, det verkar helpuckat, jag har tjackat lite strögrejer där till bra priser iaf, kudde o ett rätt skapligt duntäcke bl.a.

kan nån säga nåt om vad det är för sortiment på de här lagerrensningarna de har nu? det kommer till min håla snart, är lite inne på en ny bäddmadrass samt så måste jag nog tjacka ett uteplatsbord, hittade bara stolar i källarn
Citera
2011-06-22, 20:06
Medlem
Pallevantes avatar
Oj, jag som precis var i tagen att köpa mig en ny soffa därifrån, den såg så mjuk och billig ut. Då vänder jag mig till IKEA eller något ist.
Citera
2011-06-22, 20:36
Medlem
Citat:

ähh, vem bryr sig om att Jysk har lite lägre status ?

Har själv köpt en sån här träkorg man slänger kläder i som ska tvättas. Ganska snygg faktiskt. Såg att Chilli hade nåt liknande för dubbla priset.
Citera
2011-06-22, 21:10
Medlem
Skyll dig själv om du köper skräp från en skräpbutik. Hur kan man få för sig att handla möbler på Jysk? Bara WTn som gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in