2014-06-09, 21:09
Medlem
Kom på en till jag sett dyka upp "boes" och "weila" som togs upp tidigare någon som vet om det är veteraner eller nykommlingar det är frågan om? Av det lilla jag sett så såg det inte toyigt ut.
Senast redigerad av FriBajs 2014-06-09 kl. 21:13.
Citera
2014-06-09, 22:46
Medlem
stolens avatar
WEila är riktig klassiker...Boes rör sig mkt i mitt kvarter iaf, finns en del yngre som kör i området verkar det som..och nu chansar jag bara på att det är någon yngre..då jag känner de flesta som är 20+
Citera
2014-06-10, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolen
WEila är riktig klassiker...Boes rör sig mkt i mitt kvarter iaf, finns en del yngre som kör i området verkar det som..och nu chansar jag bara på att det är någon yngre..då jag känner de flesta som är 20+

Weila är tung! Sköna tags, såg ett par nya vid Abiskorondellen. Såg även att Pods lirat några maffiga montana wide tags vid det där raskiga hotellet vid ån (stångå hotell?). MNISM kör sköna stilrena tags med, inte sett något från denne förräns iår.
Citera
2014-06-15, 18:14
Medlem
Bamsepajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Feis lirar på som vanligt, Ribb kör en del, MNISM, Lest håller igång längst med linjen iallafall. ASC lirar på lite smått också, mycket fames verkar det som. OCH kör väl lite med, sitter en ganska stor kromare vid City Gross ut mot motorvägen som är signad 14. La märke till en för mig ny piece av Weila under järnvägsbron i infarten till Ryd/Valla för någon vecka sedan.

Verkar inte vara speciellt mycket aktivitet i den lagliga tunneln. Comix hade lagt en fet prodd senast jag var där men som nån tyvärr hade spittat med en massa streck (Nug copy).

Något som är kul är att HITIT lirat på en hel del iår. Förvisso mestadels i hamnen av det jag sett men även en del linjespots. Om man förlitar sig på instagram så verkar även Juck köra på ganska hårt i Norrköping med tags och throw ups.

Det jag kommer på för tillfället.

den vid City Gross var jag med o slängde upp. väldigt dött nu i lkpg
Citera
2014-06-16, 02:16
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamsepaj
den vid City Gross var jag med o slängde upp. väldigt dött nu i lkpg

Fett! Den är schysst!

Skumt att det är så dött! Lkpg brukar ju vara ganska aktivt vid den här tiden, stämmer det att många av det ''äldre gardet'' har flyttat? Det märks isåfall...

Har Lest lugnat sig på något sätt alls eller är han lika skum som förut? Någon mer jagad av bil eller machete? En fågel viskade att CRS har spöat han?
Citera
2014-06-16, 05:16
Medlem
Bamsepajs avatar
jag vet inte. hänger mest för mig själv och kör. men dom som liger i mest är väll och eller acs dom andra värkar ju inte va så aktiva
Citera
2014-06-18, 00:33
Medlem
Drog ihop en liten lista på writers jag kom på (med risk för att jag missat några):

Xelon
Xhor
Smör
Svamp
Kef
Loie
Celon
Foser/glock17
Royal
Hair
Mnism
Boes
Kanish/k-nish/kanix
Slouce
Gurt
Feis
Ruel
Leif
Me
Mend
Icer
Lights
Buds
DregL
P'dept
Pest
Fason
Lest
Iska
Weila
Ronas
Noir
Wubb
Ribb
Moff
Some
Taek
StepR
Banko
Puls
Luer
Alko
Loser
Ceat
See
Vogue
Soff
Rame
Tango
Thing
Åder
Reos
Dust
Mone
Cerr
Mac10
Lowr
Chalk
Hean

Orkade inte sätta den i ordning, så den som vill får gärna fixa till listan lite och lägga till de ja missat.
Citera
2014-06-18, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriBajs
Drog ihop en liten lista på writers jag kom på (med risk för att jag missat några):

Orkade inte sätta den i ordning, så den som vill får gärna fixa till listan lite och lägga till de ja missat.

Kommer verkligen alla därifrån? Speciellt Leif, Xhor och Alko? Oc alla jag vet är ones..
Citera
2014-06-18, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Kommer verkligen alla därifrån? Speciellt Leif, Xhor och Alko? Oc alla jag vet är ones..

Xhor är från Linköping, Leif i Linköping är inte den Leif som lirar MTH. Alko har jag aldrig sett i Linköping.
Citera
2014-06-18, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Xhor är från Linköping, Leif i Linköping är inte den Leif som lirar MTH. Alko har jag aldrig sett i Linköping.
Mnism som tidigare snackades om är en äldre målare som bytt tag, man ser ganska tydligt på stilen och de små tagsen med silver/guld pennor på roliga ställen. Kan säga att det är en herre från bl.a FUS.
Alko från y2k menar ni? Inte heller sett något ifrån honom här men mycket möjligt att han är härifrån ändå.
Citera
2014-06-18, 17:21
Medlem
Bamsepajs avatar
någon va som hände med see? han körde hårt men alla bara spitta hans...
Citera
2014-06-18, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamsepaj
någon va som hände med see? han körde hårt men alla bara spitta hans...

Det var bara Lest som spittade See. Mr See lever och fortsätter leverera tunga grejer på annat håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in