2012-09-27, 18:55
Medlem
Tagget är på max! Trots att jag mest kollar för att få vila ögonen på Kaley Cuoco en liten stund, men det är en anledning så gott som någon! Ska bli kul också att se i vilken riktning de tar nördgänget den här säsongen, vilka nya karaktärer kommer introduceras osv.
Citera
2012-09-27, 19:03
Medlem
CrimsonIdols avatar
Serien är inte så bra, men 20 min som slinker ner ganska lätt.
Därför fortsätter jag kolla.
Jag vill ha en mer korrekt beskrivning av "nörden".
Ingen direkt utmaning i skämten, men jag stör mig inte heller nämnvärt pga det, vilket kanske delvis förklarar succen för den stora massan.

//Crimson
Citera
2012-09-27, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajsflaska
Tagget är på max! Trots att jag mest kollar för att få vila ögonen på Kaley Cuoco en liten stund, men det är en anledning så gott som någon! Ska bli kul också att se i vilken riktning de tar nördgänget den här säsongen, vilka nya karaktärer kommer introduceras osv.
Man kollar ju för Sheldon!
Citera
2012-09-27, 22:50
Medlem
Sigrid80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Ingen direkt utmaning i skämten, men jag stör mig inte heller nämnvärt pga det, vilket kanske delvis förklarar succen för den stora massan.

//Crimson

En mer korrekt beskrivning av "nörden", vad menar du?

Själv tycker jag serien är både rolig och har ett visst dramatiskt värde. Sen är ju Parsons en lysande stjärna.
Citera
2012-09-27, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol

//Crimson

Den slår ju lätt 90 % av alla komediserier som bajsas ut på löpande band av drömfabriken på andra sidan Atlanten.
Citera
2012-09-27, 22:55
Medlem
Fan vad jag längtar nu Det är fan en utav dom bästa serierna
Citera
2012-09-27, 22:58
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigrid80

Själv tycker jag serien är både rolig och har ett visst dramatiskt värde. Sen är ju Parsons en lysande stjärna.

Många eller ja en del ju påpekat att bland ahar nnat han som splear leonard är en dålig skådis, främst för att han inte fäster blicken på den han pratar med. Jag tror dock det är hans karraktär som ska var så. Dit jag vill komma är att det nog kan vara lätt att det tycka att de andra är dåliga just för att Parson är en klass för sig när det kommer till bra skådespeleri.
Citera
2012-09-27, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Många eller ja en del ju påpekat att bland ahar nnat han som splear leonard är en dålig skådis, främst för att han inte fäster blicken på den han pratar med. Jag tror dock det är hans karraktär som ska var så. Dit jag vill komma är att det nog kan vara lätt att det tycka att de andra är dåliga just för att Parson är en klass för sig när det kommer till bra skådespeleri.
Det tyckte jag du uttryckte riktigt bra. Det är helt riktigt att Johnny Galecki ofta tappar ögonkontakten, vilket också är meningen men att Leonard gör det är ju som sagt inte riktigt meningen utan bara ett persondrag i form av dålig självkänsla.

Och visst stjäl Jim Parsons en del ljus, men med rätt. Enligt mig och många andra är han seriens stjärna. Jag vill också påpeka att Simon Helberg som Howard Wolowitz skall ha en bit av kakan då han stundtals riktigt skiner när han får utföra parti i klass med Jims. Förövrigt skall du få 10 flashbackpoäng för avataren.

Som någon sa, att vila ögonen på Kaley Cuoco medan Simon försöker charma henne gör jag mer än gärna.

S06 - here we go!
Citera
2012-09-28, 02:57
Medlem
Ruskigt bra avsnitt måste jag säga! Zeusowitz haha

Wolowitz passar dock inte i skägg.
Citera
2012-09-28, 03:13
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigrid80

Vad f-n tror du?
Det är en stereotyp av "nörden", som Star Trek älskande tafatt fåne, med nån slags fobi för kvinnor.
Serien är bitvis rolig(La`Chaim Lorre vet vad han gör såklart) men har INGET dramatiskt värde.
Parson är höjdpunkten i serien, men inget jämfört med Ron"fuckin"Swanson.!!!

//Crimson
Citera
2012-09-28, 09:25
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Det tyckte jag du uttryckte riktigt bra. Det är helt riktigt att Johnny Galecki ofta tappar ögonkontakten, vilket också är meningen men att Leonard gör det är ju som sagt inte riktigt meningen utan bara ett persondrag i form av dålig självkänsla.

Och visst stjäl Jim Parsons en del ljus, men med rätt. Enligt mig och många andra är han seriens stjärna. Jag vill också påpeka att Simon Helberg som Howard Wolowitz skall ha en bit av kakan då han stundtals riktigt skiner när han får utföra parti i klass med Jims. Förövrigt skall du få 10 flashbackpoäng för avataren.

Som någon sa, att vila ögonen på Kaley Cuoco medan Simon försöker charma henne gör jag mer än gärna.

S06 - here we go!

Tackar tackar. Ja enligt mig med så gör Jim hela serien, tror inte den hade blivit lika stor om det var en sämre skådis som spelade Sheldon.

De andra är också bra, även Gelecki trots ögonen. Annars gillar även jag Simons prestationer bäst. I synnerhet de scener med hans mamma.

Ni grabbar får vila ögonen på Kaley, vilket jag förstår då hon är snygg som få. Jga får vila ögonen på Jim.
Citera
2012-09-28, 12:51
Medlem
En stadig början tycker jag Lite det som är tjusningen med bbt, det är varken magiskt bra eller jättetråkigt, mest bara slö underhållning för stunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in