2009-02-12, 11:36
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Du själv verkar vara en hemhund! Så inget kommer hända dig så länge du skriver ner vad du tycker och inte säger det högt ut. Hatar också såna personer från landskrona, men inte fan säger jag skjut dom! Gör det själv om du vill, din jävla fegis. Du är själv inte bättre än dom.

Vad är "hemhund"? Är det ett albanskt uttryck? Kränker du mig eller?

Vad menar du skall "hända mig" om jag börjar "tala högt ut"? Skall GATU komma och plocka mig?

Klart som fan att man skall avliva de här jävla lössen! Det har varit för jävla mycket dalt och gullegullande så nu är det dags att trycka på lite som omväxling och testa nya spår.

Sedan, vad det beträffar, så är jag MYCKET bättre än slöddret från Landskrona. Jag rånar inga butiker, jag spöar inte gamla tanter och rycker deras väskor, jag pistolhotar inte folk för att sno deras handväskor, jag snattar inte i butik, jag gruppknullar ingen och jag spöar inte tjejer. Jag är däremot jävligt trött på de typer som gör så och hoppas de får stifta bekantskap med affärsändan av 9mm halvmantlad polisammunition snarast!
2009-02-12, 11:46
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Vad är "hemhund"? Är det ett albanskt uttryck? Kränker du mig eller?

Vad menar du skall "hända mig" om jag börjar "tala högt ut"? Skall GATU komma och plocka mig?

Klart som fan att man skall avliva de här jävla lössen! Det har varit för jävla mycket dalt och gullegullande så nu är det dags att trycka på lite som omväxling och testa nya spår.

Sedan, vad det beträffar, så är jag MYCKET bättre än slöddret från Landskrona. Jag rånar inga butiker, jag spöar inte gamla tanter och rycker deras väskor, jag pistolhotar inte folk för att sno deras handväskor, jag snattar inte i butik, jag gruppknullar ingen och jag spöar inte tjejer. Jag är däremot jävligt trött på de typer som gör så och hoppas de får stifta bekantskap med affärsändan av 9mm halvmantlad polisammunition snarast!
Jag är också trött på såna. Men inte hjälper det att sitta och skriva skit? Gör nåt åt saken. Promenera runt i Landskrona, så om du ser nåt hända kan du ingripa. Bor du i Landskorna? Utanför Landskrona?
2009-02-12, 11:50
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Jag är också trött på såna. Men inte hjälper det att sitta och skriva skit? Gör nåt åt saken. Promenera runt i Landskrona, så om du ser nåt hända kan du ingripa. Bor du i Landskorna? Utanför Landskrona?

Vad fiskar du efter? Vill du träffas, eller?

Jag bor allt för långt från Landskrona för att ta på mig den angelägna uppgiften, men när vi får liknande problem i min hemstad, kommer jag att vara på plats! Lita på det! Jag har ingripit mot blatterier förr, i tjänsten så att säga, och skulle inte tveka att göra det igen.

Hur går det med körkortet förresten?
2009-02-12, 11:56
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Vad fiskar du efter? Vill du träffas, eller?

Jag bor allt för långt från Landskrona för att ta på mig den angelägna uppgiften, men när vi får liknande problem i min hemstad, kommer jag att vara på plats! Lita på det! Jag har ingripit mot blatterier förr, i tjänsten så att säga, och skulle inte tveka att göra det igen.

Hur går det med körkortet förresten?
Om allt går bra får jag den om 2 veckor. Ska köra upp i just Landskrona, övningskörde där mycke.
2009-02-12, 19:07
Medlem
Är det någon som har någon som helst information om detta medborgargarde som håller på att bildas? Av vad jag har hört så är det några blattar (faktiskt kosovoalbaner) som tröttnat på vad deras landsmän ställer till med och som tänker banka lite vett i skallen på dom. Detta hörde jag av en kosovoalbansk tjej idag. Killarna ska vara i 20-årsåldern, utan någon som helst kriminell bakgrund, men helt enkelt tröttnat på det skit som pågår i Landskrona.

Stämmer detta, eller är det falsk information?

