2009-05-16, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Nu har man fått nog i Landskrona!
Ja det verkar så-äntligen reser sig folket i Landskrona som en man och säger ifrån om det grundläggande problemet nämligen;
Citat:
Manifestation mot fascism och rasism
Publicerad 16 maj 2009 kl. 16:35
Stefan Lövfén, förbundsordförande IF Metall drog ner största applåden bland många redan frälsta i sitt öppningstal på manifestationen i Slottsparken.

http://hd.se/landskrona/2009/05/16/manifestation-mot-fascism-och/
2009-05-17, 07:03
Medlem
Ber om ursäkt om jag svarar på något som redan diskuterats...

Jag orkar inte läsa igenom alla 100+ sidor. När jag ser en albansk flagga orkar jag bara inte fortsätta...

Det är intressant att se hur många svenskar nu inser hur fruktansvärda albanerna kan vara. När kriget på Balkan varade lät det inte så. Nej,det var så synd om de stackars bosnierna och albanerna.

Jag har aldrig njutit som jag gjorde när Arkan och de serbiska tigrarna fick härja fritt i Albanien. De svarade med samma mynt som albanerna använder fast gånger tio. Då var de inte så kaxiga. Mord, grova misshandlar, våldtäkter och till och med koncentrationsläger fanns det. Jag får gåshud av upphetsning när jag tänker på det. Fula inavlade albaner. Käkarna är längre än en hajs och tänderna sitter lite hursomhelst. De är så jävla fula och värdelösa, inte ens värda skiten under mina Hugo Boss skor. Det är bara smuts, män som kvinnor, kvinnor som barn. Utrotningen från serbernas sida skulle inte ha stoppats...

Självklart sitter Sveriges fega och äckliga politiker och bestämmer att albanerna är det synd om. De ska komma till Sverige och få socialbidrag. När de sedan rånar, misshandlar, mördar och våldtar här i Sverige är det ännu mer synd om dem. Det är ju fruktansvärt att de har blivit så dåligt integrerade. Det är ju Sveriges fel.

Jag vet att den etniska svensken är en intelligent människa och överlägsen denna smuts som invaderar oss men dock så godtrogen. Jag hoppas dock inte att denna godtrogenhet kommer sitta i länge till för tiden börjar rinna ut. Förhoppningsvis kommer en riktigt dålig ekonomi och massarbetslöshet få folk svenskarna att inte bara snacka och knyta nävarna utan också att sedan använda dem.
2009-05-17, 09:59
Medlem
W@ffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silverbielke
Jag orkar inte läsa igenom alla 100+ sidor. När jag ser en albansk flagga orkar jag bara inte fortsätta...

Det är intressant att se hur många svenskar nu inser hur fruktansvärda albanerna kan vara. När kriget på Balkan varade lät det inte så. Nej,det var så synd om de stackars bosnierna och albanerna.

Jag har aldrig njutit som jag gjorde när Arkan och de serbiska tigrarna fick härja fritt i Albanien. De svarade med samma mynt som albanerna använder fast gånger tio. Då var de inte så kaxiga. Mord, grova misshandlar, våldtäkter och till och med koncentrationsläger fanns det. Jag får gåshud av upphetsning när jag tänker på det. Fula inavlade albaner. Käkarna är längre än en hajs och tänderna sitter lite hursomhelst. De är så jävla fula och värdelösa, inte ens värda skiten under mina Hugo Boss skor. Det är bara smuts, män som kvinnor, kvinnor som barn. Utrotningen från serbernas sida skulle inte ha stoppats...

Självklart sitter Sveriges fega och äckliga politiker och bestämmer att albanerna är det synd om. De ska komma till Sverige och få socialbidrag. När de sedan rånar, misshandlar, mördar och våldtar här i Sverige är det ännu mer synd om dem. Det är ju fruktansvärt att de har blivit så dåligt integrerade. Det är ju Sveriges fel.

Jag vet att den etniska svensken är en intelligent människa och överlägsen denna smuts som invaderar oss men dock så godtrogen. Jag hoppas dock inte att denna godtrogenhet kommer sitta i länge till för tiden börjar rinna ut. Förhoppningsvis kommer en riktigt dålig ekonomi och massarbetslöshet få folk svenskarna att inte bara snacka och knyta nävarna utan också att sedan använda dem.

