2012-04-18, 17:47
Medlem
Någon som vet varför inte TBBT läggs ut med svensk text nu mer? Hittar bara till s05e10 med det sen så tar de tvärstopp, och det var ju i november någon gång som det avsnittet kom ut. Någon som kan bringa klarhet?
Citera
2012-04-18, 22:12
Medlem
mteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrfjalar
Någon som vet varför inte TBBT läggs ut med svensk text nu mer? Hittar bara till s05e10 med det sen så tar de tvärstopp, och det var ju i november någon gång som det avsnittet kom ut. Någon som kan bringa klarhet?

Finns fram till E20 på undertexter.se
Citera
2012-04-19, 18:06
Medlem
Torrentss avatar
Någon mer än mig som har sett "Behind the scen" klippet som finns att ladda ner?
Tyckte det var lite småroligt att se, och man blev verkligen sugen på att få fortsätta följa serien.
Hatar dessa uppehåll!

En sak som jag kom att fundera över, var hur svårt det var att ta dessa skådespelare på allvar efter att ha följt serien så pass hårt som man gjort. Speciellt Jim Parsons.
Så fort jag ser honom kopplar hjärnan bort jim och får fram Sheldon.
Det spelar ingen roll hur tråkig och allvarlig han är irl, jag kommer alltid le och tänka på Sheldon när jag ser honom.
Citera
2012-04-20, 23:47
Medlem
Obi-Wans avatar
Jag fick nyss en smärre chock när jag googlade Jim Parsons och såg hur gammal han är... han fyller 40 (!!!!) nästa år! Trodde inte han var en dag över 30.

Googlade därför de andra och såg att Johnny Galecki är 37 år, Kunal Nayyar är 31 år, Simon Helberg är 32 år och Kaley Cuoco är 27 år.

Är jag den ända som trodde att alla var ungefär lika gamla som Kaley?
Citera
2012-04-21, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Torrents
Någon mer än mig som har sett "Behind the scen" klippet som finns att ladda ner?
Tyckte det var lite småroligt att se, och man blev verkligen sugen på att få fortsätta följa serien.
Hatar dessa uppehåll!

En sak som jag kom att fundera över, var hur svårt det var att ta dessa skådespelare på allvar efter att ha följt serien så pass hårt som man gjort. Speciellt Jim Parsons.
Det spelar ingen roll hur tråkig och allvarlig han är irl, jag kommer alltid le och tänka på Sheldon när jag ser honom.
Jim Parsons är Sheldon, det finns ju ingen skillnad på dom tycker jag och det förstärktes ytterligare efter det programmet.

De andra skiljer sig i olika stor utsträckning från sina roller där "Bernadette" nog är den jag tycker är minst sin rollkaraktär. Eller åtminstone den som förställer rösten mest i sin roll som Bernadette.

Kaley skulle jag kunna äta upp för hon är så jävla go'
Citera
2012-04-21, 13:26
Medlem
Obi-Wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torrents
Hatar dessa uppehåll!

Vilket klipp menar du? Hittar ingen torrent med behind the scenes.
Citera
2012-04-21, 14:20
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obi-Wan
It all started with a big bang heter episoden.
Citera
2012-04-21, 16:00
Medlem
SwAxXs avatar
Citat:

Episode 21,5 heter det på tvtorrents iaf, så inte helt omöjligt att det heter så på andra sidor också.
Citera
2012-04-21, 16:34
Medlem
Obi-Wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX
Episode 21,5 heter det på tvtorrents iaf, så inte helt omöjligt att det heter så på andra sidor också.

Tack!
Citera
2012-04-21, 16:44
Medlem
Citat:
Är jag den ända som trodde att alla var ungefär lika gamla som Kaley?

Ja!

Kommer du ihåg serien Beverly Hills, tror du att skådespelarna var i 18-års-åldern?
Citera
2012-04-21, 17:08
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Det var ju ett av de bättre avsnitten denna säsongen, lite orealistiskt dock eftersom Howard satt på Sheldons plats hela tiden.

Intresseklubben noterar även att Mayim(Amy) är den enda som spelar sin roll, de andra är sig själva. Nytt för mig var att Chuck låg bakom Roseanne, kanske därför så många från den showen är med i TBBT.

Och dåligt av Raj att bryta även vid sidan av showen, han pratar väl normal engelska, eller?
Citera
2012-04-21, 19:14
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
http://www.youtube.com/watch?v=ImxoW9jYY8o

Värsta tv-serien i historien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem