2009-04-01, 21:28
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingMachine
Vad jag är? Hur menar du?
Svensk, alban, arab osv.
2009-04-01, 22:56
Bannlyst
Citat:
Lite nya lokalnyheter kan man väl bjuda på:

28-årig kvinna misshandlad
http://hd.se/lokalt/landskrona/2009/03/31/28-aarig-kvinna-misshandlad/

Ungdomsarbetslösheten mer än fördubblad i Landskrona
http://hd.se/lokalt/landskrona/2009/03/31/ungdomsarbetsloesheten-mer-aen/

Röda kalsonger avslöjade tjuv efter jeanskupp
http://hd.se/lokalt/landskrona/2009/04/01/kalsongerna-avsloejade-tjuv-efter/

En av 20 gärningsmän åtalas för gängmisshandel
http://hd.se/lokalt/landskrona/2009/04/01/en-av-20-gaerningsmaen-aatalas/

Alltid trevligt att läsa om hur fin ort man bor på. OBS! Det här är endast nyheter från igår och idag!

..och i princip det enda på mer eller mindre 2 veckor.
2009-04-02, 06:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Det står att han ska betala 160 000 kronor i skadestånd. Jag vet att dom inte har råd.. Hur ska han killen betala det? Blir summan större om han inte betala?
Han får väl ge sig på värdetransporter istället...
2009-04-02, 11:13
Medlem
Meyer_Lanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
..och i princip det enda på mer eller mindre 2 veckor.

Du vet, i 99% av alla svenska städer av Landskronas storlek är det inte direkt något man skulle vara stolt över...
2009-04-04, 16:27
Medlem
FlyingMachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Svensk, alban, arab osv.
Aha. Född och uppvuxen i Landskrona, av svenska föräldrar, vad det nu spelar för roll..
2009-04-04, 17:09
Medlem
Linkzies avatar
Har SD med sina 12 mandat gjort ngt då? Det kanske inte går att göra så mkt?
2009-04-04, 18:18
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkzie

Invandringen kan bara lösas på rikdagsnivå, men man ska förstås ändå rösta sd så kanske man slipper få dem just till sin kommun.
2009-04-04, 18:18
Bannlyst
Hur är en vanlig dag i Landskrona?
2009-04-04, 19:16
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persson121
Vanlig, för mig iaf.
2009-04-05, 00:01
Medlem
FlyingMachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkzie
Det lilla jag vet är att deras motioner till kommunfullmäktige inte har snuddat vid invandringen (möjligt att jag missat något), och de andra partierna röstar till nackdel för (SD).

Citat:
Ursprungligen postat av persson121
För mig, som är ganska osocial, så påverkas jag inte särskilt mycket av att gå till och från stationen.

Men förr när jag gick på en skola (säger inte vilken) fick någon för sig att jag var rasist, och då skulle alla invandrare på skolan leka hjältar och hota mig till den grad att jag seriöst väntade på ett angrepp. Även mitt ex blev hotat av några idioter. Lärarna och rektorn på skolan gjorde inget som bet på det "coola gänget" som skrek, och betedde sig allmänt ohyfsat.

Sen om jag trots allt skulle vara ute en kväll och ser ett gäng skräniga invandrare komma vandrandes mot mig brukar jag gå över på andra sidan gatan. Så visst, man påverkas ju helt klart av nyheterna. Det är inga arbetande juggar som bor här, utan det är albaner (även känt som ungdommsgäng i media) som sprider skräck i staden med sina gruppmisshandlar, gruppvåldtäkter, rån, etc.

Min kompis råkade i ofog med en invandrare en gång, vilket slutade med att han (ensam) blev misshandlad av invandrarens kompisar.
2009-04-05, 00:27
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Det lilla jag vet är att deras motioner till kommunfullmäktige inte har snuddat vid invandringen (möjligt att jag missat något), och de andra partierna röstar till nackdel för (SD).

För mig, som är ganska osocial, så påverkas jag inte särskilt mycket av att gå till och från stationen.

Men förr när jag gick på en skola (säger inte vilken) fick någon för sig att jag var rasist, och då skulle alla invandrare på skolan leka hjältar och hota mig till den grad att jag seriöst väntade på ett angrepp. Även mitt ex blev hotat av några idioter. Lärarna och rektorn på skolan gjorde inget som bet på det "coola gänget" som skrek, och betedde sig allmänt ohyfsat.

Sen om jag trots allt skulle vara ute en kväll och ser ett gäng skräniga invandrare komma vandrandes mot mig brukar jag gå över på andra sidan gatan. Så visst, man påverkas ju helt klart av nyheterna. Det är inga arbetande juggar som bor här, utan det är albaner (även känt som ungdommsgäng i media) som sprider skräck i staden med sina gruppmisshandlar, gruppvåldtäkter, rån, etc.

Min kompis råkade i ofog med en invandrare en gång, vilket slutade med att han (ensam) blev misshandlad av invandrarens kompisar.

Behöver inte vara rädd för dom. Låt inte dom ta över allt, genom att var rädd för dom.
2009-04-05, 00:34
Bannlyst
När kommer Sverige sluta med ockupationen av Landskrona?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in