Kloka ord!
2009-05-19, 10:17
Medlem
Bobby Creeks avatar
Vad gör polisen i landskrona?
2009-05-19, 10:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Vad gör polisen i landskrona?

polisen säger alltid " gör inte om de " .
2009-05-19, 13:00
Medlem
Bobby Creeks avatar
Man ser ju nästa alltid många poliser i landskrona. Förstår inte hur dom kommer undan med brott i en sån liten stad.
2009-05-19, 19:41
Medlem
intemartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Sådant här ger väl knappast förmaksflimmer. Förmodlingen en svensson som tror blint på det tidningarna skriver.
Det finns problem men ser man till hela skalan så överväger faktiskt dom positiva fördelarna framför dom negativa. SKa man gå efter era prognoser så borde ju Australien idag knappast varit ett västerländsk land utan mer i nivå på dom 12 fattigaste länderna på jorden. anledning? Jo för man skickade fångar och kriminella dit under en tid. medans kontinenten var brittiskt.

stämmer inte riktigt de skickade dit mest fattiga som de ville bli av med samt politikst obekväma personer

sen så på den tiden fick du ju fängelse och spörapp bara du stal en limpa bröd för att överleva de riktigt grova kriminella hängdes direkt (de hängde även för mindre brott rent godtyckligt) så det är inte direkt grova kriminella som kom dit.
2009-05-19, 19:46
Medlem
intemartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spengler
Ja det verkar så-äntligen reser sig folket i Landskrona som en man och säger ifrån om det grundläggande problemet nämligen;

tror du verkligen det är de rasisiska svenskarna som gjort så att det knappt går att bo där längre ?

är det verkligen det du tror är problemet så är du inte klok.
2009-05-24, 22:59
Medlem
Bonzo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_dude82
Du är ett fenomen Bonzo. Du bor mitt i smeten och läser på fb dagligen (?), och verkar inte dummare än någon annan, men lik förbannat håller du fast vid att stödja de som ställt till med skiten? Begär inte att du ska bli "nazist" som jag men sverigedemokrat ? Förstår inte hur du tänker, svenskar som du är skrämmande.
Jag bor utanför smeten, läser fb när jag hinner och verkar vara av normal begåvning ja. Jag stödjer inte de politiker eller partier som har fuckat LK, nej. Dessa är huvudsakligen S. Men resterande partier är inte mycket bättre då dessa verkar ha ett stort antal lokala pajasar som bråkar sönder allting istället för att ta sig samman och uträtta mer. Jag röstar på C dock.

Jag anser ju inte att det är en rasfråga. Ej heller något därom. Jag anser att det är en kombination av politisk idioti, mycket personbaserad politisk idioti, samt en stor grupp människor av utländsk bakgrund som tillåts och tillåter sig själva att dra ned LK till det patetiska tillstånd det är idag.

Att rösta på SD har slagit mig i några väldigt frustrerade ögonblick. Som proteströst dvs. Men jag anser inte SD vara ett konstruktivt parti och jag har få punkter där jag ligger i samma fåra som dem. Tycker att en röst på ett parti i protest känns bortkastat. Bättre att försöka påverka ett annat parti som jag anser vara kompetent och som ligger i enlighet med mina värderingar. Hade C varit styrande i LK och bidragit till att det ser ut som det gör hade jag förstås inte röstat på dem.

Ledsen om jag skrämde dig. Kram?
2009-05-25, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo666
Att rösta på SD har slagit mig i några väldigt frustrerade ögonblick. Som proteströst dvs. Men jag anser inte SD vara ett konstruktivt parti och jag har få punkter där jag ligger i samma fåra som dem. Tycker att en röst på ett parti i protest känns bortkastat.

Farligt sådant där. Håller med dig i att man egentligen inte borde proteströsta... Men det är nog sådant där tänkande som kommer sakta ned SD. Man måste ju göra någonting? Ta ställning, visa att man inte vill ha det såhär.
Någon skrev till mig idag att man borde göra ett enfrågeparti som handlar just om invandring. Så slipper man resten av SDs idiotiska politik och så kan man även finslipa frågan då SD inte heller är perfekta när det gäller invandringspolitiken. Dock så är SD det närmaste vi har just nu!
2009-05-25, 03:30
Medlem
Citat:

Fruktansvärt kloka ord. Bockar och bugar helt seriöst.
2009-05-25, 03:51
Bannlyst
Citat:

Nu ska vi inte knyta näven i fickan, pojk. Gå ut och säg det till en Alban istället. Kom hit till Landskrona vet jag, jag ska visa dig citadellet och dens vallgravar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in