2008-02-08, 19:50
Medlem
Bengrots avatar
Det är synd om de genuina Landskronaborna som känner att de måste fly sin stad för att få en dräglig tillvaro. Men å andra sidan så kan det var det bästa som har hänt på senare tid att Landskrona går under. Då måste tom sådana idioter som Marita Ulvskog inse att det är dags att sätta sig ner och diskutera vad som är problemet.
2008-02-08, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber Harris
Måna av invandrarna i Landskrona verkar vara riktigt vidriga. Nån som vet vilken nationalitet som skämmer ut sig/oss?

Muslimerna
2008-02-08, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barsk
Inte ens poliserna vill vara i Landskrona. Jag antar att det sker för många brott här. Det är så mycket trevligare att sitta i fikarummet på Polishuset i Helsingborg än att verkligen arbeta för sina pengar.

Dessutom kan det knappast vara kul att plocka in samma småkillar gång på gång och sen se dom springa runt på stan igen en halvtimme senare.

http://hd.se/skane/2008/02/07/poliser-ratar-tjaenstgoering-i/

Samla ihop baseballigan igen och skicka till Landskrona! Dom behövs mer än någonsin nu!
2008-02-08, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Happyday
Muslimerna

ok men från vilka länder?, det spelar iofs ingen roll det är pinsamt nog ändå men ändå intressant att veta vilken av mina vänner man ska skälla ut i morgon för dennes sviniga landsmäns beteende i Landskrona
2008-02-08, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Det är synd om de genuina Landskronaborna som känner att de måste fly sin stad för att få en dräglig tillvaro. Men å andra sidan så kan det var det bästa som har hänt på senare tid att Landskrona går under. Då måste tom sådana idioter som Marita Ulvskog inse att det är dags att sätta sig ner och diskutera vad som är problemet.

Det blir väl det vanliga dravlet om att det måste avsättas mer resurser och att och man måste minska ansvaret hos invandrarna. Samt en skopa av det vanliga dravlet om rasism och främlingsfientliga svenskar som måste bekämpas till varje pris. Lär inte hända ett skit. Vi får nog vänta tills hela skåne är förlorat till dom svartmuskiga kulturberikarna är jag rädd för.
2008-02-08, 20:31
Bannlyst
Citat:
ok men från vilka länder?, det spelar iofs ingen roll det är pinsamt nog ändå men ändå intressant att veta vilken av mina vänner man ska skälla ut i morgon för dennes sviniga landsmäns beteende i Landskrona

många" juggar" i Landskrona...

Men som jag har sagt 10000000000000000000000 gånger....
LUGNA ER! 2010 TAR SD ÖVER!

Då är det slut på "leken" sedan kommer patrioternas tid!
2008-02-08, 21:41
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happyday
många" juggar" i Landskrona...

Men som jag har sagt 10000000000000000000000 gånger....
LUGNA ER! 2010 TAR SD ÖVER!

Då är det slut på "leken" sedan kommer patrioternas tid!

Men har inte SD redan 20% i Landskrona, med noll resultat?
2008-02-08, 22:01
Medlem
Scientologens avatar
Jag flyttade därifrån, och tänker absolut inte flytta tillbaks. När jag bodde där resonerade jag nog som de andra flesta som röstar på SD; Jag ville visa mitt missnöje.

Det handlade inte så mycket om att man förväntade sig otroliga resultat eller effekter, det var mer att visa att man är less på skiten.
Partiet i sig har ju ingen vidare struktur i kommunen heller, med många avhopp och missade möten/debatter osv.

Det har i alla fall gått ganska långt när man inte blir överraskad eller ens höjer på ögonbrynen när man läser om rån, misshandel, inbrott, och stölder i Landskrona längre.
2008-02-09, 00:42
Medlem
Vaftrudners avatar
Citat:

Enligt en bloggare var 70% av de 50 värsta brottslingarna i Landskrona Kosovoalbaner:

Siffran som avses kommer från en kartläggning som polisen gjorde för några år sedan (2003) över dom 50 mest aktiva ungdomsbrottslingarna i Landskrona.

1 var svensk
35 Kosovoalbaner
14 “Övriga” utlänningar

http://johnjohnsson.wordpress.com/2008/01/10/landskrona-de-50-mest-brottsbelastade-%e2%80%9dungdomarna%e2%80%9d/

En stor lustifikation är att Birgit Friggebo, som 1991-1994 var kulturminister med ansvar för bl.a. invandrarfrågor, gjorde detta uttalande:

"uppenbarligen finns någon tradition eller någonting annat som gör att kosovoalbaner är mer benägna att snatta och stjäla cyklar och tvätt".

http://sv.wikipedia.org/wiki/Birgit_Friggebo

Det kan man skratta länge åt.
2008-02-09, 08:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vaftrudner
Enligt en bloggare var 70% av de 50 värsta brottslingarna i Landskrona Kosovoalbaner:

Siffran som avses kommer från en kartläggning som polisen gjorde för några år sedan (2003) över dom 50 mest aktiva ungdomsbrottslingarna i Landskrona.

1 var svensk
35 Kosovoalbaner
14 “Övriga” utlänningar

http://johnjohnsson.wordpress.com/2008/01/10/landskrona-de-50-mest-brottsbelastade-%e2%80%9dungdomarna%e2%80%9d/

En stor lustifikation är att Birgit Friggebo, som 1991-1994 var kulturminister med ansvar för bl.a. invandrarfrågor, gjorde detta uttalande:

"uppenbarligen finns någon tradition eller någonting annat som gör att kosovoalbaner är mer benägna att snatta och stjäla cyklar och tvätt".

http://sv.wikipedia.org/wiki/Birgit_Friggebo

Det kan man skratta länge åt.

Alla minns vi väl skämten om vad man får när man korsar en kosovo-alban och en neger?
2008-02-09, 11:12
Medlem
Citat:
Måna av invandrarna i Landskrona verkar vara riktigt vidriga. Nån som vet vilken nationalitet som skämmer ut sig/oss?

Om jag ska försöka rangordna problemen så blir det:
1. kosovoalbaner
2. se ovan
3. se ovan
4. se ovan
5. se ovan
6. bosnier
7. palestinier
8. diverse annat importerat slödder

Grovt förenklat, men dessvärre en väldigt korrekt beskrivning av situationen.
2008-02-13, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barsk
Om jag ska försöka rangordna problemen så blir det:
1. kosovoalbaner
2. se ovan
3. se ovan
4. se ovan
5. se ovan
6. bosnier
7. palestinier
8. diverse annat importerat slödder

Grovt förenklat, men dessvärre en väldigt korrekt beskrivning av situationen.

tur att det inte är mina landsmän som skämmer ut sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in