2009-02-05, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Du kan överdriva lite mer kanske, ifall det nu är möjligt?
Jag har varit på ett 50-tal Albanska bröllop. Alla dansar. Sedan att några flickor går upp och dansar och folk kollar? So what?

Vad betyder detta för dig? Vad vill du uppnå? Högre status bland FB's rasister?

GA-skolan och Albanoskolan ligger inte nära varann. Brottet hände tydligen nära Albano?

Jag vet vilka det var, fjortisar. Förvånad att polisen inte tog dom.
Seriöst, skulle jag. Som är utan polisutbildning fått vara polis, så skulle jag lösa alla brott. Även ifall jag inte visste vilka som håller på med sånt?
Kan säga att fjortisen sprang hem.

Ring polisen och berätta vem det var och vart albanungen bor?
Nej du vägrar sätta dit dina egna landsmän för då går de glakmarrje på din svarta rumpa.
2009-02-05, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oban
Jobbade med festverksamhet för en massa år sedan, vilket bl a inkluderade bröllop av olika slag. Det mest surrealistiska jag någonsin upplevt är ett kosovoalbanskt bröllop. Ett hundratal albaner sittandes vid sin plats helt knäpptysta utan att konversera, djupt stirrandes på ett tiotal småflickor i 7-12-årsåldern som dansar i mitten. Detta fortgår i flera timmar utan att något annat händer. Fick olustiga pedofilvibbar av samtliga manliga gäster. Någon alban här som kan förklara detta märkliga beteende?

Du ljuger så in i helvete!

Faktum är att du verkar vara nån sorts slav då du har en bild som representerar slavernas storhetstid. Du kanske t o m är serb...

Hursomhelst så är det albansk musik, albansk mat och albansk folkdans i albanska bröllop. Så om du är ickealbansk fesyfixare så finns det ingen chans för dig att arrangera något, eller ens befinna dig i samma lokal då du stinker serb.
Senast redigerad av IliricumSacrum 2009-02-05 kl. 17:17.
2009-02-05, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oban
Det var en ärligt menad fråga. Visste att det finns albaner i denna tråd så jag postade här. Jag har jobbat på otaliga bröllopsfester med mängder av etniciteter inblandade, men detta var overkligt, snudd på sinnessjukt. Det gläder mig att höra att ni vanligtvis brukar ha roligt dock.

Nämn tre saker som är utmärkande för ett albanskt bröllop så tror jag dig.
2009-02-05, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskStolthet
Ring polisen och berätta vem det var och vart albanungen bor?
Nej du vägrar sätta dit dina egna landsmän för då går de glakmarrje på din svarta rumpa.

Roligt att se någon som kan gammal albansk kultur! Det heter Hakmarrje (hedershämnd), gjakmarrje heter det ändast när du hämnas ett mord.
De må låta brutalt i dina svensson öron men det är såhär lagen ser ut i samhällen som aldrig levt under en centraliserad stat.
Senast redigerad av IliricumSacrum 2009-02-05 kl. 17:20.
2009-02-05, 17:18
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IliricumSacrum
Nämn tre saker som är utmärkande för ett albanskt bröllop så tror jag dig.
1. Någon gifter sig med en kusin.
2. Det blir slagsmål.
3. Brudgummen fejkar sin oskuld.
2009-02-05, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
1. Någon gifter sig med en kusin.
2. Det blir slagsmål.
3. Brudgummen fejkar sin oskuld.

Er största svaghet är er ignorans. Lär känna din fiende för din fiende känner redan dig.
2009-02-05, 17:29
Medlem
Citat:
Er största svaghet är er ignorans. Lär känna din fiende för din fiende känner redan dig.

Precis, man måste tala klarspråk. Spräcka skallen på albanerna och skicka hem packet.
2009-02-05, 17:32
Bannlyst
Citat:

vem är vår fiende?
2009-02-05, 17:34
Bannlyst
Citat:
vem är vår fiende?

Notera att jag talar till Bengrot personligen, ifall du faller under samma kategori som han så riktar jag kommentaren även åt dig.
2009-02-05, 17:35
Bannlyst
Citat:
Notera att jag talar till Bengrot personligen, ifall du faller under samma kategori som han så riktar jag den även åt dig.

Vem är vår fiende? Svara nu albanen så vi vet... sluta slingra dig.
2009-02-05, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TopSecret
Precis, man måste tala klarspråk. Spräcka skallen på albanerna och skicka hem packet.

Försöka går ju, du glömmer att vi är ett folk som handskats med folk som dig i nästan 1000 år.

Ett litet snedsteg så får vi ännu en liten republik.
Senast redigerad av IliricumSacrum 2009-02-05 kl. 17:39.
2009-02-05, 17:37
Bannlyst
Citat:
Vem är vår fiende? Svara nu albanen så vi vet... sluta slingra dig.

Det vet du bättre än mig lille vän. Jag känner inte din fiende.

Villka är "vår"?
Senast redigerad av IliricumSacrum 2009-02-05 kl. 18:08.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in