2007-10-18, 16:06
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Vad har det med saken att göra? Min fråga blir ju hur Du kan påstå att jag skulle vara skräckslagen inför döden. Är det för att du själv är det och då måste alla andra också vara det?
Lägg av. Jag har blivit utsatt för skarp eld i uniform, jag har slängt mig in i huliganbråk ensam och annars fått allt möjligt skit i huvudet. Järnrör, hammare och allt möjligt. Jag har haft fyra man sittandes på mig dunkandes mitt huvud i trottoarkanten skrikandes "Han skall dö!".
Citera
2007-10-18, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timilim
Jag skulle inte kunna leva med 1 miljon liv på mitt samvete.
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Naturligtvis skulle jag offra mig för 1 milijon människor.
Det skulle ändå inte gå att leva om man inte gjorde det. Hur kul skulle det känns att tex äta en god middag och veta att så många dött för att jag ska kunna göra det. Skulle liksom ta aptiten ur livet. Förmodligen skulle man bli ett nervvrak med svår ångest.
Samma här, jag skulle inte kunna leva med i miljon människor på mitt samvete. Nej, jag är inte religiös

Citat:
Ursprungligen postat av Rob.
Personligen så skulle jag till och med offra familj och vänner för mitt eget liv. Jag skulle visserligen ha åtminstone lite dåligt samvete att leva med resten av mitt liv, men hellre det än att inte leva alls.
Citera
2007-10-18, 16:16
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gersman
Lägg av. Jag har blivit utsatt för skarp eld i uniform, jag har slängt mig in i huliganbråk ensam och annars fått allt möjligt skit i huvudet. Järnrör, hammare och allt möjligt. Jag har haft fyra man sittandes på mig dunkandes mitt huvud i trottoarkanten skrikandes "Han skall dö!".
Och med det ville du säga? Jag undrar fortfarande hur du kan påstå att jag skulle vara skräckslagen inför döden. Du vet inte vem jag är, vad jag har genomgått i mitt liv eller vad jag genomgår nu för den delen.
Citera
2007-10-18, 16:26
Medlem
gersmans avatar
Du ursäktar dig. Alltså är du feg.
Citera
2007-10-18, 16:26
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Du ursäktar dig. Alltså är du feg.
Ursäktar mig?
Citera
2007-10-18, 16:38
Medlem
gersmans avatar
Jag har berättat om mina nära döden-grejer. Du säger inte ett piss.
Citera
2007-10-18, 16:40
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Jag har berättat om mina nära döden-grejer. Du säger inte ett piss.
Varför ska jag skriva om det? Jag har aldrig bett dig skriva om dina nära döden-upplevelser. Jag ställde en fråga till dig som löd hur du kan påstå att jag skulle vara skräckslagen inför döden. Den vill jag gärna ha svar på.
Citera
2007-10-18, 16:55
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Varför ska jag skriva om det? Jag har aldrig bett dig skriva om dina nära döden-upplevelser. Jag ställde en fråga till dig som löd hur du kan påstå att jag skulle vara skräckslagen inför döden. Den vill jag gärna ha svar på.
Berätta något personligt om dig själv. Här är nå't personligt om mig: När jag började i Katarina Norra fick jag så mycket spö så jag trodde inte det var möjligt. Det var i tvåan. Jag gick hem och grät och morsan skickade ut mig att leka. Med tårarna rinnandes. Ensam.
Du är bara ett fegt medelklassyngel som aldrig varit med om något.
Du är till och med för feg för att erkänna det. Om du någonsin får stake att göra något lovar jag att jag kommer på begravningen och erkänner mitt fel.
Gör lumpen och sätt en AK mot pannan och lek med avtryckaren!
Citera
2007-10-18, 16:58
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Byt ut man mot jag. Du kan inte tala för alla människor här. Bara för att du skulle bli ett nervvrak med svår ångest p.g.a att du väljer ditt eget liv framför andras så blir inte alla det.

De som medvetet skulle låta 1 miljon dö för att själva kunna leva sina patetiska skitliv, är nervvrak redan från början.
Citera
2007-10-18, 16:59
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Berätta något personligt om dig själv. Här är nå't personligt om mig: När jag började i Katarina Norra fick jag så mycket spö så jag trodde inte det var möjligt. Det var i tvåan. Jag gick hem och grät och morsan skickade ut mig att leka. Med tårarna rinnandes. Ensam.
Du är till och med för feg för att erkänna det. Om du någonsin får stake att göra något lovar jag att jag kommer på begravningen och erkänner mitt fel.
Jag är snarare underklass så jag antar att det där med medelklass var en komplimang. Vad du tror är inte relevant i den här diskussionen.

Du har fortfarande inte svarat på frågan.
Citera
2007-10-18, 17:01
Medlem
Citat:
Du är ju bara för mycket.

Varför är du så intresserad av att veta personliga saker om honom? Tråden handlar inte om det. Du har levt ett hårt liv, vi förstår det. Bara för att man inte fått stryk i sitt liv så innebär det att man är feg?

Skärp dig för i helvete.
Citera
2007-10-18, 17:54
Bannlyst
skulle inte ta livet av mig för en miljon andra. Kanske om personerna stog på en rad framör mig t.ex och blev skjutna en efter en..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in