2016-01-19, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starbound
Hon berättade i senaste TSKNAS att hon hade sex med en 20årig kvinna när hon var 13. Vilket är olagligt.
Hoppsan,jag som bara trodde hon knullade rika,vita gamla gubbar....
Citera
2016-01-19, 18:58
Medlem
drfreudsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Hoppsan,jag som bara trodde hon knullade rika,vita gamla gubbar....

Ehmm, för en 13-åring så är en 20-åring både rik och gammal.
Citera
2016-01-19, 19:01
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drfreudstein
Ehmm, för en 13-åring så är en 20-åring både rik och gammal.

...och en kvinna är en gubbe också när man är 13? Nu tror jag iofs man kan ta hennes historier med en Schyffertsk skopa salt. Hon gillar nog att säga saker som får folk att reagera.
Citera
2016-01-20, 22:36
Medlem
Är hon fortfarande ihop med Schyffert? Hade för mig att hon flyttat in hos honom, men av hennes instagram att döma bor hon i typ Sundbyberg?
Citera
2016-01-21, 00:46
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valrossa
Är hon fortfarande ihop med Schyffert? Hade för mig att hon flyttat in hos honom, men av hennes instagram att döma bor hon i typ Sundbyberg?
Hon bor i Bromma, Traneberg. Och man kan väl vara tillsammans med någon utan att bo ihop?
Citera
2016-01-22, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Och man kan väl vara tillsammans med någon utan att bo ihop?

Givetvis, men jag hade för mig att hon flyttat in hos Schyffert, därav min fråga.
Citera
2016-02-05, 18:39
Medlem
Col.Ostrovskys avatar
Ja, jag kom också att tänka på detta idag när jag vara på Willys. Knullar Schyffert och Nour fortfarande?
Citera
2016-02-06, 23:11
Medlem
Shakespeareares avatar
Tycker ni inte att hon nämner alkohol lite väl mycket, kan det utvecklas med tiden? Av det hon skriver verkar hon ha snusat, rökt och druckit sen 14 års åldern och fortfarande har hon jämt en flaska i handen.
Citera
2016-02-07, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakespeareare
Tycker ni inte att hon nämner alkohol lite väl mycket, kan det utvecklas med tiden? Av det hon skriver verkar hon ha snusat, rökt och druckit sen 14 års åldern och fortfarande har hon jämt en flaska i handen.

Inget konstigt med det, måste väl vara packad varje gång hon går i säng m farbror S.
Citera
2016-03-04, 13:28
Medlem
spoilers avatar
Hon är visst ute med en förställning.

"Det allra vassaste partiet handlar dock om uppväxten i Lund. Här fanns vänsterfolket med sina hemmagjorda deodoranter och här fanns akademikerbarnen som var tvungna att hitta på problem i brist på faktiska svårigheter. Här var musiksmaken den definierande faktorn (”mainstream” utgjorde skällsordet) och här var den förhatliga affären Lidl det som räddade livet på den fattigare."

http://www.nsk.se/2016/02/23/vasst-o...forestallning/

Det var först 2011 som Lidl öppnade sin första butik i Lund...

(FB) Lidl Lund
Citera
2016-03-04, 16:15
Medlem
Oliveiras avatar
[quote=spoiler|56546689]Hon är visst ute med en förställning.

"Det allra vassaste partiet handlar dock om uppväxten i Lund. Här fanns vänsterfolket med sina hemmagjorda deodoranter och här fanns akademikerbarnen som var tvungna att hitta på problem i brist på faktiska svårigheter. Här var musiksmaken den definierande faktorn (”mainstream” utgjorde skällsordet) och här var den förhatliga affären Lidl det som räddade livet på den fattigare."

http://www.nsk.se/2016/02/23/vasst-o...forestallning/

Det var först 2011 som Lidl öppnade sin första butik i Lund...

(FB) Lidl Lund[/QUOTE

Det låter hemskt, men det är väl inget annat att förvänta.
Citera
2016-03-04, 17:11
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starbound
Hon berättade i senaste TSKNAS att hon hade sex med en 20årig kvinna när hon var 13. Vilket är olagligt.
...för den tjugoåriga kvinnan. Inte för henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in