För övrigt så är det två-tre utländska tjejer i 20-årsåldern som är i farten ute i Västra Fäladen där de går runt till äldre och påstår sig komma från Hemvården. Av vad jag har hört så har de lyckats komma in hos minst två för att stjäla enbart under den senaste veckan (Segergatan och Löparegatan). Men media har naturligtvis inte rapporterat om det. Har hört detta av grannen som arbetar i hemvården i det området.
2009-02-12, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barsk
Är det någon som har någon som helst information om detta medborgargarde som håller på att bildas? Av vad jag har hört så är det några blattar (faktiskt kosovoalbaner) som tröttnat på vad deras landsmän ställer till med och som tänker banka lite vett i skallen på dom. Detta hörde jag av en kosovoalbansk tjej idag. Killarna ska vara i 20-årsåldern, utan någon som helst kriminell bakgrund, men helt enkelt tröttnat på det skit som pågår i Landskrona.

Stämmer detta, eller är det falsk information?

Det som stod i kommentarerna på HD.se innan de plockades bort så var ddet mestadels killar i 20-25 årsåldern varav ganska många invandrare så det stämmer väl ungefär med vad du säger.

Många i tråden gör det också lite enkelt för sig när de menar att det är svenskar som drabbas av kriminella invandrare. Även invandrare drabbas av rån och skit. Rånförsöket med skottlossning igår kväll inträffade exempelvis i en butik som ägs och drivs av invandrare.
2009-02-12, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barsk
För övrigt så är det två-tre utländska tjejer i 20-årsåldern som är i farten ute i Västra Fäladen där de går runt till äldre och påstår sig komma från Hemvården. Av vad jag har hört så har de lyckats komma in hos minst två för att stjäla enbart under den senaste veckan (Segergatan och Löparegatan). Men media har naturligtvis inte rapporterat om det. Har hört detta av grannen som arbetar i hemvården i det området.

Det har rapporterats om detta (dock givetvis inte att det var utländska tjejer)
Generellt verkar det vara ygre tjejer som är förrövare mot pensionärer. Bara ni i veckan har jag läst om två överfall mot äldre kvinnor i Landskrona där tjejer i 15åråldern figurerat.
2009-02-13, 00:19
Medlem
.50cals avatar
http://hd.se/skane/2009/02/12/pojkar-misshandlades-grovt-av/ Denna gången en grov misshandel, inte heeeelt omöjligt att det är samma "gäng" som håller på med all annan fuffens i staden?
2009-02-13, 00:26
Medlem
Golonkas avatar
Det kanske är dags ändå att get strapped och resa över till Landskorna för att vandra på stadens gator som en annan Mr Walker...

Jag hade gärna plockat ett par av de där ASEN!
2009-02-13, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal
http://hd.se/skane/2009/02/12/pojkar-misshandlades-grovt-av/ Denna gången en grov misshandel, inte heeeelt omöjligt att det är samma "gäng" som håller på med all annan fuffens i staden?

Hua, allt är möjligt i denna helt förtappade stad.

Medborgargarden i staden är väl en fin tanke, men hur blir det om buspojkarna blir uppläxade? Kommer rasistkortet fram då, debattprogram, fackeltåg, skola mot rasism eller t o m självaste Mona Muslim som ondgör sig över att allmänheten tar till våld för att freda sig själva och staden?

Medborgargarde är tyvärr inte pk, så denna idé är tyvärr körd.
2009-02-13, 01:24
Medlem
Manmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal

18-20 gärningsmän misshandlade 2 pojkar. De slog och sparkade mot pojkarnas huvud och fotsatte misshandlades då dessa låg ner.

De skickades senare vidare till universitetssjukhuset i Lund eftersom man misstänkte skallskador.

Trevlig stad. Varje dag nya scenarion.
2009-02-13, 01:31
Medlem
Golonkas avatar
Den riktigt STORA nyheten i Helsingborgs Dagblad, som man även lägger ner ett omfattande knäck på ledarplats och hos bloggare och krönikörer på, är att en snut i Landskrona efterfrågade en neger i ett signalement...

Staden ruttnar bort i en brottsvåg, kriminella ligor tar över innerstaden och ägnar sig åt väpnade klan-uppgörelser, skolor stängs, det skjuts, rånas och mördas i en utsträckning som saknar motstycke nationellt sett, men att en trött och luttrad snut efterfrågar en jävla NEGER är ett ohyggligt brott....

En dag kommer RÄKNINGEN att göras upp med alla dessa jävla förrädare som vresat upp arslet på vårt land på det här sättet! Om inte annat, så kommer en dag kulturberikningens tentakler att nå upp till de etniskt rena villaenklaver och innerstadslägenheter där dessa rättfärdighetsfariséer företrädelsevis häckar... Hoppas som FAN att de då blir ordentligt pålkransberikade av en flock HIV-somalier!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in