2016-03-04, 18:24
Medlem
Ratads avatar
Har hon någon favoritdricka när det gäller whiskey eller är det vad skit som Black Velvet och Jack Daniels som gäller?
Citera
2016-03-04, 19:05
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Har hon någon favoritdricka när det gäller whiskey eller är det vad skit som Black Velvet och Jack Daniels som gäller?

Hon har finare smak än så!

"Nour hatar bourbon, eller det amerikanska snusket som hon kallar det, favoritwhiskeyn är en 17-årig Balvenie Single Malt från Skottland."

http://www.inthekitchen.se/podcast-med-nour-el-refai/
Citera
2016-03-04, 19:55
Medlem
Din Morsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton

"Nour hatar bourbon, eller det amerikanska snusket som hon kallar det, favoritwhiskeyn är en 17-årig Balvenie Single Malt från Skottland."

Är inte det bara lite nybörjar-snobbism? Finns ju för all del finfin Bourbon. Kanske inte i standardsortimentet på bolaget dock..

Balvenie är det dock inget fel på, så det kan hon gott fortsätta att dra i sig.
Citera
2016-03-04, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton

Vad fan kan man förvänta sig från en PK salafist wannabe som är älskad av SVT?

Klart hon inte gillar helylle US bourbon.
Citera
2016-03-04, 21:55
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Vad fan kan man förvänta sig från en PK salafist wannabe som är älskad av SVT?

Klart hon inte gillar helylle US bourbon.

Om det är PK att tycka att det jävla rävgiftet Jack Daniels är kiss så är jag också PK.
Citera
2016-03-04, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Om det är PK att tycka att det jävla rävgiftet Jack Daniels är kiss så är jag också PK.

Be my guest, PK är för oss som Koranen för våra nyanlända, passar nog dig.
Citera
2016-03-09, 20:50
Medlem
Det enda jag undrat v b henne är varför hon är så otroligt blek? Nästa vitgrön i nyllet? är det ett skönhetsideal?
Citera
2016-03-12, 09:25
Medlem
Referenshumlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Det enda jag undrat v b henne är varför hon är så otroligt blek? Nästa vitgrön i nyllet? är det ett skönhetsideal?

Ja man blir lite orolig för henne, är hon vegetarian eller ve och fasa Vegan? Om det är så kan hon lida av B-12 brist, hon ser mycket anemisk ut, gå och kolla blodvärdet skulle jag säga till henne.

(hon kan väl inte vara vampyr?)
Citera
2016-04-11, 09:34
Medlem
Hon skall inte syssla med humor överhuvudtaget då hon inte är rolig någonstans, skådespela kan hon inte heller, hon var väl någon polis i serien Jordskott och gjorde en prestation som på sin höjd hade passat som en biroll i Skilda världar.

Vad som dock är häpnadsväckande och mycket märkligt är att ho får göra barnprogram när hon är dömd för sexualbrott. Men jag antar att det är ok när man är feminist, lesbisk, invandrare, ung och kan ta för sig i medievärlden. Undra om hon hade fått anställning på en skola eller ett dagis.

Hade det varit en svensk etnisk man som var heterosexuell och lite äldre hade SVT lått slagit ner på att det inte var lämpligt att han gjorde barnprogram p.g.a. att han blottat sig och blivit dömd för sexuellt ofredande.

Mmmm det är inte lätt att vara etnisk svensk i dagens samhälle med all diskriminering
Citera
2016-04-18, 20:04
Medlem
Shakespeareares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Inget konstigt med det, måste väl vara packad varje gång hon går i säng m farbror S.

Menar du att hon inte tänder på honom?
Citera
2016-04-19, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakespeareare
Menar du att hon inte tänder på honom?

Jodå, Schyffert's högljudda kampanj för fri invandring gör nog att hon blir fuktig. Det lär ifs ändra sig om Vasastan blivit kalifat och någon islamist från förorten väljer hen mot sin vilja.
Senast redigerad av PJ9 2016-04-19 kl. 06:39.
Citera
2016-11-16, 17:46
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Nu har hon utsatts för "rasistattack" på tåget. Inga vittnen som vanligt och det liknar slöjryckning. Okritiska kommentarer på Twitter från vänsterfolk givetvis.

http://www.expressen.se/noje/tv4-pro...arda-pahoppet/

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in