2008-02-26, 12:15
Medlem
ettochtvas avatar
Jag blir fan aldrig klok på tjejer.

Det är en tjej som bor på samma nation som jag, som jag de senaste veckorna lärt känna mer och mer och nu den senaste veckan har det blivit (Enligt mina tolkningar) lite mer "flirtningar". Småsaker som jag helt klart tolkar som att hon också är lite intresserad.

Så igår tog jag mig i kragen och frågade om hon ville hitta på något i veckan, bara hon och jag. Bio eller något sånt. Fick som svar "Jag tror inte det, men tack ändå".

Jag fattar fan inte det! Har jag verkligen tolkat allt så fel!? Det är inte heller bara jag som tolkat det så här, utan de i min närhet har t.o.m kommit fram och sagt att de tror att hon är intresserad av mig.

Oh well.... Nya tag, men jag blir fan tokig på brudar!!
2008-02-27, 15:13
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettochtva
Jag blir fan aldrig klok på tjejer.

Det är en tjej som bor på samma nation som jag, som jag de senaste veckorna lärt känna mer och mer och nu den senaste veckan har det blivit (Enligt mina tolkningar) lite mer "flirtningar". Småsaker som jag helt klart tolkar som att hon också är lite intresserad.

Så igår tog jag mig i kragen och frågade om hon ville hitta på något i veckan, bara hon och jag. Bio eller något sånt. Fick som svar "Jag tror inte det, men tack ändå".

Jag fattar fan inte det! Har jag verkligen tolkat allt så fel!? Det är inte heller bara jag som tolkat det så här, utan de i min närhet har t.o.m kommit fram och sagt att de tror att hon är intresserad av mig.

Oh well.... Nya tag, men jag blir fan tokig på brudar!!

Jadu måste ha tolkat de fel men å andra sidan är tjejer helt jävla dumma i huvvet. Kolla alla som blivit dumpade per brev och sms senaste tiden efter flera års förhållande härinne på FB. Och jag själv har nyss blivit "dumpad" efter en månad...

Hon slutade bara höra av sig förra onsdagen, utan förvarning, utan förklaring men hon lämnade en himla massa frågetecken iaf Och sedan har vi saker hos varandra, inte ens dom ska vi byta tillbaka kanske?

Så blir folk sura på MIG för att jag "knullar" runt... Ge henne lite tid, hon kanske blev så chockad att hon "råkade" säga nej. Har hon ditt mobilnummer så hon kan smsa dig? Hon lär juh knappast våga ringa iaf...
Senast redigerad av ErikJ 2008-02-27 kl. 15:16.
2008-02-27, 15:45
Medlem
ettochtvas avatar
Mjo antagligen gick jag "för fort fram". Fast vad fan vet jag... Dom är ju från Venus.

Grejen är att jag kommer se/träffa henne rätt så ofta (träffade henne redan dagen efter dissen). Först tänkte jag att "Fan... Nu har jag gjort bort mig och det kommer bli så pinsamt när vi ses igen", men jag kände att nu var de fan viktigt att jag är lite cool och får henne att inse vad hon missar!
2008-02-27, 15:54
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Mjo antagligen gick jag "för fort fram". Fast vad fan vet jag... Dom är ju från Venus.

Grejen är att jag kommer se/träffa henne rätt så ofta (träffade henne redan dagen efter dissen). Först tänkte jag att "Fan... Nu har jag gjort bort mig och det kommer bli så pinsamt när vi ses igen", men jag kände att nu var de fan viktigt att jag är lite cool och får henne att inse vad hon missar!

Precis, du har gjort din del. Nu är det bara spela som att det "regnar" och ruggigt "galen"...Nu ska hon få undra!

Det är stort av dig att du iaf tog tag i saken och frågade trots att du fick ett negativt svar. Nu slipper du fundera på den biten. All cred till dig!
2008-02-27, 15:59
Medlem
ettochtvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Precis, du har gjort din del. Nu är det bara spela som att det "regnar" och ruggigt "galen"...Nu ska hon få undra!

Det är stort av dig att du iaf tog tag i saken och frågade trots att du fick ett negativt svar. Nu slipper du fundera på den biten. All cred till dig!

Hehe tack . Men så här i efterhand så skulle jag chillat lite. Stör mig på hennes svar också. Kändes lite "nonchigt" på nåt sätt. Undrar lite varför hon inte ville. Oj oj vad man kan analysera för mycket ibland
2008-02-27, 16:06
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Hehe tack . Men så här i efterhand så skulle jag chillat lite. Stör mig på hennes svar också. Kändes lite "nonchigt" på nåt sätt. Undrar lite varför hon inte ville. Oj oj vad man kan analysera för mycket ibland

Nej Nej Nej, ångra inget. Se det som att du är KUNG nu. Du vågade göra det som hälften av alla trådar på FB handlar om, ska jag elelr ska jag inte ta kontakt? Så kan folk gå runt i två år och göra.

Inte för att jag tror att du e rökt om dina signaler är rätt sen innan men ibland kan det vara så att man gör något "fel". Bättre de än att som vissa härinne skriver trådar där dom i två år varit hemligt KÄRA i någon i klassen och undrar om de kan ta kontakt nu. Tänk, då har stackarn gått runt och funderat, ältat och lagt ner tusentals timmar på något han inte ens vågat fråga. Okej om man frågat och sedan får dissen som du gjort, då kanske man kan börja fundera...

