2008-10-05, 21:04
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Äspen
Dokumentären på 2:an säger ganska mycket om vilket jävla bottenskrap som lurkar i SD-kretsarna.
Ja, inte blev jag direkt imponerad av det jag såg. Väldigt många lågpanniga uttalanden måste jag säga. Men jag kommer förmodligen att rösta på dem i alla fall. Som en protest mot de etablerade teflonpartierna.
2008-10-05, 21:07
Medlem
ledungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Ja, inte blev jag direkt imponerad av det jag såg. Väldigt många lågpanniga uttalanden måste jag säga. Men jag kommer förmodligen att rösta på dem i alla fall. Som en protest mot de etablerade teflonpartierna.

Åk ut till random sossehåla i Norrland och skåda än värre representanter.
2008-10-05, 21:10
Medlem
SnOokumss avatar
Kan bara instämma med ovanstående. Vilka idioter vi har som leder partiet här i Landskrona. Men visst, dem har rätt i flera frågor (kan jag säga som Landskronabo). Låt Jimmie komma ner och styra in dem på rätt spår!
2008-10-05, 21:11
Medlem
Citat:
Dokumentären på 2:an säger ganska mycket om vilket jävla bottenskrap som lurkar i SD-kretsarna.

Jag håller med dig, snubben som var med var en idiot och S och andra PK-parties favoriteras (typ alla invandrarna dom intervjuade var arbetare och alla SD dom intervjuade var pensionär och sjukskrivare.) Orättvis bilden av SD dom målar i det där dokumentären. Snubben i slutet sa att vi måste ->stoppa<- invandring fast SD har aldrig sagt att vi skulle stoppa invandring helt, bara minska invandring så det blir samma nivå som andra EU-länder.

Själv jag är en SD.
2008-10-05, 21:19
Medlem
FlyingMachines avatar
Bor i Landskrona och kommer trots dokumentären att rösta på SD. Visst, där döljer sig antagligen några rasister i SD, men inget mig emot. De är de enda (okej, nästan iallafall) som jobbar för ett bättre Landskrona (och Sverige), sett från invandringens håll.

De riktiga blattarna som visades i dokumentären är de som ställer till med problem. Nu snackar jag om de med cykeln i början. Går man ut i stan så ser man dem överallt.

Tycker synd om politikern som fick motta det rasistiska brevet, men att det brevet kopplades till SD via dokumentären är helt jävla fel!

Förresten, har ni frågor till en Landskronabo är jag tillgänglig både här och via PM.
2008-10-05, 21:29
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingMachine
Bor i Landskrona och kommer trots dokumentären att rösta på SD. Visst, där döljer sig antagligen några rasister i SD, men inget mig emot. De är de enda (okej, nästan iallafall) som jobbar för ett bättre Landskrona (och Sverige), sett från invandringens håll.

De riktiga blattarna som visades i dokumentären är de som ställer till med problem. Nu snackar jag om de med cykeln i början. Går man ut i stan så ser man dem överallt.

Tycker synd om politikern som fick motta det rasistiska brevet, men att det brevet kopplades till SD via dokumentären är helt jävla fel!

Förresten, har ni frågor till en Landskronabo är jag tillgänglig både här och via PM.

Har varit i landskrona 2 ggr, båda gångerna skräckupplevelser...

Första mötet med invånarna:

Mängder med små pojkar, säkert från 8-10, som sprang runt fritt på gatorna, bland bilar och trafik... Såg helt stört ut.

Andra mötet:

övningskörde mitt på dagen, kom förbi en skola, såg 2 gäng, säkert 20 st sammanlagt, som slogs så in i helvete... sparkade och slogs... Såg väldigt märkligt ut.
2008-10-05, 21:35
Medlem
Rhesus-Minuss avatar
Citat:
Och lustigt nog så ger dokumentären 5-10 minuter till att följa detta patrask runt och lyssna på deras blattesnack. Vilket är tillräckligt goda argument för att rösta SD.
Men den högintelligente och av högskolepoäng antagligen fullständigt nedlusade reportern låter bli att sticka in ledande frågor till ungblattarna angående deras livsstil och allmäna förhållning till etik, moral, och sverige i stort.

