Ingen som vet hur Nour mår? Fast att döma av hennes ovilja att prata med pressen, så försöker hon kanske bara lägga det bakom sig. (Och här sitter jag och bryter mot PuL... )
så det var nour...
skulle väl inte varit där o slickat direkt,medvetslös eller ej
kul med snubben som klagar på björn g ="svenne-humor"
men tycker nämnda nour e funny=svenne-banan xD
torr humor ?
Tydligen känd AFA-medlem. Tidigare dömd för olaga intrång.
AFA har ju haft omfattande problem med våldtäkter och sexuella ofredanden inom organisationen och med sådant här folk; ja man blir ju inte förvånad direkt. *kräksmiley* Läs mer här.
Tycker synd om tjejen!
Senast redigerad av Octopus Scott 2008-09-11 kl. 02:58.
Jag gör mitt bästa för att hålla mig vid sidan av rättsapparaten. Det kanske är därför jag inte riktigt förstår något när jag läser domen, men utifrån de uppgifter som finns i domen fattar inte jag hur det kan vara bevisat att Nour utsatts för sexuellt ofredande. Det kanske finns mer material i förundersökning och liknande, men enl domen kan man inte säga att det är ställt bortom allt rimligt tvivel att ett brott har begåtts.
Hahaha ja den måste vara jävligt torr om du tyckte hon var bra i melodifestivalen!
Jo det sägs så. Det är å andra sidan den enda erfarenheten jag har om hur hon är i tv så att därmed hylla henne för att vara bra komiker/programledare är att gå för långt även för mig.
.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!