Citat:
Ursprungligen postat av RajGuZz
Du som verkar försöka agera albanernas språkrör här på Flashback gör inte precis ett bra intryck.
Du sitter och säger att det är grovt överdrivet allt som sägs om albanernas beteende och deras respektlösa synsätt och handlande mot det svenska samhället och dess invånare, men du säger samtidigt att svenska staten och dess lagstiftning är skit och att du inte har någon respekt för den, och även skulle låta Sverige "få känna på helvetets lågor" om de inte gjorde något som du gillade?
Keep the good work up!

Det är grovt överdrivet. Det finns ett par dussin som håller på med kriminella saker i Landskrona, de grova o mindre grova brotten.
Hur många Albaner finns det totalt i Landskrona?
Hur kan du lägga ord i mun på mig och säga att jag inte respekterar Sveriges lagstiftning, samt säga att jag tycker att den är skit? När jag klart och tydligt sagt att Sverige har för lågt straff på många brott?
Jag säger här och nu, klart och tydligt. Jag respekterar Sverige, dess lagstiftning och är mycket tacksam för allt Sverige har gjort för mig och Albanerna. Du/ni kan inte dra oss alla över en kant. Att jag tycker att Sveriges lagstiftning är för mesig är jag inte ensam om.
Sedan att det finns rötägg på Flashback, det är väl det Flashback är känt för?
När dessa skriver att en hel familj ska utvisas för att en person begår brott, tänk efter och svara seriöst. Hur dumt är inte det?
Det accepterar jag när en svensk familj blir fängslad för att ena i familjen har begått brott.
Min far tog inte med oss till Sverige för att komma till ett nytt land där vi ska bli förtryckta. Blir jag förtryckt så ger jag svar på tal,inte för att ni gör något jag "inte gillar". Där sätter du ord i mun på mig igen. Detta kan ni skriva upp.