Nu ska vi inte knyta näven i fickan, pojk. Gå ut och säg det till en Alban istället. Kom hit till Landskrona vet jag, jag ska visa dig citadellet och dens vallgravar.
Tycker alban-packet skall kolla på Taken. Liam Neeson, en man som vet hur lösket skall hanteras. En sann njutning att skåda när kräken får vad dom förtjänar.
Tycker alban-packet skall kolla på Taken. Liam Neeson, en man som vet hur lösket skall hanteras. En sann njutning att skåda när kräken får vad dom förtjänar.
Nu ska vi inte knyta näven i fickan, pojk. Gå ut och säg det till en Alban istället. Kom hit till Landskrona vet jag, jag ska visa dig citadellet och dens vallgravar.
Va fan! Varför jag aldrig sådana trevliga erbjudanden?
Är du rasist?
Landskrona är som stad väldigt trevlig och mysig.
Var där för ett tag sedan, såg dock citadellet och vallgraven, så jag skall inte klaga.
När svenskarna får nog i Landskrona så ringer ni den serbiska antiterroriststryrkan de kommer med glädje å talar vett med albanerna, å de gör jobbet gratis åt er dessutom .
Serberna var muren för albanerna, omvärlden hjälpte till å ta Kosovo från serberna så nu har ni albanerna här istället.
Så jag kan även tycka att ni får skylla er själva.
Albaner ni får inte ta illa upp, det är lite ironi i det hela med.
Senast redigerad av leon666 2009-05-25 kl. 09:05.
Om vi inte haft en sådan explosion av invandrad kriminalitet de senaste åren, hade etniskt brottslighet varit av mycket lägre karaktär än vad den då påstås vara idag.
Det ena föder det andra brukar det heta!
Senast redigerad av Robin Wood 2009-05-25 kl. 13:51.
Haha hm.. 99& av er som har kommenterat har förmodligen aldrig ens varit här.. Jag har bott här hela mitt liv och är det något jag älskar med Landskrona så är det FOLKET. La är inte bara skit, problem och kriminalitet. La är så mycket mera.
Alla städer har sina problem.
Alla ni svenska rasister(fast ni förnekar att ni är rasister) där hemma som droppar meningslösa rasistiska kommentarer så vill jag säga till er att Landskronas två tyngsta kriminella är svenskar.
Alla alban-hatare där ute.. alla bankrån i La ? Nope, inga albaner!
Tänker inte kommentera här mera då ni verkligen tror att ni kann något om La. Haj då & Pusshaj !