2007-10-28, 20:59
Jag vill verkligen höja ett varningens finger för Jysk. Vi köpte en soffa hos dom för ca 8 månader sedan och vi upptäckte då vi fick sofforna att den ena hade ett jack i lädret så vi anmälde givetvis omgående detta för Jysk. Ni skulle bara veta vilken mardröm det har varit! Nu 8 månader senare har vi ännu inte fått soffan ersatt trots att det lovats hit och dit. Jysk och dess butikschef i Kungens Kurva skyller hela tiden på leverantören som om det är leverantören som är butiken. De får väl fan stå för sina egna missar och inte skylla ifrån sig. Hur många gånger har jag inte behövt upprepa vilken jävla soffa det handlar om för att de är inkompetenta idioter som inte ens lyssnar.
Till slut fick jag nog och mailade jag högre instans där jag kallade butikschefen inkompetent (vilket hon uppenbarligen är) och lyckligtvis gick det mailet ut till alla chefer inom Jysk, gissa om KK-chefen blev glad ha ha. Idiot!
Det här mailet fick jag efter att jag skickat in bilder (och gått till butiken med bilder) på skadan typ 3 gånger!
Jysk har varit allt annat än hjälpsamma och butikschefen i Kungens Kurva skyller gång på gång ifrån sig på leverantören (i 8 månader!). Nu senast lovade hon att ringa upp oss dagen efter då hon talat med leverantören, tror ni hon gjorde det?
Jag vet att ingen här på detta forum hade tagit den här skiten, ingen! Så jag vill verkligen varna för att handla på Jysk i Kungens Kurva.
Till slut fick jag nog och mailade jag högre instans där jag kallade butikschefen inkompetent (vilket hon uppenbarligen är) och lyckligtvis gick det mailet ut till alla chefer inom Jysk, gissa om KK-chefen blev glad ha ha. Idiot!
Det här mailet fick jag efter att jag skickat in bilder (och gått till butiken med bilder) på skadan typ 3 gånger!
Citat:
Hejsan!
Jag har fått meddelande från Jysk i Kungens kurva om att ni reklamerar er
soffgrupp som kommer från oss.
De har skickat bilder via post till oss men av någon anledning har vi inte
fått dem.
Har ni möjlighet att sända oss bilderna? Vi mail om det går bra?
Beskriv även felen på sofforna och när ni köpte dem. Skriv även med ert
namn, adress och telefonnummer.
Ring om ni har några frågor!
Med Vänliga Hälsningar
HagaGruppen AB
Ewa Hjerpe
Jag har fått meddelande från Jysk i Kungens kurva om att ni reklamerar er
soffgrupp som kommer från oss.
De har skickat bilder via post till oss men av någon anledning har vi inte
fått dem.
Har ni möjlighet att sända oss bilderna? Vi mail om det går bra?
Beskriv även felen på sofforna och när ni köpte dem. Skriv även med ert
namn, adress och telefonnummer.
Ring om ni har några frågor!
Med Vänliga Hälsningar
HagaGruppen AB
Ewa Hjerpe
Jysk har varit allt annat än hjälpsamma och butikschefen i Kungens Kurva skyller gång på gång ifrån sig på leverantören (i 8 månader!). Nu senast lovade hon att ringa upp oss dagen efter då hon talat med leverantören, tror ni hon gjorde det?
Jag vet att ingen här på detta forum hade tagit den här skiten, ingen! Så jag vill verkligen varna för att handla på Jysk i Kungens Kurva.