2012-07-30, 15:25
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Finns väl två piloter? Ett med och den första utan henne.

http://www.imdb.com/title/tt2176186/

Oj, det hade jag inte en aning om! Trodde att han pratade om det visade pilotavsnittet eftersom han pratade om spermadonationen.

Håller på att ta hem det avsnittet nu, ska bli intressant.
Senast redigerad av Antitrinitarian 2012-07-30 kl. 15:27.
Citera
2012-07-30, 15:31
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penardim
Att du inte förstår sarkasm är ju en sak du har gemensamt med Sheldon. Sen så är du ju rätt lik han som spelar Sheldon - du är ju bög! Men i övrigt har du nog inte mycket gemensamt med Sheldon och framför allt inte intelligensen. Men du har ju många liknelser med Howard, du är besatt av din mor och du är jude. Aj, aj, aj.

Finns det bara karlar eller ungar? Inga kvinnor eller flickor i världen? Å andra sidan så blir det väl så när två bögar iakttar världen. Synd för er bara att Sheldon inte är bög i serien som skådespelaren är i verkliga livet. Men hans autism har ni ärvt i alla fall och det gläder mig!

Att tycka att en extremjude som lever med sin feta morsa är kul är knappast normalt. Möjligtvis i USA där en stor del av befolkningen är omskurna och judar men inte i landet Sverige. Howard är en tragisk figur och hittar inget roligt i varken den karaktären eller hans skrikande mammas. Leonard och Penny är tillsammans med Sheldon den stora behållningen i serien. Raj skulle också kunna tillhöra denna men hans bögtendenser skrämmer mig. Men ni två lär ju gilla Raj just för detta.

Touche´ för "the worst generation ever"
Där FICK vi minsann!!....DEN sved
Välskrivet, välformulerat...skarp omvärldsanalys som inte går att googla på .
Är du rädd för Raj?, skrämmer din sexualitet dig?
Är du inte riktigt könsmogen och säker än?

Howard är ju något av en parodi på en "jewish mamaboy", inget att hetsa upp sig över direkt.
Humorn kommer till stor del därifrån, vare sig man gillar det eller ej.
Det MÅSTE man inte, och andra floskler.

//Crimson
Citera
2012-07-30, 16:29
Medlem
ExtremeWayss avatar
Citat:
Att du inte förstår sarkasm är ju en sak du har gemensamt med Sheldon. Sen så är du ju rätt lik han som spelar Sheldon - du är ju bög! Men i övrigt har du nog inte mycket gemensamt med Sheldon och framför allt inte intelligensen. Men du har ju många liknelser med Howard, du är besatt av din mor och du är jude. Aj, aj, aj.

Finns det bara karlar eller ungar? Inga kvinnor eller flickor i världen? Å andra sidan så blir det väl så när två bögar iakttar världen. Synd för er bara att Sheldon inte är bög i serien som skådespelaren är i verkliga livet. Men hans autism har ni ärvt i alla fall och det gläder mig!

Att tycka att en extremjude som lever med sin feta morsa är kul är knappast normalt. Möjligtvis i USA där en stor del av befolkningen är omskurna och judar men inte i landet Sverige. Howard är en tragisk figur och hittar inget roligt i varken den karaktären eller hans skrikande mammas. Leonard och Penny är tillsammans med Sheldon den stora behållningen i serien. Raj skulle också kunna tillhöra denna men hans bögtendenser skrämmer mig. Men ni två lär ju gilla Raj just för detta.

1. Slå upp sarkasm i ett lexikon och lär dig innebörden.
2. Du hatar en fiktiv person för att den är jude, vi fattar. Moget, väx upp, gå vidare osv.
Citera
2012-07-31, 02:50
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Möjligtvis i USA där en stor del av befolkningen är omskurna och judar men inte i landet Sverige.

Där också en stor del av befolkningen är kristna fanatiker som sprudlar av böghat och antisemitism, något som du också verkar göra.
Citera
2012-08-10, 17:29
Medlem
Anledningar till att jag inte gillar Penny.

1. Hon har för stora ögon.
2. Hon är white trash och kommer ifrån en WT-familj.
3. Hon är horig och tycks ligga med alla när hon har druckit vin.
4. Hon är obildad och tycks inte vilja göra någonting åt det.
5. Hon är fast i ett "dead-end-job" som servitris. Förutom hemorrojdreklamen då.
6. Hon verkar inte kunna ta kritik från andra personer.
7. Hon verkar inte förstå att andra personer inte har samma hobbies som hon själv har.
8. Hon försöker framstå som snygg. Men hon är inte så snygg som hon tror hon är.
9. Hon utnyttjar gänget.
Citera
2012-08-16, 13:47
Medlem
Lightnights avatar
Är det någon som vet vilken ölsort det är, med grå etikett, som står på bordet vid 00:35?

http://www.youtube.com/watch?v=ULHHQ...eature=related
Citera
2012-08-16, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julen2012
kom inte en av de ut som bög nyligen??

Jo killen som spelar sheldon! Fast det ryktas även om att Leonard-skådisen är gay!
Citera
2012-08-16, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saza12
Jo killen som spelar sheldon! Fast det ryktas även om att Leonard-skådisen är gay!

Fast det är han ju inte, då han har haft bekräftade relationer med både Caley Cuoco och Kelli Garner.
Citera
2012-09-26, 21:07
Medlem
Dr_Dollars avatar
Imorgon har säsong 6 premiär i USA
Citera
2012-09-27, 01:59
Medlem
Psyko Dads avatar
Gillar alla skådisarna även om Amy börjar kännas lite tråkig.
Bernadette har vuxit en del, var inte så förtjust i henne från början så det känns som hon spelade ut Amy som rasat i sin roll.

Sheldon är en klass för sig!

Enda serien jag inte missar & det säger en del eftersom jag avskyr att följa serier för jag har för mkt att göra.
Citera
2012-09-27, 03:18
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight
Är det någon som vet vilken ölsort det är, med grå etikett, som står på bordet vid 00:35?

http://www.youtube.com/watch?v=ULHHQ...eature=related

Inte den blekaste. Bor själv i USA men har aldrig sett något liknande här. Ska dock ta en noggrann titt nästa gång jag är och handlar öl.
Citera
2012-09-27, 18:06
Medlem
santacls avatar
Då kör vi inatt då !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in