Ledande frågor ämnade att få vederbörande offer att framstå som hemska, ZyklonB-hamstrande monster fick däremot SD gott om, från samme blattekramande filmskapare.

Citat:
Tycker synd om politikern som fick motta det rasistiska brevet, men att det brevet kopplades till SD via dokumentären är helt jävla fel!PM.
Lustighet #2 och #3:
Filmskaparen väljer att låta den unga halvsnygga sosse-bosniska bruden representera det goda med invandringen, vilket är ett vid det här laget känt grepp av kramarna. Varför inte låta blattesvinen on the street stå även för det?

Sen är det alltid så jävla sjukt att hotbrev går ut till dom invandrare som (oftast) sällan förtjänar dom.

Om dessa jävla lågpannor kunde plocka ut sina obefintliga pungkulor ur sina rövhål och sticka ut på stan och avrätta lite av det jävla avskum som gör gatorna osäkra för oss svenskar istället, så skulle jag och många med mig vara betydligt gladare.
2008-10-05, 21:38
Medlem
volvo 240s avatar
Man ska ju inte ta en sånhär "dokumentär" på allt för stort allvar. De har väl letat upp några som inte är alltför klipska osv för att få SD att framstå i sämre dager.

Samma sak kan göras med vilket parti som helst i det här landet, utan tvekan.

Nu missade jag tyvärr programmet men går det att se på nätet? Nån som vet?
2008-10-05, 21:39
Medlem
Äspens avatar
Till er som röstar på SD:

Blir ni inte lite skraja när ni ser vad för folk det är ni försöker få in i riksdagen? Det är dessa drägg som kommer att vara med och besluta om frågor som man behöver ha en utbildning, eller åtminstone lite bildning för att ens förstå.

Kan ni tänka er att de där smutsen i dokumentären sitter och beslutar om statsbudgeten?

Hur tänker ni egentligen? Röstar ni på SD som en protest, eller vill ni på allvar att skiten skall representera - och eventuellt vara med och styra - Sverige?
2008-10-05, 21:43
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhesus-Minus
Lustighet #2 och #3:
Filmskaparen väljer att låta den unga halvsnygga sosse-bosniska bruden representera det goda med invandringen, vilket är ett vid det här laget känt grepp av kramarna. Varför inte låta blattesvinen on the street stå även för det?
Jag reagerade också på valet av kvinna som de lät snacka med SD:aren. En modern integrerad muslimsk kvinna utan huckle som pratade perfekt svenska, eller näää hon pratade skånska, och som kunde diskutera i mer än två minuter utan att hota om våld eller börja skrika.

Hon var knappast urtypen för de männsikor som jag vill ska flytta härifrån. Det var å andra sidan mycket handplockat av filmmakaren som fick mig att tänka på ordet enögdhet.
2008-10-05, 21:44
Medlem
Citat:

Tyvärr har media en tendens till att välja ut vilka de ska intervjua, samt kraftigt klippa i materialet. På så sätt ges det en jävligt skev bild av verkligheten.

Hur ska SD kunna ge ett seriöst intryck när allt är tillrättalagt för att de ska framstå som pajasar? Jag kan hålla med om att det inte är de skarpaste hjärnorna som representerar partiet i Landskrona. Det är anledningen till varför jag inte går med i partiet. Ja, jag bor tyvärr i Landskrona. Men inte länge till.
2008-10-05, 21:45
Medlem
Rhesus-Minuss avatar
Citat:
Till er som röstar på SD:

Blir ni inte lite skraja när ni ser vad för folk det är ni försöker få in i riksdagen? Det är dessa drägg som kommer att vara med och besluta om frågor som man behöver ha en utbildning, eller åtminstone lite bildning för att ens förstå.

Kan ni tänka er att de där smutsen i dokumentären sitter och beslutar om statsbudgeten?

Hur tänker ni egentligen? Röstar ni på SD som en protest, eller vill ni på allvar att skiten skall representera - och eventuellt vara med och styra - Sverige?
Jag väljer det här "drägget" varje dag, framför vår arrogante Dhimmifeldt, hästsvansprydda slusk till finansminister, och vår hjärndöda subbjävel och gammkäring till näringsminister. Varje dag.

Detta så länge alla andra politiska frågor är totalt oviktiga jämfört med lämmeltåget av brunt patrask från tredje världen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in