Lycka till nu! Hon ändrar sig säkert och nu har du iaf sått ett frö, de är alltid bra....Jag funderar på att kasta ut en hel påse med frön just nu i tron att jag ska må bättre. Fast jag lurar juh bara mig själv men men
2008-02-28, 16:43
Medlem
fråga en tjej om hennes nummer idag på stan, har aldrig sätt henne. men iaf så fick jag det, vet inte bara vad ja ska skriva :S tänkte fråga henne om hon har lust o göra nåt imon, men vet inte :S kom me förslag
2008-02-28, 17:42
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burnpower
fråga en tjej om hennes nummer idag på stan, har aldrig sätt henne. men iaf så fick jag det, vet inte bara vad ja ska skriva :S tänkte fråga henne om hon har lust o göra nåt imon, men vet inte :S kom me förslag

Vad vill du göra?

En sak är säker: Fick du numret IDAG skall du INTE smsa idag.

Vänta några dagar _MINST_, i alla fall större chans att du inte framstår som desperat då.

Dra iväg ett ganska kort och koncist sms med ett enkelt och klart budskap, inte flera frågor i samma sms etc.

Ganska basic.
2008-03-02, 19:51
Medlem
nvm
Senast redigerad av Åkebråke 2008-03-02 kl. 20:09.
2008-03-02, 20:14
Medlem
Nikki SIXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Åkebråke
Jag har snart snackat med en brud som jag blivit så jävla förälskad i under ett år. Vi pratar varje dag, från allt om himmel och jord. I början tänkte jag inte så mycket på det, och hon hade pojkvän men de senaste månaderna har jag insett att jag e helt jävla pinsamt kär i henne. Hon verkar helt klart intresserad av mig (men detta kan ju vara en fasad) Trots att de gånger jag frågat om vi ska hitta på nåt har hon sagt att hon är upptagen (har pojkvän) och inte kan ses.

Hennes pojkvän har precis dumpat henne men de ses fortf och har sex.

Vi träffades ute häromdan och hade jävligt roligt ihop, och sen hon blivit dumpat har hennes intresse för mig ökat verkar det som. Men, så träffade hon pojkvännen igen under helgen och det verkar svajja lite mellan dem och hon hon är verkligen lika kär i honom som jag är i henne. Hon gillar när man ger henne uppmärksamhet, helt klart. Tex när hon påstår sig vara ful och jag säger att det inte stämmer osv. Spelar hon bara för mig, och vill ha uppmärksamhet och gillar känslan att någon är kär i henne? Ska jag fortsätta eller skita i henne totalt? svårt att veta vad hon känner, och det är svårt att släppa henne ur tankarna, för det känns som att vi har så mycket gemensamt och kan prata om allt. Har verkligen aldrig kommit någon så nära nån innan

Ganska kul att jag är i ungefär samma situation som dig, dock har hon inte dumpat killen sin, hon ska vänta till juni. Vilket är ganska komiskt och jag fattar inte varför hon ska vänta till juni. Dom är skumma dom små liven!

Dom flesta tjejer älskar bekräftelse, därför ger man dom inte det! Sen de jag gör/skulle ha gjort är att du får helt enkelt låtsas att du inte bryr dig om henne, de brukar leda till att hennes intresse för dig ökar. Svara inte direkt på sms och liknande, inled inte en konversation med henne för ofta heller. Jag gör de aldrig, de är alltid hon som skriver till mig nuförtiden. Hon ska helt enkelt få jobba för att ta del av din vardag.
2008-03-03, 13:48
Medlem
BobbyChengers avatar
jag vet inte redigt hur jag ska hantera denna sutuvationen.. jag festade i lördags och träffade en sjysst brud som var trevlig och sånt. som min syrra "raggade" upp på förfesten. väl inne på krogen så dansade vi och sådär. strulade lite osv osv.. sen drog vi hem till mig allihopa (jag, syrran och bruden) så hade vi lite sweet sex. när jag vaknade vid 9 tiden var hon borta. jag jag glömde självklart ta hennes nummer men min syrra har nummret. ska jag be syrran om nummret och ringa henne eller ska jag bara glömma henne pga att hon stack? lite knivig sits faktist =/ ni får komma med bra tips!!
2008-03-03, 14:45
Medlem
Thyselfs avatar
Har för några månader sedan kommit ur mitt första och längsta förhållande som varade över 2 år, och nu har jag bjudit hem en klasskamrat till mig (eller snarare så bjöd hon in sig själv). Det blir den första dejten på flera år, och innan mitt ex-förhållande så har jag i princip ingen erfarenhet av att träffa tjejer privat. Vi har alltid flörtat mer eller mindre men nu har det eskalerat till lite mer då vi båda är singlar just nu, och hon drar ofta upp mer eller mindre stora sexuella anspeglingar. Behöver lite tips på hur jag ska göra imorgon, vi kommer som sagt vara ensamma i mitt rum. Ska jag gå för kyssen direkt?

Tacksam för svar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in