Jag skulle tolka det som att hon vill ha stock, men jag skulle låtsas som att hon tycker sig vara jättebra på att skopa upp glass eller något

Då slipper du göra bort dig.
Måste bara fråga när jag ändå är här: En brud, snygg som fan som jag träffade på ute på stan i somras lite då och då har jag snackat en del med på MSN och liknande. Skickat lite SMS och sådana grejer då det är så jag raggar :S
För ett par veckor sedan slutade hon abrupt svara på meddelanden, så jag ba "aha k, dissa då. Man kan ju inte vara mest spännande jämt" varpå hon beklagade sig och grejer.
Alltså trodde jag att hon inte hatade mig iallafall. Efter ett tag dissade hon totalt igen, och jag tycker att hon är skitskoj att snacka med och så så jag vill ju snacka med henne.
Försöker ta kontakt och ringa och grejer men det blir aldrig något, så när hon väl går in på MSN så säger jag att jag kan ta en vink och ska lämna henne ifred.
Då har hon tydligen jättemycket att göra med någon musikal hon är med i och grejer, och det kan jag förstå. Den skulle vara färdigspelad för typ 2 veckor sedan.
Jag har fortfarande inte hört av henne, försökt ringa och grejer. Aldrig något svar.
Har hon nu liksom dissat mig på riktigt eller har hon bara ett liv? Komigen nu, hjälp mig analysera lite