2009-02-02, 16:56
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Jag vet vilka som hänger där ifall du vet något så tänker du på samma personer, fast de skulle ALDRIG göra något sådant och de var i skolan den tiden, med mig.

Konstigt och jag hoppas de som gjorde det åker fast.
Vid 16.30–17-tiden i lördags

Skolan den tiden?
2009-02-02, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiaslindgren
Om 50 år kommer svenskarna fördrivas från Sverig -, precis som serberna fördrevs från Kosovo, om albaner och annat pack får fortsätta komma hit.

Nej
Ni kommer fortfarande vara den viktigaste "stammen" av svenskarna.
2009-02-02, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Vid 16.30–17-tiden i lördags

Skolan den tiden?

Oj, det blev lite fel.
Jag är lite stressad, har många saker att göra.

Skumma genom artikeln, antar att jag blanda ihop tiden för händelsen med då artikeln skrevs.

Ursäktar

Isf så finns chansen att de gjort det, men frågan återstår för mig.
Det som talar för att det var dom är att dom bor i området och går runt där rätt så ofta..

Det som tar mot att det var dom är att de inte gör sådana saker. Dom tycker synd, det har de själv sagt till mig.
Det finns ju fullt med invandrare där också.

Tror verkligen inte att det var dom.
2009-02-02, 17:21
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Oj, det blev lite fel.
Jag är lite stressad, har många saker att göra.

Skumma genom artikeln, antar att jag blanda ihop tiden för händelsen med då artikeln skrevs.

Ursäktar

Isf så finns chansen att de gjort det, men frågan återstår för mig.
Det som talar för att det var dom är att dom bor i området och går runt där rätt så ofta..

Det som tar mot att det var dom är att de inte gör sådana saker. Dom tycker synd, det har de själv sagt till mig.
Det finns ju fullt med invandrare där också.

Tror verkligen inte att det var dom.

Ja Okej. MEN varför blir då inte nån "albansk kvinna" rånat? Jag vet att Pilängen/Silvergården är full av albaner. Många barn brukar vara ute där. Leker eller går lite runt.. Men man hör aldrig att nån av dom blir rånat. Varför?

Jag menar inte 20+ killarna.. utan dom som är 15-18 år. Som alltid hänger runt i gäng och gör inget. Förstår du vilka jag menar?
2009-02-02, 21:10
Medlem
.50cals avatar
Varje dag man öppnar HD är det bara *suck* Varje gång man kollar in denna tråden är det bara *SUCK*

Må dom brinna i helvetet snabbt som bara den. Önskar jag viste vilka dom är, hade vatt så jävla gött att avrätta dom en efter en sen avrätta deras avskum till föräldrar som inte kan uppforstra dom!
2009-02-02, 21:43
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal
Varje dag man öppnar HD är det bara *suck* Varje gång man kollar in denna tråden är det bara *SUCK*

Må dom brinna i helvetet snabbt som bara den. Önskar jag viste vilka dom är, hade vatt så jävla gött att avrätta dom en efter en sen avrätta deras avskum till föräldrar som inte kan uppforstra dom!
Jag hade hjälpt dig. Ja, jag är seriöst! Inte så mycke föräldrarnas fel..
2009-02-02, 21:52
Medlem
qapmocs avatar
Citat:
Jag hade hjälpt dig. Ja, jag är seriöst! Inte så mycke föräldrarnas fel..
Men varför beter de sig som de gör då ? Får man en bra uppfostran och föräldrar som bryr sig om en så ska det inte bli på detta vis.
2009-02-02, 22:06
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qapmoc
Men varför beter de sig som de gör då ? Får man en bra uppfostran och föräldrar som bryr sig om en så ska det inte bli på detta vis.
Bra fråga. Såna här killar umgås mer med kompisarna än familjen. Deras mamma o pappa har inte väckst upp i sverige. Oftas så kan dom inte så bra svenska.. Har inget bra jobb, osv.

Vad kan man göra åt dom? Även om dom blir tagen så kommer dom ut efter veckor eller mån.
2009-02-02, 22:10
Medlem
qapmocs avatar
Citat:
Deras mamma o pappa har inte väckst upp i sverige. Oftas så kan dom inte så bra svenska.. Har inget bra jobb, osv.

I ett land som Sverige där man får bidrag så att man kan leva ett drägligt liv ser jag inget problem i att uppfostra ett barn vara sig man inte kan det svenska språket eller inte har ett välbetalt jobb.
2009-02-02, 22:11
Medlem
Tobiaslindgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qapmoc

Man kan ju ha blivit mobbat, varit med om traumatiska upplevelser o.s.v. Jag har dock svårt att tänka mig att det drabbat alla unga kriminella kosovoalbaner. Dom gör väl bara som i sitt hemland; de terroriserar sin omgivning till varje icke-alban har dragit.
2009-02-02, 22:32
Medlem
qapmocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiaslindgren
Man kan ju ha blivit mobbat, varit med om traumatiska upplevelser o.s.v. Jag har dock svårt att tänka mig att det drabbat alla unga kriminella kosovoalbaner. Dom gör väl bara som i sitt hemland; de terroriserar sin omgivning till varje icke-alban har dragit.
Jo men precis, de är i alldeles för stor skala för att det skulle röra sig om något sådant. I så fall skulle det ju även röra sig om invandrare som mobbade invandrare i de täta invandrarområdena, Rosengård, Landskrona, Rinkeby med flera.
2009-02-04, 18:22
Medlem
.50cals avatar
http://hd.se/landskrona/2009/02/04/raanfakta-med-bilder/

Nu finns det bilder på svinen också, maskerade såklart, så några tips lär väl aldrig komma in om inte albanian soul och övriga som känner/vet vilka det är sen innan öppnar käften!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in