Citat:
Ursprungligen postat av ettochtva
Hehe tack

. Men så här i efterhand så skulle jag chillat lite. Stör mig på hennes svar också. Kändes lite "nonchigt" på nåt sätt. Undrar lite varför hon inte ville. Oj oj vad man kan analysera för mycket ibland
Nej Nej Nej, ångra inget. Se det som att du är KUNG nu. Du vågade göra det som hälften av alla trådar på FB handlar om, ska jag elelr ska jag inte ta kontakt? Så kan folk gå runt i två år och göra.
Inte för att jag tror att du e rökt om dina signaler är rätt sen innan men ibland kan det vara så att man gör något "fel". Bättre de än att som vissa härinne skriver trådar där dom i två år varit hemligt KÄRA i någon i klassen och undrar om de kan ta kontakt nu. Tänk, då har stackarn gått runt och funderat, ältat och lagt ner tusentals timmar på något han inte ens vågat fråga. Okej om man frågat och sedan får dissen som du gjort, då kanske man kan börja fundera...
Lycka till nu! Hon ändrar sig säkert och nu har du iaf sått ett frö, de är alltid bra....Jag funderar på att kasta ut en hel påse med frön just nu i tron att jag ska må bättre. Fast jag lurar juh bara mig själv men men