Citat:
Ursprungligen postat av deltaphase
Ang PHC så var det väll runt 3-4 medlemmar från början? Var väll Quba/Kuba,Block och 1/2 till som jag inte minns vad de körde. Sen gick väll några ur eller så har de inte varit aktiva bara. Sen har väll flera nya gått med och gått ur igen. Benso har man ju sett tillsammans med phc.
Har redan sett alla de bilderna från lkpggraffitis fotolog. Och den gamla sidan med bilder från 01/02-04 (från bla gamla bantorget) som det skrevs om fungerar tyvärr inte heller.
Har själv funderat på att knalla runt och leta efter gamla grejjer man antar att jag inte kommer att hitta så mycket ändå. Ni nämnde RIG, tänker då direkt på en liten minithrowup i rött på ett elskåp nära stångån från 2000. Sen har man ju sett lite tags här och var som säkert kan vara från mitten av 90-talet.
Jag frågade Lkpggraffiti för något år sen om han hade några bilder från sent 90 tal/tidigt 00 men det hade han inte. Verkar inte som att det finns något. Synd tycker jag. Tycker någon kan uppfinna tidsmaskien så man kan åka tillbaka och gå genom stadens gator och torg så att man kunde få se allt.
Uppdatera gärna om vad som händer och vilka som målar/bombar i Lkpg.
Är ju rätt dött som sagt. Men de som syns mest är väl:
Ina, Pods, Hbe, Phc och Crs.
Aktivaste målarna är nog:
Ells, Hean, Ribb, Ruel, Quba, Benso, Weila och Vogue.
Många av dom målar ganska mycket fast det inte syns på nätet, tyvärr. Är väl också dessa som man ser mest på stan.
Lägg till om ni tycker jag glömt nån