2009-02-02, 11:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaftPunk
Det är det jag hela tiden försöker få in i era huvuden. "Svenskheten" ändras, den kommer inte vara likadan om 50 år precis som den idag inte är likadan som 1959.

Om 50 år kommer t.ex. en sverigekosovoalban vara lika svensk som en "native" svensk (de du tänker på när du skriver svenska ungdomar i ditt inlägg). Precis som i Frankrike där Anelka är lika fransk som Sagnol.

Det är framtiden
Om 50 år kommer det inte finnas några kosovobabianer i Sverige ö h t. So keep on dreaming, blatte.
2009-02-02, 11:07
Medlem
Manmothers avatar
Citat:
Han ser den utbredda barnfattigdomen i Landskrona och de sociala problemen som finns i kommunen som en del av förklaringen till att kommunen drabbats så hårt.
– Vilken ung person vill inte kunna köpa snygga kläder eller bjuda ut flickvännen på restaurang. Personerna bakom rånen har ofta inte de möjligheterna och begår brott för att få det, säger Stefan Bengtsson.

Mer bidrag borde kunde lösa problemet. En stackars ensamstående skenseparerad kvinna med 3-4 barn har måste hanka sig runt på cirka 25.000 ynka kronor i månaden. Det är inte lätt.
2009-02-02, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robin_Shadowes
Om 50 år kommer det inte finnas några kosovobabianer i Sverige ö h t. So keep on dreaming, blatte.

Du har rätt, de kommer räknas som svenskar.
2009-02-02, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gagg_OLF
"Strax efter klockan 21 larmade polisen till Larvigatan. Två ynglingar ska då ha kommit fram till den unga kvinnan."

Två ynglingar

Personrån är något vartenda rånare/kriminell i Landskrona ogillar.
Undrar vilka dessa var? - Ska se ifall jag får reda på det. Skulle inte bli förvånad ifall personerna håller det gömt för att inte få skit av folk för deras handlingar.
2009-02-02, 14:20
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Personrån är något vartenda rånare/kriminell i Landskrona ogillar.
Undrar vilka dessa var? - Ska se ifall jag får reda på det. Skulle inte bli förvånad ifall personerna håller det gömt för att inte få skit av folk för deras handlingar.
Detta då? Vet du nåt om detta?

http://hd.se/landskrona/2009/02/02/kvinna-raanade-av-gaeng/

Jag kan namnge många idioter som hänger runt där hela tiden.
2009-02-02, 15:11
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek

Tuffa grabbar, ett gäng som ger sig på en ensam kvinna. Det borde ge asen ett dåligt rykte bland de andra pensionsräddarna i Landskrona men jag är rädd att det blir tvärtom. Om det var en svensk kvinna, vilket jag tar för givet, så blir de säkert hyllade som hjältar i sina avskumskretsar. Fega jävla as!
2009-02-02, 15:29
Medlem
SnOokumss avatar
Varför hänger 10 stycken 15-19 åringar på en lekplats? Alla vet vilka det är. Jag själv däribland. Kanske borde ge tillbaka med samma medicin och slå ner deras mossor?
2009-02-02, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Tuffa grabbar, ett gäng som ger sig på en ensam kvinna. Det borde ge asen ett dåligt rykte bland de andra pensionsräddarna i Landskrona men jag är rädd att det blir tvärtom. Om det var en svensk kvinna, vilket jag tar för givet, så blir de säkert hyllade som hjältar i sina avskumskretsar. Fega jävla as!

Albaner kallas de, efter realisterna är de lätt den dummaste "granen" av svenskarna.
2009-02-02, 15:39
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnOokums
Varför hänger 10 stycken 15-19 åringar på en lekplats? Alla vet vilka det är. Jag själv däribland. Kanske borde ge tillbaka med samma medicin och slå ner deras mossor?
Motsatsen till svennehora måste väl vara blattehora och ger du dig på en sådan så kommer du garanterat att pryda både Aftonbladets och Expressens löpsedlar i en vecka. Fasansfullt rasistdåd kommer den första rubriken att lyda.
2009-02-02, 16:04
Medlem
SnOokumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Motsatsen till svennehora måste väl vara blattehora och ger du dig på en sådan så kommer du garanterat att pryda både Aftonbladets och Expressens löpsedlar i en vecka. Fasansfullt rasistdåd kommer den första rubriken att lyda.

Det är sant... Sorgligt men sant.

Men hur kan det inte vara rasism när 10 stycken ger sig på en kvinna från sverige ?

Ändra lagen asap tack.
2009-02-02, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek

Jag vet vilka som hänger där ifall du vet något så tänker du på samma personer, fast de skulle ALDRIG göra något sådant och de var i skolan den tiden, med mig.

Konstigt och jag hoppas de som gjorde det åker fast.
2009-02-02, 16:41
Medlem
Tobiaslindgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaftPunk
Det är det jag hela tiden försöker få in i era huvuden. "Svenskheten" ändras, den kommer inte vara likadan om 50 år precis som den idag inte är likadan som 1959.

Om 50 år kommer t.ex. en sverigekosovoalban vara lika svensk som en "native" svensk (de du tänker på när du skriver svenska ungdomar i ditt inlägg). Precis som i Frankrike där Anelka är lika fransk som Sagnol.

Det är framtiden

Om 50 år kommer svenskarna fördrivas från Sverig -, precis som serberna fördrevs från Kosovo, om albaner och annat pack får fortsätta komma hit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in