Citat:
Ursprungligen postat av FlyingMachine
De riktiga blattarna som visades i dokumentären är de som ställer till med problem. Nu snackar jag om de med cykeln i början. Går man ut i stan så ser man dem överallt.
Och lustigt nog så ger dokumentären 5-10 minuter till att följa detta patrask runt och lyssna på deras blattesnack. Vilket är tillräckligt goda argument för att rösta SD.
Men den högintelligente och av högskolepoäng antagligen fullständigt nedlusade reportern låter bli att sticka in ledande frågor till ungblattarna angående deras livsstil och allmäna förhållning till etik, moral, och sverige i stort.
Ledande frågor ämnade att få vederbörande offer att framstå som hemska, ZyklonB-hamstrande monster fick däremot SD gott om, från samme blattekramande filmskapare.
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingMachine
Tycker synd om politikern som fick motta det rasistiska brevet, men att det brevet kopplades till SD via dokumentären är helt jävla fel!PM.
Lustighet #2 och #3:
Filmskaparen väljer att låta den unga halvsnygga sosse-bosniska bruden representera det goda med invandringen, vilket är ett vid det här laget känt grepp av kramarna. Varför inte låta blattesvinen on the street stå även för det?
Sen är det alltid så jävla sjukt att hotbrev går ut till dom invandrare som (oftast) sällan förtjänar dom.
Om dessa jävla lågpannor kunde plocka ut sina obefintliga pungkulor ur sina rövhål och sticka ut på stan och avrätta lite av det jävla avskum som gör gatorna osäkra för oss svenskar istället, så skulle jag och många med mig vara betydligt gladare.